Arvostettu keittiö- ja kodinkonemerkki Bonavita® laajentaa Eurooppaan avaamalla Euroopan-pääkonttorin ja jakelukeskuksen Alankomaihin

21 tammi, 2015, 17:00 GMT Kohteesta Bonavita

SEATTLE, 21. tammikuuta 2015 /PRNewswire/ -- Seattlessa sijaitseva Espresso Supply Inc. laajentaa Bonavita-tuotemerkin kansainvälistä näkyvyyttä avaamalla Euroopan-toimiston sekä jakelukeskuksen Alankomaiden Almeloon. Bonavita esittelee uutuustuotteitaan Saksan Frankfurtissa ensi kuussa järjestettävillä Ambiente-kuluttajamessuilla.

Bonavitan kiitettyyn valikoimaan sisältyy tuotteita sekä innokkaille ruoanlaittajille että kahvi- ja teeharrastajille. Vuodesta 2011 asti Bonavitan keittiö- ja kodinelektroniikkatuotteita on myyty ympäri maailman kahvituotteisiin erikoistuneissa myymälöissä ja muissa erikoisliikkeissä sekä suurten yhdysvaltalaisten jälleenmyyjien kautta. Valikoiman uusin tuotejulkaisu, BV1900TS -kahvinkeitin, on valittu esimerkiksi Men's Journal -lehdessä vuoden 2014 48 parhaan tuotteen joukkoon sekä Inc.-lehden 15 odotetuimman laiteuutuuden joukkoon.

"Baristat ympäri Euroopan luottavat tuotteisiimme, mikä on lisännyt kysyntää myös jälleenmyyjien ja kuluttajien keskuudessa. Bonavitan suosio on kasvanut orgaanisesti Euroopassa, missä sille on vakiintunut jälleenmyyjäkumppanien ja uskollisten harrastajien muodostama asiakaskunta", Espresso Supply Inc:n ja Bonavitan toimitusjohtaja Chris Legler toteaa. "Tämän laajentumisen ansiosta voimme palvella asiakkaitamme entistäkin paremmin."

Laajenemisen jälkeen Bonavita osallistuu helmikuussa järjestettäville Frankfurtin Ambiente-kuluttajamessuille. Bonavitan osasto G18 on hallissa 3.0. Yhtiö esittelee messuilla vedenkeittimiään sekä automaattisia ja manuaalisia kahvinkeittimiään.

Bonavitan keittiölaitteet ovat saaneet jatkuvasti kehuja hinta–laatu-suhteestaan ja suorituskyvystään asiantuntijoilta esimerkiksi Cook's Illustrated-, Cooking Light- ja Food & Wine -lehdissä. Tuotteet ovat saaneet näkyvyyttä myös The TODAY Show'ssa ja CBS:n CNET-sivustossa sekä Men's Journal- ja Wall Street Journal -lehdissä. Tinkimätön tuotetestaus on tuonut kolmelle Bonavitan kahvinkeittimelle Amerikan erikoiskahviyhdistys SCAA:n myöntämän Brewer Certification -kunniamaininnan, jota arvostetaan kulinaristien sekä juoma- ja kuluttajatuotteiden asiantuntijoiden keskuudessa.

Espresso Supply Inc:n Bonavita-tuotemerkin pääkonttori on Yhdysvaltain Seattlessa, ja sille on nyt avattu Euroopan-pääkonttori ja jakelukeskus Alankomaihin. Espresso Supply Inc. on ollut erikoiskahvituotteiden markkinajohtaja 21 vuoden ajan. Bonavita-tuotevalikoimalla yhtiö on laajentanut toimintaansa uudelle alueelle kodinelektroniikan ja keittiölaitteiden saralla. BonavitaWorld.com

Mediakontaktit:

Yhdysvallat: Kat Spellman