EF Education First avaa "Global Intern 2010" -kilpailun, ainutlaatuisen tilaisuuden opiskelijoille voittaa kolmen kuukauden kansainvälinen harjoittelujakso

13 tammi, 2010, 08:00 GMT Kohteesta EF Education First Ltd

ZÜRICH, January 13 /PRNewswire/ -- Oletko kunnianhimoinen? Pidätkö matkustamisesta ja uusiin kulttuureihin tutustumisesta? Haaveiletko tulevaisuudesta, jossa sinulla on tukeva jalansija useammassa kuin yhdessä maassa? Jos vastauksesi on ehdoton "Kyllä", "Global Intern 2010" -kilpailu on tarkoitettu sinulle. Kilpailua sponsoroi EF Education First, maailman suurin yksityinen koulutusyritys.

Voit lukea multimediauutiset napsauttamalla tästä:

Kilpailu on avoin kaiken maalaisille vähintään 18-vuotiaille nuorille. Sen voittaja saa kolmen kuukauden harjoittelujakson EF:ssä kolmella valitsemallaan mantereella, ja EF kattaa kaikki matka-, asuin- ja ravintokulut. Kansainvälisten EF-tuomareiden paneeli valitsee voittajan kilpailijoiden ansioluettelon ja henkilökohtaisen videon perusteella.

"Etsimme henkilöä, joka parhaiten kuvastaa nykynuorten ihanteita", sanoi Eva Kockum, EF:n Zürichin kieliosaston johtaja. "Avomielisyys, uteliaisuus maailmaa kohtaan ja seikkailunhalu eivät ainoastaan johda voittoon, vaan auttavat luomaan tulevaisuuden johtajia yhä kilpailuhenkisemmässä maailmassa."

Opiskelijat voivat osallistua lähettämällä EF:n internet-sivulle ansioluettelonsa sekä enintään kolmeminuuttisen videon, jossa kuvaavat, miten harjoittelujakso vaikuttaisi heidän tulevaisuuteensa. EF odottaa, että kilpailuun osallistuu 51 maata, joista kukin ilmoittaa maakohtaisen voittajansa 23. huhtikuuta 2010. Finalistit kilpailevat harjoittelujaksosta, ja päävoiton voittaja julkaistaan 30. huhtikuuta 2010.

Sponsoroimalla tätä kilpailua EF ja sen yhteistyökumppanit ympäri maailmaa pyrkivät korostamaan itseään kansainvälisinä johtajina jatkuvasti kehittyvillä markkinoilla, joilla pyritään erottamaan nuoret kyvyt uudesta työvoimasta.

Hakemukset on lähetettävä viimeistään 20. huhtikuuta 2010. Global Intern 2010 -kilpailun täysi kuvaus ja hakemusohjeet ovat sivustolla http://www.ef.fi/globalintern

EF Education First -yhtiöstä:

EF on maailman johtava koulutusyritys, jolla on 400 koulua ja toimistoa yli 50 maassa. EF perustettiin vuonna 1965. Se pyrkii "murtamaan kielen ja kulttuurin rajat" ohjelmilla, jotka sisältävät kielikoulutusta ulkomailla, akateemisia oppiarvoja ja kulttuurinvaihtoa. Lisätietoja on osoitteessa http://www.ef.fi

LÄHDE EF Education First Ltd