Beamex tuo mittausalan markkinoille uraauurtavan tuotteen - edistyksellisen kenttäkalibraattorin ja kommunikaattorin

22 helmi, 2012, 06:00 GMT Kohteesta Beamex Oy Ab

PIETARSAARI, Suomi, February 22, 2012 /PRNewswire/ --

Prosessiteollisuudessa tapahtuu merkittäviä muutoksia ja siihen vaikuttavat monet alalla vallitsevat trendit. Instrumentoinnista ja kalibroinnista vastaavien asentajien on kuljetettava kentällä mukanaan yhä useampia erilaisia mittalaitteita. Entistä tarkempi lähetintekniikka edellyttää mittauksilta yhä suurempaa tarkkuutta ja vakautta. Lisäksi toimintoja automatisoivien ja käyttäjää kentällä opastavien mittalaitteiden kysyntä on kasvanut. Tämän lisäksi tuotantolaitokset haluavat alentaa mittalaitteiden elinkaarikustannuksia korvaamalla monta yksittäistä laitetta yhdellä monitoimilaitteella.

(Photo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20120222/511635 )

Uusi edistyksellinen Beamex MC6 -kenttäkalibraattori ja -kommunikaattori on ratkaisu prosessiteollisuuden uusiin tarpeisiin. MC6 on edistyksellinen ja erittäin tarkka kenttäkalibraattori ja -kommunikaattori. Se soveltuu paineen, lämpötilan ja erilaisten sähkösuureiden kalibrointiin. MC6 sisältää myös täydellisen HART-, FOUNDATION Fieldbus- ja Profibus PA -kenttäväyliin sopivan kenttäväyläkommunikaattorin. Juuri käytettävyys ja helppokäyttöisyys tekevät MC6:sta niin ainutlaatuisen. Siinä on suuri 5,7 tuuman värillinen kosketusnäyttö ja monikielinen käyttöliittymä. Kestävän pöly- ja vesitiiviin (IP65) kotelonsa, ergonomisen muotoilunsa ja keveytensä ansiosta se on erinomainen ratkaisu kenttäkäyttöön monilla eri aloilla, kuten lääketeollisuudessa, energia-, öljy- ja kaasuteollisuudessa, juoma- ja elintarviketeollisuudessa sekä palvelu-, petrokemian- ja kemian teollisuudessa.

MC6 on yksi laite, jolla on viisi erilaista käyttötilaa, minkä ansiosta sen käyttö sujuu nopeasti ja helposti, eikä asentajien tarvitse kantaa kentällä mukanaan monia eri laitteita. Laitteen käyttötilat ovat Mittari, Kalibraattori, Dokumentoiva kalibraattori, Dataloggeri ja Kenttäväyläkommunikaattori. Lisäksi MC6 kommunikoi Beamex CMX -kalibrointiohjelmiston kanssa, mikä mahdollistaa täysin automaattisen ja paperittoman kalibroinnin ja dokumentoinnin. MC6 on enemmän kuin pelkkä kalibraattori.

Beamex tuo markkinoille myös uuden version CMX-kalibrointiohjelmistosta, joka yhdessä MC6:n kanssa tarjoaa uusia ja entistä parempia mahdollisuuksia paperittomaan kalibroinnin hallintaan.

BEAMEX on yksi maailman johtavista kalibrointiratkaisujen tarjoajista, jonka tuotteet vastaavat kaikkein vaativimpiinkin prosessilaitevaatimuksiin. Beamex tarjoaa kattavan tuote- ja palveluvalikoiman: kannettavia kalibraattoreja ja kalibrointiasemia, kalibroinnin lisälaitteita ja -tarvikkeita sekä kalibrointiohjelmistoja, alakohtaisia ratkaisuja ja asiantuntijapalveluja.

Lisätietoja antaa:

Beamexin pääkonttori: