Blancco tuhoaa tuotantoympäristön tiedot ilman käyttökatkoja

22 kesä , 2011, 09:37 BST Kohteesta Blancco Oy Ltd.

Joensuu, Suomi, June 22, 2011 /PRNewswire/ --

Tiedonhävityksen pioneeri ja markkinajohtaja Blancco on tuonut markkinoille ratkaisun turvalliseen tiedonhävitykseen tuotantoympäristöissä. Blancco LUN Eraser poistaa tiedot tallennusjärjestelmän loogisilta ja fyysisiltä asemilta tehokkaasti ilman, että tallennusjärjestelmää tarvitsee käynnistää uudestaan tai tallennusvälineitä poistaa järjestelmästä.

Ratkaisu sopii erityisen hyvin tiedonhävitykseen ympäristöissä, joissa käyttökatkot eivät ole mahdollisia. LUN Eraserin avulla esimerkiksi pilvipalveluntarjoajat voivat kierrättää tallennusjärjestelmän loogisia yksiköitä (LUN) uusille asiakkaille turvallisesti ilman, että tallennusyksiköitä täytyisi määritellä uudelleen. Näin säästyy aikaa ja työtä, joten tiedonhävityskustannukset pienenevät.

Blancco LUN Eraser hävittää tiedot kaikilta Microsoft Windows -käyttöjärjestelmän ja yleisimmiltä Unix-käyttöjärjestelmien tukemilta tallennusmedioilta. Blanccon tiedossa ei ole vastaavaa tuotetta, joka hallitsisi loogisten yksiköiden tiedonhävityksen sekä Windows- että Unix-ympäristöissä. Blancco LUN Eraser tukee jopa yli 200 loogisen yksikön samanaikaista tiedonhävitystä.

Ratkaisu tukee kaikkia johtavia tiedonhävitysstandardeja, ja se tekee yksityiskohtaisen, auditoitavan raportin. Käyttäjä voi seurata tiedonhävitystä reaaliajassa. Blancco LUN Eraser integroituu Blancco Management Console -hallintaratkaisuun. Tuotteen tarkempi kuvaus on osoitteessa http://www.blancco.com/fi/tuotteet-palvelut/blancco-lun-eraser.

Blancco Oy Ltd

Blancco on tiedonhävityksen globaali markkinajohtaja. Blanccon tiedonhävitysohjelmistolla on miljoonia käyttäjiä eri puolilla maailmaa. Blancco on sertifioiduin ja suositelluin ratkaisu alallaan. Yritys palvelee muun muassa pankki-, vakuutus- ja rahoitusalaa, it-laitteiden kierrätysammattilaisia sekä eri maiden hallitusten ja puolustusvoimien alaisia organisaatioita. Vuonna 1997 perustetun Blancco Oy Ltd:n pääkonttori sijaitsee Joensuussa. Blanccolla on useita kansainvälisiä toimipaikkoja ja yhteistyökumppaneita Euroopassa, Yhdysvalloissa, Aasiassa ja Australaasiassa. Lisätietoja http://www.blancco.com.

Lisätietoja:
Kim Väisänen