Forexyard suuntaa katseensa Skandinaviaan

27 helmi, 2009, 09:27 GMT Kohteesta Forexyard

HELSINKI, February 27 /PRNewswire/ -- Saavutettuaan vahvan jalansijan Suomessa, Forexyard.com suuntaa katseensa muualle Skandinaviaan. Forexyard, online valuuttakauppa http://www.forexyard.com/fi/ yritys, joka tarjoaa kaupankäyntipalveluja asiakkaille ympäri maailmaa, on päättänyt laajentaa palvelujaan koko Skandinavian alueelle.

Ensi askeleena yhtiö on nyt kykenevä tarjoamaan täyttä palvelua asiakaskunnalle Ruotsissa, kuten myös jo olemassa oleva täyden palvelun tuki Suomalaisille asiakkaille.

Asiakkaat pystyvät nyt nauttimaan päivittäisestä markkina informaatiosta, jota Forexyard tarjoaa Ruotsiksi ja Suomeksi ja pian myös muilla Skandinaavisilla kielillä.

Uuden Ruotsinkielisen tukikeskuksen avulla Forexyard on kykenevä tarjoamaan myös Norjan ja Tanskan markkinoille todellisen vaihtoehdon valuuttamarkkinoilla. Mikä aikaisemmin oli kahden hevosen kilpailu, muuttukin nyt paljon mielenkiintoisemmaksi! Forexyard tuo mukanaan paremmat spreadit, marginaalit, tilityypit ja tuotteet, jotka ovat kaupankäynnin kohteena. Nyt jokaisella on mahdollisuus tulla menestyväksi valuuttakaupan harjoittajaksi.

Skandinaviaan tarjottavien palvelujen lisäksi, tämän geo-ekonomisesti tärkeän alueen valuuttoja tulee olemaan myös tarjolla kaupankäyntiin alustallamme lähitulevaisuudessa. Tämä tulee sisältämään parit USD/SEK, USD/NOK ja USD/DKK kuin myös Euroa vastaan, eli EUR/SEK, EUR/NOK, ja EUR/DKK.

Forexyard on ollut markkinoilla jo vuosia keräten suuren asiakaskunnan ja erinomaisen maineen asiakaspalvelustaan, joustavuudestaan ja etulyöntiasemastaan valuuttakauppa meklarina. Jos haluat lisätietoa tilinavaamisesta, niinkin pienellä summalla kuin 100EUR, ota yhteyttä Forexyardin Skandinavian osastoon ja saat apua tilin räätälöimisessä vaatimustesi mukaisesti.

Forexyard - Forex Trading
    Web: http://www.forexyard.com