ConvaTec julkaisee uuden elämäntapalehden avannepotilaille

05 joulu, 2008, 07:00 GMT Kohteesta ConvaTec Inc.

SKILLMAN, New Jersey, December 5 /PRNewswire/ --

- Ilmainen tukijulkaisu auttaa yksilöitä ja perheitä nauttimaan elämästä täysillä

ConvaTec, joka on maailman johtava innovatiivisten lääketieteellisten teknologiaratkaisujen kehittäjä ja markkinoija perusterveyden- ja sairaalahoitoon, ilmoitti tänään uuden, avannepotilaille tarkoitetun globaalin elämäntapalehden ConTact(TM):n lanseerauksesta. Ilmaislehdessä on paljon käytännöllisiä neuvoja ja erikoisartikkeleita terveestä ja aktiivisesta elämäntavasta avanneleikkauksen jälkeen.

Lukijapalautteen innoittamana ConTact(TM):lle on annettu uusi ulkonäkö ja tuntuma samalla kun lehden sisältöä on laajennettu käsittämään eri puolilla maailmaa asuvien elämästä nauttivien ihmisten elämää sekä asiantuntijoiden ja lukijoiden antamia vihjeitä.

"Me välitämme aidosti asiakkaittemme tarpeista ja pyrimme jatkuvasti parantamaan tuotteitamme ja palvelujamme, jotta voimme tarjota heille parhaat vaihtoehdot elämästä nauttimiseen", sanoi Nino Pionati, ConvaTecin avannehoitojaoston johtaja. "Olemme ylpeitä ConTact(TM):sta ja toivomme, että se auttaa lukijoita elämään tasapainoista elämää ja nauttimaan siitä täysin rinnoin."

ConTact(TM) on saatavissa sekä sähköisessä että paperisessa muodossa. Jokainen numero sisältää ammattilaisten kirjoittamia tärkeitä teemoja käsitteleviä seikkaperäisiä artikkeleita, jotka on räätälöity vastaamaan avannepotilaiden ja heidän perheidensä ainutlaatuisia tarpeita, kuten ravintoa, liikuntaa, matkustamista, intiimejä suhteita, henkistä terveyttä ja ihonhoitoa.

ConTact(TM) julkaistaan kolme kertaa vuodessa seuraavilla markkinoilla: Yhdysvallat, Iso-Britannia, Kanada, Japani, Espanja, Italia, Portugali, Alankomaat, Belgia, Pohjoismaat (Ruotsi, Norja, Tanska, Suomi ja Islanti), Puola ja Tsekki. Tulevaisuudessa lisätään muitakin maita, kuten Ranska, Saksa, Australia, Venäjä, Turkki ja Kiina. Jokainen numero sisältää sekä kansainvälisiä että paikallisia teemoja. ConTactä:n voi tilata ilmaiseksi soittamalla numeroon 0800-179-797.

ConvaTec

ConvaTec on johtava innovatiivisten lääketieteellisten teknologioiden kehittäjä ja markkinoija, joka on auttanut parantamaan miljoonien ihmisten elämää kaikkialla maailmassa. ConvaTecin neljä avainjaostoa - avannehoito, haavahoito, kontinenssi ja tehohoito sekä infuusiovälineet - toimittavat tuotteita terveydenhuollon ammattilaisille sairaalaympäristöstä yhteisöhoitoon saakka. Yhtiön päätoimipaikka sijaitsee New Jerseyn Skillmanissa, ja sen palveluksessa on yli 8 000 työntekijää, jotka palvelevat asiakkaita ja terveydenhuollon ammattilaisia yli 90 eri maassa kuudella mantereella. Lisätietoja osoitteessa www.convatec.com.

(c) 2008 ConvaTec Inc.

ConTact ja Our world is what we make of it ovat ConvaTec Inc:n tavaramerkkejä.

Yhteyshenkilöt:

Courtney Judd