Bandai Networks & Bandai S.A. julkistavat mobiiliversion Othellosta Bouygues Telecomille Ranskassa

13 kesä , 2005, 19:14 BST Kohteesta Bandai Networks Co., Ltd. Kohteesta ,Bandai S.A.

TOKIO, June 13 /PRNewswire/ --

- Esiasennettuna ranskalaisen Bouygues Telecomin i-mode-aktivoidussa N411I-matkapuhelimessa

Bandai Networks Co., Ltd. (Chiyoda-ku, Tokio; pääjohtaja: Satoshi Oshita; tästä eteenpäin käytetään nimeä Bandai Networks) ja Bandai Co., Ltd:n Euroopan operaatioiden keskus, Bandai S.A. (Ranska; johtaja: Masayuki Matsuo; tästä eteenpäin käytetään nimeä "Bandai S.A.") julkistavat rajoitetun version maailmankuulusta Othello-pelistä ranskalaisen matkapuhelinoperaattori Bouygues Telecom S.A.:n (Boulogne-Billancourt, France; pääjohtaja: Gilles Pelisson; tästä eteenpäin käytetään nimeä Bouygues Telecom) i-mode -palveluun. Peli on esiasennettu i-mode-aktivoituun N411I-matkapuhelimeen, jonka Bouygues Telecom tuo myyntiin kesäkuun loppupuolella.

Demo-versio näyttää tilaustiedot Othellon täysversion tilaamiseksi, kun tietty määrä siirtoja on tehty. Othellon täysversion voi ladata Bouygues Telecomin i-mode-menun avulla Bandai Networksin ja Bandai S.A.:n ylläpitämästä Bandai Pocket-pelisivustosta.

Othello täysversio (3 euroa per kuukausi (1))

Pelaajalla on kaksi vaihtoehtoa: pelata tietokonetta tai ystävää vastaan. Tietokonevastustajalle on valittavissa kolme vaikeustasoa.

(1)Bandai Pocket tarjoaa tällä hetkellä 30 peliä, kuten tennis ja biljardi, jotka ovat yhteensopivia globaalin ranking-systeemimme kanssa, pelejä jotka käyttävät hahmoja, kuten Mobile Suit Gundam ja Hello Kitty, sekä urheilu-, puzzle- ja muita toimintapelejä. Bandai Pocket tarjoaa kaikki nämä pelit rajoittamattomalla peliajalla 3 euron kuukausihintaan.

Tammikuussa 2005 Bouygues Telecomin i-mode palvelu ylitti 1 000 000 tilaajan rajan. Euroopassa i-mode-palvelu kasvaa tasaisesti 300 virallisen sivuston tarjotessa soittoäänipalveluita, taustakuvia, pelejä ja uutisia, sekä 3000 epävirallista sisältösivustoa.

Bandai Networks tulee jatkamaan mobiiliviihteen jakamista ihmisille ympäri maailman, esimerkkinä mainittakoon ulkomaiset pelisisällöt, uusi ranking-systeemi, jonka avulla käyttäjät voivat kilpailla huipputuloksilla, kuuluisat hahmot taustakuvina, sekä muut Othellon kaltaiset mobiili- ja 3D-pelit, joita rakastetaan ympäri maailman.

Bouygues Telecomista

Kaupallisen julkistamisensa jälkeen 1996 Bouygues Telecomilla on ollut mobiilipuhelinmarkkinoilla ainoastaan yksi päämäärä: olla johtava henkilökohtaisen kommunikaation operaattori tarjoamalla asiakkailleen helppokäyttöisiä ja korkeatasoisia tuotteita kohtuullisin hinnoin. Innovaatioita suosivasta politiikastaan tunnettu yhtiö on yksi maailman johtavista matkapuhelinoperaattoreista, toimien 160 maassa.

i-mode(TM)(2), Bouygues Telecomin Internet taskussasi, julkistettu 15. marraskuuta 2002, on jo kerännyt 1 000 000 käyttäjää Ranskassa ja sitä tukevat johtavat merkit ja jälleenmyyjät. Asiakkaat ovat lähettäneet yli 600 000 emailia tähän mennessä, mikä todistaa vahvasti tämän maailmanlaajuisille internet-viestintäpalveluille avoimen uuden viestintätavan puolesta.

Bandai Networksistä

Bandai Co., Ltd.: tytäryhtiönä syyskuusa 2000 perustettu Bandai Networks tukeutuu emoyhtiönsä vahvuuksiin merkkimarkkinoinnissa, tarjoten asiantuntemusta palvelinhallinnassa ja sovelluksissa, innovatiivisissä konsepteissa sekä strategisessa liikeyhteistyössä, operoiden useita erityyppisiä matkapuhelin- ja Internet-sisältöpalveluita. Bandai Networksillä on tällä hetkellä 4.2 miljoonaa tilaajaa kotimaisissa matkapuhelinpalveluissaan. Yhtiö listautui Jasdaq-pörssiin (koodi 3725) 12. joulukuuta 2003.

Bandai S.A:sta

Bandai S.A. on Bandai Co., Ltd:n kokonaan omistama tytäryhtiö, joka perustettiin 1981 markkinoimaan Bandain and Bandai Groupin tuotteita Ranskassa ja yhdistämään myyntioperaatiot Iso-Britanniassa, Espanjassa ja Saksassa. Yhtiö keskittyy leluihin, muita tuotteita ovat videopelit, kortit ja lelukapselit automaatteihin, sekä videotuotanto ja -myynti. 2003 Bandai S.A. laajentui sisällöntuottajaksi matkapuhelin-alalle.

(2)i-mode on NTT DoCoMo, Incin tavaramerkki tai rekistetöity tavaramerkki Japanissa ja muissa maissa. Muut tässä tiedotteessa mainitut tuotteet ja yhtiöt ovat kyseessäolevien yhtiöiden tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä.

Yhteystiedot:
     Japani

Bandai Networks
     Mari Chuganji
     Public Relation Section
     Bandai Networks Co., Ltd.
     Puhelin +81-3-3865-3905
     Sähköposti: press@net.bandai.co.jp

Eurooppa
     Bandai S.A.
     Naoki Eguchi
     Bandai European Headquarters
     Bandai S.A.
     Puhelin +33-(0)-134-30-3089
     Sähköposti: eguchi@bandai.fr

LÄHDE Bandai Networks Co., Ltd.; Bandai S.A.