Blanccon Kim Väisänen edustaa Suomea kansainvälisen yrittäjäkilpailun finaalissa

29 touko, 2013, 11:59 BST Kohteesta Blancco Oy Ltd.

JOENSUU, Suomi, May 29, 2013 /PRNewswire/ --

Tiedonhävitykseen erikoistuneen Blanccon toimitusjohtaja ja perustaja Kim Väisänen edustaa Suomea Ernst & Youngin järjestämän World Entrepreneur of the Year -yrittäjäkilpailun finaalissa Monte Carlossalauantaina 8. kesäkuuta.

Siirtyäksesi multimedia uutiseen näpsäytä tästä.

"On etuoikeus saada olla Suomenja Blanccon edustajana loppukilpailussa, jonka osallistujat tuomaristo on valinnut todella tiheällä seulalla", Kim Väisänen sanoo. "Kunnia kuuluu kaikille blanccolaisille, jotka ovat työskennelleet menestyksen eteen yhtiön 16-vuotisen historian aikana."

Asiantuntijayhtiö Ernst & Youngin Entrepreneur of the Year on kansainvälinen tunnustuspalkinto menestyville kasvuyrittäjille. Se on yli 27 vuoden historiallaan pisimpään toiminut ja maantieteellisesti laajin yrittäjäkilpailu.

Kim Väisänen voitti kilpailun Suomen-osuuden marraskuussa muun muassa Blanccon "häkellyttävien" globaalien asiakasreferenssien ansiosta. Blanccon tuotteilla it-laitteidentiedot voidaan hävittää turvallisesti ilman, että laitteita tarvitsisi fyysisesti rikkoa tai hävittää.

Blancco Oy Ltd

Blancco on tiedonhävityksen globaali markkinajohtaja. Blanccon tiedonhävitysohjelmistolla on miljoonia käyttäjiä eri puolilla maailmaa. Blancco on sertifioiduin ja suositelluin ratkaisu alallaan. Yritys palvelee muun muassa pankki-, vakuutus- ja rahoitusalaa, it-laitteiden kierrätysammattilaisia sekä eri maiden hallitusten ja puolustusvoimien alaisia organisaatioita. Vuonna 1997 perustetun Blancco Oy Ltd:n pääkonttori sijaitsee Joensuussa. Blanccolla on useita kansainvälisiä toimipaikkoja ja yhteistyökumppaneita Euroopassa, Yhdysvalloissa, Lähi-idässä, Venäjällä, Aasiassa ja Australaasiassa. Lisätietoja http://www.blancco.com.

Lisätietoja:
Kim Väisänen
Toimitusjohtaja, Blancco Oy Ltd.
+358-50-585-2885
kim.vaisanen@blancco.com