Back App 2.0: Parannettu muotoilu, sama lupaus - ei enää selkäkipua

14 loka, 2014, 07:00 BST Kohteesta Back App AS

AULI, Norja, October 14, 2014 /PRNewswire/ --

Vallankumouksellinen Back App -tuoli, joka auttaa liikkumaan, välttämään istumisesta aiheutuvia sairauksia ja parantamaan selkäkipua, on valmis siirtymään uusiin ulottuvuuksiin käyttäjä- ja ympäristöystävällisemmän muotoilun ansiosta.

Voit katsella multimediauutiset napsauttamalla

Uusi muotoilu on vahvempi, sillä jokainen tuoli valmistetaan 100 % kierrätetystä alumiinista (300 Coca-Cola-tölkistä). Tuolit valmistetaan ja kootaan paikallisesti Ruotsin Anderstorpissa.

Kaikkiin malleihin voidaan asentaa uudet Back App Wheels -pyörät, minkä vuoksi Back App on ainoa koskaan tarvitsemasi tuoli. Sinun tulisi seisoa silloin, kun et istu Back App -tuolilla!

98 % fysioterapeuteista ja 55 000 asiakasta suosittelee Back App -tuolia. Jos istut useita tunteja päivässä, tulet myös pitämään tästä tuolista.

Ei enää selkäkipua

Back App -tuolilla istut korkeammalla, minkä ansiosta lantion kulmaksi avautuu n. 125 astetta. Pystysuora istuma-asento helpottaa seisomaan nousua, ja alaselkäsi pysyy samassa luonnollisessa asennossa kuin seisoessasi. Ainutlaatuiset katkonaiset liikkeet vahvistavat selkääsi istuessasi ja harjoittavat tasapainoa. Tämä hoivaa selkääsi, ja sen on tieteellisesti todistettu vähentävän selkäkipua verrattuna tavallisella tuolilla istumiseen. Tutkimustulokset ovat osoitteessa http://backapp.eu/en/documented-effects

Istutko 13,7 tuntia päivässä?

Istut syödessäsi, työmatkallasi, työpaikallasi, televisiota katsellessasi ja ystäviesi luona vieraillessasi. Tutkimusten mukaan päivittäinen istuen vietetty aika on keskimäärin 13,7 tuntia eli suurin osa hereillä vietetystä ajasta. Tällainen vähän liikkumista sisältävä elämäntyyli voi johtaa istumisesta aiheutuviin sairauksiin, jotka kuuluvat nykyisin suurimpiin terveysongelmiin. Istumisesta aiheutuvat sairaudet johtuvat paikallaan istumisesta. Olennaisimpia oireita ovat tuki- ja liikuntaelinten sairaudet, selkäkipu, liikalihavuus, diabetes, sydän- ja verisuonisairaudet ja ennenaikainen kuolema. Back App torjuu niitä harjoittamalla kehoasi hellävaraisesti istuessasi, sillä pysyt jatkuvasti liikkeessä. Back App haastaa tasapainoasi tasaisesti ja hallitusti harjoittaen kehoasi samalla tavalla kuin metsässä kävely, kajakilla melominen tai hevosella ratsastaminen

Back App toimii, koska alaselkäsi on samassa asennossa kuin seisoessasi ja koska liikut jatkuvasti. 364 pohjoismaista fysioterapeuttia ja kiropraktikkoa on testannut Back App -tuolin.  Heistä yli 98 % sanoi, että Back App -tuolilla istumisesta aiheutuva jatkuva hellävarainen liikunta ja luonnollinen asento ovat hyväksi selälle.

Kokeile Back App -tuolia

Ota meihin yhteyttä ja pyydä yhden viikon ilmainen Back App -kokeilu. Täytä lyhyt yhteyslomake osoitteessa http://backapp.eu/en/ ja saat Back App -tuolin kokeiltavaksesi.

Freddy Johnsen
Back App AS