EmbedOne Linux vie käyttöjärjestelmä integroinnin uudelle tasolle!

21 syys, 2009, 07:00 BST Kohteesta EmbedOne

HELSINKI, September 21 /PRNewswire/ --

- EmbedOne lanseerasi uuden sulautetun Linux-käyttöjärjestelmän, optimoidun tuotekehitysympäristön ja palvelut kohdistettuna tee-se-itse Linux-yhteisöille. Verkkosovellusten markkinoille tuontia voidaan nopeuttaa aiemmasta kuukausista viikkotasolle.

Meshcom Technologies Oy, julkaisi uuden brändin - EmbedOne - uudelle sulautetulle Linux-käyttöjärjestelmäliiketoiminnalleen. Samalla julkaistiin uusi ohjelmistotuoteperhe ja palvelut Linux-yhteisöille.

EmbedOne Linux on uusi sulautettu Linux-käyttöjärjestelmä ja tuotekehitysympäristö optimoituna langattoman laajakaistan verkkosovelluksille. EmbedOne Linux on suunniteltu tuotekehityssyklien minimointiin ja sen perustuessa avoimeen lähdekoodiin on se kaikkien käytettävissä vapaasti.

Keskitetyllä EmbedOne EMI -hallintatyökalulla voidaan helposti hallita monimuotoisia sulautettujen Linux-käyttöjärjestelmään perustuvien järjestelmien konfigurointia, ohjelmistopäivityksiä ja sovellusten hallintaa. EMI on saatavilla avoimen lähdekoodin mukaisena tai kaupallisena versiona.

EmbedOne täydentää tarjontaansa niihin liittyvillä nykyaikaisilla ylläpito- ja projektipalveluilla, joita voivat hyödyntää niin Linux-yhteisöt, EmbedOnen asiakkaat kuin myös yhteistyökumppanit.

"Sulautettu Linux on ollut tuloillaan jo monta vuotta ja useat yritykset ovat hyödyntäneet sen lisenssimaksuttoman mallin sekä sen ominaisuudet täysin ilmaiseksi. Kuitenkin varsinainen läpimurto on antanut odottaa itseään. Olemme huomanneet, että useat yhteisöt ja organisaatiot ovat olleet pulassa sulautettujen Linux-projektiensa kanssa. Lähinnä integroinnin hankaluus on johtanut projektien viivästymiseen tai jopa peruuntumiseen. Me olemme panostaneet tuotekehitykseen muutamat viime vuodet ratkaistaksemme tämän haasteen ja nyt voimme onnellisena julkistaa työmme tuloksen Linux-yhteisöille ja yrityksille, jotka sen piirissä toimivat", sanoo Miska Kaipiainen, toimitusjohtaja.

EmbedOne lyhyesti

EmbedOne on sulautetun Linux käyttöjärjestelmän, komponenttien ja palveluiden toimittaja yhteisöille ja sulautetulle ohjelmistoteollisuudelle. EmbedOne toimii EmbedOne Linuxin sponsorina ja EmbedOne EMI -hallintatyökalun kehittäjänä. Yhtiön pääkonttori on Helsingin Salmisaaressa. http://embedone.com

Lisätiedot liittyen tähän lehdistötiedotteeseen:

Ari Paganus
    EmbedOne, varatoimitusjohtaja Myynti & Markkinointi