Erinomaiset värit ja terävät yksityiskohdat Digital Signage- ja Public Display-ratkaisuihin

04 kesä , 2007, 16:20 BST Kohteesta Sanyo

MÜNCHEN, Saksa, June 4 /PRNewswire/ --

- SANYOn uusi 42" LCD-näyttö kerää katseet

Digitaaliset mediasisällöt vahvalla kontrastilla ja kristallinkirkkaina elektronisissa mainos- ja informaatiojärjestelmissä - siinä SANYO 42LE1-näytön erikoisala. SANYOn uusi LCD-näyttö soveltuu ihanteellisesti julkisilla paikoilla, kuten lento- ja rautatieasemilla sekä elokuvateattereissa, hotelleissa ja myymälöissä oleviin Digital Signage -järjestelmiin. Sen suuri kontrastiarvo ja vahva kirkkaus takaavat optimaalisen kuvan vaikeissakin valaistusolosuhteissa. SANYO 42LE1 on saatavissa heinäkuun 2007 alusta alan erikoisliikkeistä hintaan 2.570,- euroa (suositushinta ilman arvonlisäveroa).

Kuvan halkaisijan ollessa 105 cm kuvasuhteella 16:9 tarjoaa SANYO 42LE1 1366 x 768 pikselin resoluution (W-XGA). Vain kuuden millisekunnin reaktioaika takaa nopean välkkymättömän kuvanvaihdon. SANYO 42LE1-näytön kontrastisuhde 1.500:1 ja kirkkaus 500cd/m2 pitävät huolen kuvien tarkoista yksityiskohdista.

SANYOn kehittämä laajakulmateknologia, joka vähentää häikäisyn, heijastukset ja vääristymät minimiin, mahdollistaa vaikuttavan 178 asteen katselukulman. Sen ansiosta myös aivan näytön vieressä seisovilla katsojilla on koko kuva näkyvissään.

SANYO 42LE1-näytössä on lukuisat sisään- ja ulostulot. Komponentti-, SCART- (RGB ja S-VHS), komposiitti- ja RS-232-liitännät sekä HDCP:tä tukeva HD-DVI-sisäänmeno ja audioliitännät ulkoisia kaiuttimia varten takaavat erinomaiset yhteydet. LCD-näytöt soveltuvat erityisesti jatkuvassa käytössä oleviin Digital Signage-järjestelmiin, koska ne kuluttavat huomattavasti vähemmän virtaa kuin plasmakuvaruudut. Tavanomaisiin mainosvälineisiin, kuten kyltteihin ja julisteisiin verrattuna esitettävää sisältöä voidaan muokata nopeasti ja edullisesti.

SANYO 42LE1 näytön litteä muoto ja vain 22,5 kilon paino helpottavat sen asennusta. Toimitus sisältää verkkokaapelin, kaukosäätimen ja ohjekirjan. Lisävarusteena on saatavissa jalusta. SANYO antaa näytölle kolmen vuoden takuun.

SANYO FISHER Sales (Europe) GmbH:

SANYO FISHER Sales (Europe) GmbH perustettiin vuonna 1977 ja sen pääkonttori on Münchenissä, Saksassa. Yritys on osa japanilaista SANYO Electric Co., Ltd. -yhtiötä, joka on eräs johtavista tuotteiden ja palvelujen tarjoajasta ympäristö- ja energia-alalla (konsolidoitu kokonaisliikevaihto 20,487 miljardia Yhdysvaltain dollaria tilivuonna 2005). SANYOn eri liiketoiminta-alueet tarjoavat kattavan tuotevalikoiman kaupan tai teollisuuden markkinoille sekä kuluttajille. Tuotevalikoima sisältää muun muassa tuotteita teollisuuden ja kaupan käyttöön, ladattavia akkuja, AV/tieto- ja tietoliikennetuotteita, kodinkoneita ja sähkölaitteita. "Think GAIA"-visiolla SANYO on asettanut tavoitteekseen yhdistää kaikki yhtiön omat tekniikat ja keskittyä ekologisesti kestävien huipputeknologiaratkaisujen kehittämiseen SANYO FISHER Sales (Europe) GmbH koordinoi projektorien, viihde-elektroniikan, digitaalikuvauksen, matkapuhelimien sekä turva- ja valvontatekniikan tuotealueiden kaikkia markkinointi- ja myyntitoimintoja Euroopassa (lukuun ottamatta Espanja ja Isoa-Britanniaa). SANYO on eräs maailman suurimmista projektorien valmistajista. SANYOn projektoreissa yhdistyy innovaatio, erinomainen tuotteiden laatu ja monipuolinen käytettävyys. Valikoima kattaa kotiteatteri- ja kokoustilaprojektorit sekä ammattikäyttöön tarkoitetut laitteet, joita käytetään erilaisissa tilaisuuksissa ja digitaalisissa elokuvateattereissa.

Lisätietoja SANYOsta on osoitteessa www.sanyonordic.com

Tekniset tiedot:

42 LE 1

Luokka:             LCD-näyttö ammattikäyttöön
    Kuvan halkaisija:   42" (105 cm)
    Kuvasuhde:          16:9
    Reaktioaika:        6 ms (grey-to-grey)
    Resoluutio:         1366 x 768 (W-XGA)
    Kuvan kirkkaus:     500 cd/m2
    Katselukulma:       178degrees (horisontaalinen ja vertikaalinen)
    Kontrasti:          1500:1
    Videosignaalit:     PAL/ NTSC3.58 (AV-in)/SECAM