Boeing ja Airbus yhdistävät voimansa esittämällä yhteiset vaatimukset tulevaisuuden toimittajille Aviation Weekin MRO Europe -konferenssissa

23 heinä , 2004, 10:58 BST Kohteesta Aviation Week

NEW YORK, July 23 /PRNewswire/ --

- Lentoliikenteen huoltoammattilaiset saavat kosketuksen huolto-, korjaus- ja kunnontarkistusteollisuuden kysymyksiin ja tuotteisiin Euroopan laajimmassa huoltoalan tapahtumassa Kööpenhaminassa

Euroopan ilmailun kaikkien sektorien ylimmät kaupalliset ja hallinnolliset johtajat kokoontuvat 15. - 16. syyskuuta Bella Centerissä Kööpenhaminassa tutkimaan ilmailun huollon, korjauksen ja kunnontarkistuksen (Maintenance, Repair, Overhaul, MRO) tulevaisuutta Aviation Weekin vuosittaiseen MRO Europe -konferenssiin ja -näyttelyyn. Konferenssissa on Airbusin ja Boeingin järjestämä yhteinen huipputason istunto, jossa yhtiöiden edustajat keskustelevat yhteisistä vaatimuksista luotettavuus- ja huoltotietojen jakamisesta Spec-2000 Chapter 11 -standardien avulla. Tilaisuuden puhujina ovat Boeing Airplane Groupin turvallisuustekniikkaosaston tekninen tutkija John Yakubowsky ja Airbusin luotettavuus- ja huoltotalousosaston lentokaluston hallintojohtaja Achim Krapp.

Uusi järjestelmä, joka on suunniteltu auttamaan lentoyhtiöitä sekä huollon, korjauksen ja kunnontarkistuksen tehostamisessa että kustannusten säästämisessä, perustaa yhteiset vaatimukset koko huoltoteollisuudelle, sisältää tietoja osien luotettavuudesta ja toimii tukena tulevien lentokoneiden suunnittelussa. Erikoisistunto, joka on Airbusin, Boeingin, Embraerin ja Bombardierin yhteistyön tulosta, on lisätty MRO Europe -konferenssin esityslistalle kahden maailman suurimman tuotevalmistajan pyynnöstä.

"Vaikka Airbus ja Boeing kilpailevat voimakkaasti, ne toimivat yhdessä lentokoneiden luotettavuuden parantamiseksi", sanoo Kenneth E. Gazzola, Aviation

Weekin toimitusjohtaja ja julkaisija. MRO Europe -konferenssin osallistujat saavat ainutlaatuisen näkemyksen yhteistyöohjelmasta ja voivat perehtyä MRO:n näyttelyalueella laajaan valikoimaan liike-elämään, tekniikkaan ja toimintaan liittyviä kehityksiä ja suuntauksia."

MRO Europe, Euroopan lentokoneiden huolto-, korjaus- ja kunnontarkistusteollisuuden suurin ja tärkein tapahtuma, antaa lentoliikenteen huoltoammattilaisille mahdollisuuden päästä kosketuksiin MRO-teollisuuden kanssa esitelmien ja paneelikeskustelujen kautta ja tutustua loppuunmyytyyn näytöshalliin, jossa esitellään ilmailuhuollon uusinta tekniikkaa ja palveluja. Tapahtuma kokoaa yli 1.200 Euroopan ilmailuteollisuuden kaikkien sektorien ylimmän johdon ja hallinnon edustajaa johdon esitelmiin, paneelikeskusteluihin ja yli sataan lentokoneiden huoltotekniikan ja -palveluiden näyttelytilaan ja esittelyihin.

Lisätietoja on saatavissa ja MRO EUROPE-konferenssin rekisteröinti voidaan tehdä osoitteessa http://www.aviationnow.com/conferences tai soittamalla numeroon 212-904-3892.

Aviation Week on tuottanut MRO Europe -konferenssin yhteistyössä Overhaul &

Maintenance magazine -lehden ja SAS Componentin kanssa. Konferenssin sponsoreita ovat Airbus, The Boeing Company, Air France Industries, KLM Engineering & Maintenance, Oracle Corporation, Pratt & Whitney ja Snecma Services. Sitä tukevat Association of European Airlines (AEA), Delta Air Lines, Defence & Aerospace Industries Association in Denmark (FAD) ja SAS Scandinavian Airlines.

Aviation Week

Aviation Week Conferences & Exhibitions on McGraw-Hill Companies -divisioonan Aviation Week Group -ryhmän ammatillisen kurssien ja tapahtumien järjestäjä. Sillä on lähes 50 tuotetta ja palvelua, joihin sisältyy Overhaul & Maintenance -lehti. Sen ydinyleisö koostuu miljoonasta ammattilaisesta ja asianharrastajasta. Aviation Week on ilmailu- ja avaruusmarkkinoiden maailman suurin multimediatietojen ja palvelujen tarjoaja. Ryhmän portaalissa http://www.AviationNow.com on alan luotettavimmat uutiset, tiedot ja esittelyt.

The McGraw Hill Companies

Vuonna 1888 perustettu The McGraw-Hill Companies on johtava globaali tietopalvelujen tarjoaja, joka vastaa maailmanlaajuisiin rahoituspalvelujen, koulutuksen ja yritystietomarkkinoiden tarpeisiin eturivin tuotteilla, joita ovat mm. Standard & Poor, BusinessWeek ja McGraw-Hill Education. Yhtymällä on yli 280 toimistoa 40 maassa ja sen vuoden 2003 myynti oli 4,8 miljardia dollaria. Lisätietoja on osoitteessa http://www.mcgraw-hill.com.

Web-sivusto: http://www.aviationnow.com/conferences

LÄHDE Aviation Week