comScore julkistaa kampanjajakelun ja kampanjamittauksen kumppanuuden Adformin kanssa tukeakseen ohjelmallista ostamista

11 marras, 2014, 07:00 GMT Kohteesta comScore, Inc.

- Kumppanuus tuo helppokäyttöisen kampanjavalidoinnin huippuosaamisen Euroopan markkinoille

TUKHOLMA, 11. marraskuuta 2014 /PRNewswire/ -- comScore, Inc. (NASDAQ: SCOR), Digitaalisuuden mittaamisen markkinajohtaja comScore on tänään julkistanut kumppanuuden Adformin kanssa. Adform tunnetaan ohjelmallisen ostamisen suunnannäyttäjänä ja keulakuvana maailmalla. Sen ratkaisujen avulla digitaalisten kampanjoiden ostaminen, käynnistäminen ja seuranta on ainutlaatuisen helppoa ja tehokasta. Kumppanuus yhdistää comScoren validated Campaign Essentials™ (vCE®) –ratkaisun ja Adformin  mainosalustan toisiinsa.

Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20080115/COMSCORELOGO

Asiakkaille comScoren vCE:n ja Adformin työkaluja yhdistävän Adform Appsin integrointi merkitsee entistä tarkempaa tapaa seurata kampanjan tavoittavuutta, frekvenssiä. näkyvyyttä, kohderyhmän tavoittavuutta, mainosympäristöä, koneellisen liikenteen osuutta sekä sitoutumista ja asiakassuhteen lujuutta. Integroinnin ansiosta mitattavien kampanjoiden luonti ja hallinta Adformin järjestelmässä on virtaviivaista.

"Koska mainostajien markkinointistrategiat ovat yhä digitaalisempia, on entistä tärkeämpää, että reaaliaikainen kampanjoiden validointi  on saumattomasti liitetty suunnittelu- ja ostoprosessiin. Integraatio-kumppanuus Adformin kanssa tuo yleisömittauksen ja mainonnan validoinnin osaamisemme Adformin alustalle. Välineidemme avulla voi optimoida kampanjoita sekä maksimoida kampanjan tehon." kertoo comScoren Euroopan markkinoinnista vastaava Paul Goode

"Olemme innoissamme saadessamme comScoren kaltaisen globaalin markkinajohtajan ensimmäiseksi kolmannen osapuolen validointipartneriksemme", toteaa Martin Stockfleth Larsen, Adformin markkinointijohtaja. "Asiakkaamme hyötyvät comScore vCE-integraatiosta saamalla käyttöönsä nykyistä robustimmat kampanjamittarit."

Tietoa Adformista

Adform on verkkomainonnan suunnitteluun, ostamiseen, hallintaan ja analytiikkaan keskittynyt teknologia-alusta. Adform tekee yhteistyötä johtavien mediatoimistojen, mainostajien ja julkaisijoiden kanssa. Yhtiön työkalut mahdollistavat kaikkien eri mainoskanavien seurannan, optimoinnin ja raportoinnin yhdestä paikasta.

Adform on perustettu Tanskassa vuonna 2002. Yhtiöllä on toimistoja 15 maassa: Yhdysvallat, UK, Saksa, Ruotsi, Tanska, Norja, Suomi, Espanja, Italia, Hollanti, Belgia, Tsekki, Puola, Liettua ja Valko-Venäjä. Lisää tietoa http://www.adform.com, tai seuraa meitä Twitterissä www.twitter.com/adforminsider.

Tietoa comScoresta

comScore, Inc. (NASDAQ: SCOR) on digitaalisen mittaamisen ja analytiikan johtava globaali toimija.  Se tuottaa tietoa ja näkemystä siitä kuinka kuluttajat käyttävät verkko- ja mobiilipalveluita sekä katsovat televisiota. comScoren asiakkaat käyttävät tietoa digitaalisuutta koskevien investointiensa arvon maksimointiin. Lisätietoja:  www.comscore.com/companyinfo

LÄHDE comScore, Inc.