Hampaiden puuttuminen ei pian ole enää tabu

04 huhti, 2006, 09:00 BST Kohteesta Nobel Biocare

HELSINGFORS, Finland, April 4 /PRNewswire/ -- Yhden tai useamman hampaan menettäminen on ihmiselle raskas koettelemus. Se hankaloittaa ja varjostaa monia arkipäivän tilanteita, kuten hyvästä ruuasta nauttimista, kiinnostavaan keskusteluun osallistumista tai leveää hymyä ystäville.

Hampaiden puuttumisesta on usein häveliäästi vaiettu, mutta Nobel Biocare aikoo murtaa ongelmaan liittyvät tabut avatessaan Internetissä nimenomaan tavalliselle yleisölle tarkoitetun globaalin tiedotussivuston osoitteessa www.nobelsmile.com. Sivustosta saa huomiota herättämättä ja helposti tietoa nykyaikaisista ratkaisuista puuttuvien hampaiden korvaamiseen. Sisältö täyttää suuren yleisön tarpeet antamalla selkeät vastaukset hammasimplanttiratkaisuja, kruunuja ja siltoja koskeviin usein kysyttyihin kysymyksiin.

Nobel Biocaren sivustossa on myös useita yksityiskohtaisia potilaiden kertomuksia, joten hampaiden puuttumisesta kärsivät voivat lukea kohtalotovereiden kokemuksista. Tällaisia ihmisiä on miljoonia, eikä hampaan tai hampaiden puuttuminen merkitse yhdellekään heistä vain mekaanisesti tai kirurgian avulla ratkaistavaa teknistä ongelmaa vaan siihen liittyy myös harras toive voida taas hymyillä onnellisena - ehjällä hammasrivillä.

Sivusto on järjestetty maiden ja kielten mukaan. Näin kävijät löytävät helposti vastauksen myös kaikkein tärkeimpään kysymykseen: onko lähellä asuinpaikkaani Nobel Biocaren ratkaisuihin ja järjestelmiin erikoistunutta hammaslääkäriä? Erityisen hakutoiminnon avulla oikeiden osoitteiden löytäminen on nopeaa ja helppoa.

Nobel Biocare on lääkinnällisten laitteiden valmistaja ja johtava esteettisen hammashoidon innovatiivisten ratkaisujen kehittäjä.

Nobel Biocare Suomi Oy
    Pekka Sinervo