Arima Communications valitsee Telegent-yrityksen avoimen mobiili-TV-teknologian toimittajaksi.

12 elo, 2008, 09:00 BST Kohteesta Telegent Systems

SUNNYVALE, Kalifornia ja TAIPEI, Taiwan, August 12 /PRNewswire/ --

- Johtava ODM korottaa mobiili-TV:n käyttäjän kokemuksen laatua TV-keskeisellä käsipuhelimella.

Telegent Systems, joka tekee televisiosta mobiilin yksisiruisilla mobiili-TV ratkaisuilla, yhdessä Arima Communications Corporation -yrityksen kanssa (johtava taiwanilainen ODM, joka tarjoaa ratkaisuja maailmanlaajuisesti), ilmoitti tänään, että Arima on valinnut Telegent -yrityksen mobiili-TV -ratkaisun avoimen mobiili-TV:n teknologiaksi valituissa matkapuhelinmalleissa. TV-puhelimien, jotka antavat käyttäjälle mobiilin pääsyn paikallisten kanavien avoimiin lähetyksiin, pitäisi tulla markkinoille loppukesästä tänä vuonna.

"Uskomme, että avoimesta mobiili-TV -ominaisuudesta tulee paljon käytetty ominaisuus matkapuhelimissa, joka erilaistaa tuotetarjontaamme", sanoo Ariman vanhempi varajohtaja Paul Wang. "Valitsimme Telegent-yrityksen mobiili-TV -ratkaisun, koska heillä on laaja kokemus avoimesta mobiili-Tv teknologiasta. Lisäksi heidän tarjoamansa ratkaisut koskien kuvanlaatua, matalaa energiankulutusta ja mobiliteettia vaikuttivat ratkaisuumme".

TV-keskeinen suunnittelu parantaa mobiili-TV -kokemusta

Arima-yrityksen matkapuhelin tuo lukuisia laatutekijöitä mobiili-TV -markkinoille, joiden tarkoituksena on tarjota kuluttajalle nautittava TV:n katselukokemus. Tämä on ensimmäinen taiwanilaisen valmistajan valmistama puhelin, johon sisältyy TV-painike. Tämän painikkeen avulla kuluttaja pääsee suoraan TV-toimintoon. Tämä mahdollistaa automaattisen vuorottelun landscape-näkymän ja portrait-näkymän kesken käyttämällä integroitua kiihtyvyysmittaria. Matkapuhelin on ulkonäöltään sporttisen tyylikäs. Se on alle 50 mm leveä ja 110 mm pitkä ja siihen sisältyy liitäntä TV-telineeseen.

"Arima on tunnustettu johtaja innovatiivisessa muotoilussa ja tuotelaadussa", sanoo Telegent Systems -yrityksen puheenjohtaja ja pääjohtaja Weijie Yun. "Heidän omistautumisensa poikkeuksellisen katsojakokemuksen tarjoamiseksi korottaa entisestään TV-ominaisuuden arvoa kuluttajalle."

Tietoja Telegent Systems -yrityksestä

Telegent Systems on johtava fabeless (tehtaaton puolijohdeyritys) CMOS -yritys (komplementaarinen metallioksidipuolijohde), joka tarjoaa suorituskykyisiä yhden piirin ratkaisuja. Nämä ratkaisut mahdollistavat avoimen lähetyksen ja tilattavan TV-signaalin vastaanottamisen matkapuhelimissa, kannettavissa laitteissa ja kodin elektroniikassa. Telegent-yrityksen ratkaisut tekevät televisioista mobiileja ja tarjoavat sekä analogisen että digitaalisen lähetyksen vastaanoton huippuluokan kuvanlaadulla mobiiliympäristöissä, mahdollistavat erittäin pienen virrankäytön ja parhaan mahdollisen integraation, joka yksinkertaistaa mobiililaitteen suunnittelua ja valmistusta.

Lisätietoja löytyy osoitteesta: http://www.telegent.com.

Tietoja Arima Communications Corporation -yrityksestä

Arima Communications perustettiin elokuussa 1999 osana Arima-yhtymää. Arima Communications erikoistui tutkimukseen, tuotekehittelyyn ja mobiilien kommunikointivälineiden markkinointiin. Yrityksen tärkeimmät tuotteet ovat monikaistaiset GSM / GPRS, 3G/3.5G matkapuhelimet ja älypuhelimet. Arima Communications -yrityksen strategiana on integroida markkinointitutkimus, tuotesuunnittelu, R&D, valmistus, tuotesertifikaatit, globaali logistiikka ja myynninjälkeinen palvelu kattavaksi ratkaisuksi kuluttajille.

Arima Communications -yrityksellä on vankka R&D kyky sekä ydinteknologia langattomassa kommunikoinnissa, jotka takaavat pitkäaikaisen kilpailuedun. Avainteknologialla langattomassa kantataajuuskaistoissa, radiotaajuuksissa, kommunikointiprotokollassa, käyttäjäliittymässä ja sovellusohjelmistoissa, Arima Communications kehittää aktiivisesti edistynyttä teknologiaa ja korkealaatuisia tuotteita 3G/3.5G puhelimille ja älypuhelimille.

Lisätietoja löytyy osoitteesta: http://www.arimacomm.com.tw.

Web: http://www.telegent.com

LÄHDE Telegent Systems