ecofinance aloittaa yhteistyön Swedbankin kanssa

21 loka, 2009, 09:30 BST Kohteesta ecofinance Finanzsoftware & Consulting GmbH

GRAZ, Itävalta, October 21 /PRNewswire/ -- Swedbank on valinnut ecofinancen tarjoaman kassanhallinta- ja rahastojärjestelmän. Valinta perustuu järjestelmän laajaan toimintovalikoimaan sekä ohjelmiston toimittajan kokemukseen samankaltaisista suurimittaisista projekteista muiden maineikkaiden pankkiasiakkaiden kanssa.

Saksankielisen alueen johtava rahaston hallinnan ohjelmistoratkaisujen tuottaja ecofinance toimittaa pankeille suunnatun kassanhallinta- ja siirtojärjestelmänsä (CPS) Tukholmassa sijaitsevalle Swedbank AB -pankille. Järjestelmän toimintoihin kuuluu rahojen keskittäminen ja viitteellinen yhdistäminen, sekä käyttöliittymä pankkikäyttäjille ja Internet- käyttöliittymä Swedbank Groupin asiakkaille. Internet-käyttöliittymä (CPS@web) on kustomoitu vastaamaan Swedbankin ulkonäköä ja luonnetta. Järjestelmän ansiosta Swedbank pystyy tarjoamaan yritysasiakkailleen todellista lisäarvoa ja vahvistaa asiakasuskollisuutta.

Swedbankin tuotehallinnan johtaja Leif Karlsson sanoo: "Valitsimme ecofinancen ratkaisun toimivuuteen ja markkinoiden pääsyaikaan liittyvistä syistä. Tämä on tärkeä askel pyrkimyksessämme laajentaa kassanhallintatarjontaamme. Tutustuttuamme ecofinancen palveluja käyttäviin pankkeihin päätimme että ecofinance on meille oikea järjestelmä."

Ecofinancen toimitusjohtaja Tri. Karlheinz Schlögl sanoo: "Olemme nostaneet toimivaksi koetun CPS-ydintuotteemme teknologista tasoa. Kehitellyn järjestelmän synergiaa voi nyt käyttää täydellä teholla kaikkien ecofinance- ratkaisujen kanssa. Ohjelmistovalikoima sisältää ylimääräisiä toimintoja, kuten uuden rahastonkeräystavan, jonka toimitimme Swedbankille."

CPS - maailmanlaajuinen rahansiirtojärjestelmä yritysasiakkaille

Valitsemalla ecofinancen rahanhallinta- ja rahastojärjestelmän (CPS) pankit voivat yhdistää yritysasiakkaidensa ympäri maailmaa jakaantuneet erilaisissa rahalaitoksissa sijaitsevat pankkitilit tehokkaiksi rahastoiksi. Rahankeskittämistapojen lisäksi toimintoihin kuuluu viitteellisiä rahastonkeruumenetelmiä. Järjestelmällä on myös mahdollista järjestellä monitasoisia eri valuutoissa olevia rahavirtoja...

Lisätietoja: http://www.presseportal.de/go2/moredetails

Petra Reppert, Puh. +49-8999019711