CSC ja Cordys sopivat strategisesta, globaalista liikekumppanuudesta

06 loka, 2009, 14:00 BST Kohteesta CSC

PUTTEN, Alankomaat ja FALLS CHURCH, Virginia, October 6 /PRNewswire/ --

- Cordys siirtää asiantuntijapalvelunsa CSC:lle

CSC (NYSE: CSC), globaali johtaja teknologiakeskeisissä ratkaisuissa ja palveluissa, ja Cordys, johtava ohjelmistotarjoaja liiketoimintaprosessi-innovaatiota varten, ilmoittivat tänään strategisesta liittoutumisesta. Liittoutumissopimus kattaa täytäntöönpanopalvelut ja maailmanlaajuisen jälleenmyyntisopimuksen koskien Cordysin liiketoiminta-alustaa. Sopimus sisältää myös Cordys Beneluxin koko asiantuntijapalveluryhmän siirtämisen CSC:lle. Näin pyritään luomaan CSC käytäntö, koskien asiantuntemusta Cordysin teknologiassa ja siirtämään tätä asiantuntemusta maailmanlaajuisesti.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090422/CSCLOGO)

Cordysin ratkaisu sisältää perusteellisen liiketoimintaprosessin hallintasarjan, joka sopii etäresurssipalvelutoiminnoille sen sekä organisaation sisäisten että organisaatiorajojen ylittävien prosessien ja web-palveluiden järjestämiskyvyn ansiosta. Nämä kyvyt antavat yrityksille mahdollisuuden yksinkertaistaa nopeita ja tehokkaita muutoksia ja ruokkia suurempaa innovatiivisuutta.

"Cordysin liiketoiminta-alusta antaa organisaatioille mahdollisuuden muuttaa ja kehittää tapaansa tehdä bisnestä huomattavasti paremmalla nopeudella ja suuremmalla joustavuudella", sanoo Lem Lasher, innovaatiojohtaja ja CSC:n Global Business Solutions Groupin toimitusjohtaja. "Tämä on keskeinen vaatimus liike-elämässä tämän hetken taloudellisessa ilmapiirissä. Nämä uudet ratkaisuelementit tarjoavat joukon työkaluja liiketoiminnan muuttamiseksi ja tukevat suoraan yrityksen etäresurssistrategioita. CSC ja Cordys jakavat yhteisen vahvan liiketoimintaetiikan ja yrittäjyyshengen ja olemme ilahtuneita voidessamme julkistaa ja virallistaa tämän yhteistyön."

"Vuosi sitten Cordys teki strategisen päätöksen seurata kumppanikeskeistä liiketoimintamallia ja järjestää uudelleen yrityksen sen mukaan, sanoi Jan Baan, Cordysin pääjohtaja. "Vaikeasta taloudellisesta ilmapiiristä huolimatta, olemme huomanneet saavuttavamme merkittävää menestystä tällä strategialla. Katsomalla vahvaa kasvua sekä todellisessa myynnissä että tyydyttämättömässä kysynnässä koskien Cordysin ratkaisuja, sopimus CSC:n kanssa oli seuraava looginen askel. Cordys jatka keskittymistä tuotekehittelyyn, myyntiin, markkinointiin ja tukeen.

"Olemme erittäin innostuneita siitä, millaisen vaikutuksen tämä strateginen yhteistyö aiheuttaa markkinoilla. Liiketoimintaprosessin hallinta on jatkossakin yksi nopeimmin kasvavista aloista ohjelmistoteollisuudessa ja CSC tunnetaan maailmanjohtajana bisnesinnovaatiossa. Cordysin teknologia vahvistaa tätä johtajuutta entisestään. Tämä tosiasia teki meille helpommaksi siirtää huippukonsulttimme ja toteutusasiantuntijamme CSC:hen", lisäsi Baan.

"Taloudelliset olosuhteet ajavat monet johtajat toteuttamaan liiketoimintojen siirtoja", lisäsi Lasher. Heidän nykyinen toiminnanohjaus ja sääntöjärjestelmänsä ovat vaikeita vaihtaa niin nopeasti kuin liike-elämä vaatisi. Lisäksi se on kallista. Cordysin alusta ratkaisee ongelman toimittamalla investoinnit jo olemassa oleviin järjestelmiin ja luomalla joustavan kerroksen uusilla kyvyillä muuttua nopeammin ja olla valmiina uuteen tilanteeseen. Tämä lähestymistapa tukee CSC:n tapaa tarjota ratkaisuja ja palveluja asiakkailleen eri puolilla maailmaa.

Tietoja Cordysistä

Cordys on maailmalaajuinen ohjelmistotarjoaja liiketoimintaprosessi-innovatiivisuutta varten ja etäresurssitoimintojen järjestelylle. Alansa johtava Cordysin liiketoiminta-alusta (BOP) sisältää täydellisen tarjonnan uuden sukupolven liiketoimintaprosessien johtamiselle (BPM), liiketoiminnan reaaliaikaiseen seurantaan (BAM) ja innovatiivisen ohjelmistot palveluina (Saas) kehittämiskehyksille (SDF), toimittamalla täydellisen alusta palveluina (PaaS) ratkaisun. Se sisältää avoimen, integroidun työkalusarjan & teknologian mukaan lukien yhdistetyn sovelluskehyksen (CAF), mastertietojen hallinnan (MDM) ja palveluarkkitehtuurin apuviivaston. Cordysin alusta ja sen moderni etäresurssiteknologia antavat asiakkaalle mahdollisuuden parantaa huomattavasti muutosnopeutta, muuttamalla perusteellisesti heidän tapaansa kehittää liiketoimintojaan saavuttaakseen asiakaskeskeisen filosofian. Global 2000 yritykset kautta maailman ovat valinneet Cordysin saavuttaakseen parannuksia bisnestoiminnoissaan kuten lisääntynyttä tuottavuutta, vähemmän aikaa markkinointiin, parempaa turvallisuutta ja kykyä vastata nopeammin alati muuttuviin markkinavaatimuksiin. Cordysin pääkonttori sijaitsee Alankomaissa ja sillä on toimistoja USA:ssa, Iso-Britanniassa, Saksassa, Kiinassa, Intiassa ja Israelissa. www.cordys.com

Tietoja CSC:stä

CSC on globaali johtaja teknologiakeskeisissä ratkaisuissa ja palveluissa kolmessa liiketoiminnan keskeisimmissä linjassa. Näihin kuuluvat liiketoimintaratkaisut ja palvelut, hallittu palvelusektori ja Pohjois-Amerikan julkinen sektori. CSC:n kehittynyt kyky sisältää järjestelmädesiginin ja integraation, informaatioteknologian ja liiketoimintaprosessin ulkoistamisen, sovellusohjelmiston kehittämisen, Web- ja sovellushallinnan, tehtävätuen ja johtajakonsultoinnin. CSC:n pääkonttori sijaitsee Falls Churchissa, Virginia ja yrityksellä on noin 92000 työntekijää ja raportoitu liikevaihto 16.2 miljardia USD 3.7.2009 päättyneellä 12kk jaksolla. Lisätietoja löytyy yrityksen kotisivuilta www.csc.com.

LÄHDE CSC