Blanccolta markkinoiden monipuolisin ratkaisu mobiililaitteiden tiedonhävitykseen

05 syys, 2013, 12:00 BST Kohteesta Blancco Oy Ltd.

JOENSUU, Suomi, September 5, 2013 /PRNewswire/ --

Blancco Mobilen uusi ominaisuus palauttaa jopa 20 laitetta samanaikaisesti tehdasasetuksiin.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130418/608188 )

Älypuhelimia myydään jo yli viisi kertaa enemmän kuin pöytätietokoneita. Älypuhelimien ja tablettien markkinaosuuden odotetaan nousevan 95 prosenttiin puhelin- ja tietokonemarkkinoista vuoteen 2016 mennessä.* Tiedonhävityksen markkinajohtaja Blancco seuraa kehitystä ja esittelee entistä monipuolisemman Blancco Mobile -tiedonhävitysratkaisun mobiililaitteille.

Blancco Mobilessa on nyt tiedonhävityksen lisäksi mahdollisuus nopeaan tehdasasetuksiin palauttamiseen. Ominaisuus tekee ratkaisusta markkinoiden monipuolisimman ratkaisun mobiililaitteiden käsittelyyn. Uusittu Blancco Mobile tukee Android-, iOS-, Nokia Symbian -, Windows Mobile - ja BlackBerry-alustoja.

"Käytettyjen mobiililaitteiden kierrättäjät ja välittäjät sekä teleoperaattorit tarvitsevat nopean ja tehokkaan tavan palauttaa älypuhelimet ja tabletit tehdasasetuksiin", Blanccon perustaja ja toimitusjohtaja Kim Väisänen sanoo. Uusi Resetoi & Raportoi -toiminto on erinomainen valinta silloin, kun täytyy palauttaa tehdasasetuksiin samanaikaisesti jopa 20 laitetta nopeasti, mahdollisimman vähillä resursseilla. "Blancco Mobilen tiedonhävitystoiminto tarjoaa puolestaan erittäin korkeatasoista tietoturvaa, jota tietoturvasäännöksetkin edellyttävät."

Resetoi & Raportoi -ominaisuus tuottaa raportin alkutilaan palauksen jälkeen. Se varmistaa, että prosessi on suoritettu loppuun onnistuneesti. Uusi ominaisuus on yhteensopiva resetointi- ja tiedonhävitysraportteja automaattisesti vastaanottavan Blancco Management Consolen kanssa. Lisätietoa Blancco Mobilesta löytyy tuote-esitteestä.

*http://mobithinking.com/mobile-marketing-tools/latest-mobile-stats/a#smartphone-shipments

Blancco Oy Ltd

Blancco on tiedonhävityksen globaali markkinajohtaja. Blanccon tiedonhävitysohjelmistolla on miljoonia käyttäjiä eri puolilla maailmaa. Blancco on sertifioiduin ja suositelluin ratkaisu alallaan. Yritys palvelee muun muassa pankki-, vakuutus- ja rahoitusalaa, it-laitteiden kierrätysammattilaisia sekä eri maiden hallitusten ja puolustusvoimien alaisia organisaatioita. Vuonna 1997 perustetun Blancco Oy Ltd:n pääkonttori sijaitsee Joensuussa. Blanccolla on useita kansainvälisiä toimipaikkoja ja yhteistyökumppaneita Euroopassa, Yhdysvalloissa, Lähi-idässä, Venäjällä, Aasiassa ja Australaasiassa. Lisätietoja http://www.blancco.com.

Lisätietoja:
Kim Väisänen
Toimitusjohtaja, Blancco Oy Ltd.
+358-50-585-2885
kim.vaisanen@blancco.com