Canbet valtaa jalkapallon "elävät" vedonlyöntimarkkinat

05 joulu, 2007, 18:14 GMT Kohteesta Canbet

MELBOURNE, Australia, December 5 /PRNewswire/ --

Julkisesti listattu ja maailman johtava uhkapeli- ja vedonlyöntiyritys Canbet on jättänyt kilpailun jälkeensä esittämällä sen vallankumouksellisen jalkapallotuotteen. Tuote on lanseerattu tässä kuussa ja nyt vedonlyöjillä on pääsy jalkapallon "elävään" vedonlyöntiin, jota on mahdollista pelata myös pelin jo alettua. Kohteina on yli 500 peliä ympäri maailmaa joka viikko sekä kattava valikoima Asian Handicapin kohteita.

"Jalkapallo on johtava vedonlyöntiväline Euroopassa ja Aasiassa maailman suurimpien vedonvälittäjien keskittyessä pääasiassa Euroopan kilpailuihin. Canbetin ylivoimainen "elävä" vedonlyönti ja Asian Handicapin palvelut antavat meille mahdollisuuden laajentaa näille erittäin houkutteleville markkinoille tarjoten samalla asiakkaillemme laajemman valikoiman vedonlyöntimahdollisuuksia", sanoo Mark Read, Canbetin toimitusjohtaja.

Canbetin "elävä" vedonlyönti pelien aikana kattaa ammattilaisjalkapalloilun kaikki osat Euroopan ja USA:n pääliigoista Japanin ja Meksikon pienempiin liigoihin. Palvelu kattaa kaiken, mukaan lukien laajan valikoiman erilaisia vetotyyppejä.

Yrityksen panostus Asian Handicap vedonlyöntiin antaa sille terävyyttä kilpailussa, koska yhä suurempi määrä henkilöitä oppii tuntemaan yrityksen tarjoamat edut ja voittomahdollisuudet. Canbetin "elävät" Asian Handicap markkinat ovat tällä hetkellä maailman laajimmat ja niitä tarjotaan vedonvälittäjien pienimmällä marginaalilla, joka tarkoittaa parhaita vedonlyöntisuhteita vedonlyöjille.

"Poistamalla mahdollisuuden arpoa, Asian Handicapin vedonlyöntisuhteet lisäävät pelaajien mahdollisuuksia voittaa yli 50 %:lla perinteisiin vedonlyöntisuhteisiin verrattuna. Tämä huomattava etu myötävaikuttaa vedonlyöntitavan suosion nopeaan kasvuun muualla Aasian lisäksi. Canbet on tämän suuntauksen etulinjassa houkuttelevalla ja korkealaatuisella tuotteella", selittää Read.

Jalkapallotarjonnan laajentaminen muodostaa osan laajemmasta tuotteiden päivityksestä, johon kuuluu Microgamingin Kasinon ja Pokerin lisääminen yrityksen vedonlyöntivaihtoehtoihin.

"Jatkuvalla panostamisella innovatiivisuuteen, kilpailukykyisiin hintoihin ja lopullisten vedonlyöntikohteiden luomiseen, Canbet johtaa vallankumousta tällä alalla. Tavoitteena on tarjota asiakkaillemme dynaamisimmat ja palkitsevimmat vedonlyöntikokemukset tällä alalla", päättää Read.

Tietoja Canbet.com

Perustettu 1995, Canbet on maailmanlaajuinen toimija. Organisaatio tarjoaa parhaat vedonlyöntisuhteet laajimmilla rajoilla netissä, mukaan lukien täydellisen valikoiman urheilutapahtumia, hevoskilpailuja, autokilpailuja, kasinoita, "elävällä" jakajalla toimivia pelejä ja pokeripelejä. Sen kattava "elävä" vedonlyönti ja Asian Handicap jalkapalloilun vedonlyöntimarkkinat (yli 500 ottelua viikossa) muodostavat osan laajempia innovatiivisia palveluja, mukaan lukien Iso-Britannian hevos- ja vinttikoirakilpailujen palautukset.

Canbet uhkapelipaikka on Microgamingin ylläpitämä. Se sisältää pokerin, kasinon ja elävällä jakajalla toimivia pelejä. Näin pelaajat pääsevät käsiksi miljooniin jättipotteihin, turnaustakuissa oleviin yli US$1 miljoonaan viikossa ja uusimpiin "elävien" uhkapelien viihdytyksiin.

Canbet on julkisesti noteerattu yritys, se on lisensoitu Iso-Britanniassa, Australiassa. Lisäksi muut hallintoviranomaiset takaavat pelaajien turvallisuuden ja nopeat palautukset.

Saadaksesi lisätietoja Canbetistä ota yhteyttä:
    Julia Van Heerden, Canbet PR
    Puh: +61(0)3-9948-9964