Handheld julkistaa uuden Kenaz DGPS:n ultra-rugged Nautiz X7 PDA:lle

22 syys, 2009, 08:00 BST Kohteesta Handheld Group

LIDKOPING, Sweden, September 22 /PRNewswire/ -- Hemisphere GPS ja Handheld yhdessä julkistavat tänään uuden Kenaz DGPS:n InterGeo Conference'ssa Karlsruhessa, Saksassa. Tämä tuote aloittaa strategisen yhteistyön Handheld'n ja Hemisphere GPS'n välillä. Hemisphere GPS valmistaa Kenaz DGPS:n erityisesti Handheld'n Nautiz X7 ultra-rugged PDA'ta varten.

Siirtyäksesi multimedia uutiseen näpsäytä tästä:

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090907/358491 )

Uusi Kenaz NZ100 DGPS vastaanotin tarjoaa alle metriluokan tarkkuuden PDA-laitteella tapahtuvaan paikannukseen ja se on erityisesti suunniteltu uutta Nautiz X7 ultra-rugged PDA'ta varten. Varustettuna Hemisphere GPS' Crescent(R) vastaanotinteknologialla, Kenaz NZ100 tarjoaa ylivoimaista paikannustarkkuutta, jota eri paikkatietojärjestelmät edellyttävät. Se on pieni ja kompaktikokoinen sekä kestävä ja soveltuu vaativiinkin toimintaympäristöihin.

"Handheld on sitoutunut tuomaan parhaimpia mobiilituotteita markkinoille", sanoo Jerker Hellström, Handheld Group'n CEO. "Olemme tyytyväisiä yhteistyöstä Hemisphere GPS:n, johtavan tarkkuusGPS laitteiden valmistajan, kanssa tarjotaksemme erityisen kestävän ja vankkatekoisen DGPS ratkaisun Kenaz'ssa".

Kenaz DGPS tarjoaa SBAS differentiaalikorjauksen ja Hemisphere GPS'n oman e-Dif(R) ominaisuuden. Jos differentiaalisignaali katoaa, pitää Hemisphere GPS' COAST(TM) teknologia tarkkuuden voimassa vielä 40 minuuttia. Se on suunniteltu vähävirtaiseksi tarjoten näin PDA:lle mahdollisimman pitkän käyttöajan. Se tarjoaa myös huoltovapaan antenniratkaisun ja tekee koko laiteratkaisusta IP67 suojatun. Optiona saatava ulkoinen antenni parantaa kuuluvuutta peitteisessä maastossa.

Kenaz NZ100 sisältyy Kenaz tuoteperheeseen jossa on mallit myös suosituille TDS Nomad'lle ja

TDS Recon'lle.

Hemisphere GPS, lyhyesti

Hemisphere GPS suunnittelee ja valmistaa innovatiivisia ja kustannustehokkaita GPS tuotteita paikannuksen, opastuksen sekä koneohjauksen sovelluksiin mm. maatalouteen, merenkulkuun ja muille markkinasegmenteille. Yhtiöllä on lukuisia patentteja ja tekijänoikeuksia sekä se pitää hallussaan tuotemerkkejä kuten Outback Guidance(R) ja BEELINE(R), jotka ovat johtavia tuotemerkkejä maatalouden tarkkuusGPS alalla. Yhtiön pääkonttori on Calgary'ssä, Alberta'ssa. Tuotekehitys, myynti ja markkinointi sijaitsevat Arizonassa Kansasissa sekä Australiassa. Hemisphere GPS on listattu Toronto pörssiin tunnuksella "HEM" ja on osana Standard & Poor's TSX SmallCap sijoitusmittaria. Lisätietoja Hemisphere GPS'stä löytyy osoitteesta http://www.hemispheregps.com.

Handheld Group, lyhyesti:

Handheld Group on maailman johtava rugged mobiilitietokoneiden ja PDA laitteiden toimittaja. Handheld ja sen yhteistyökumppanit tarjoavat kokonaisvaltaisia mobiiliratkaisuja ammattikäyttöön mm. logistiikkaan, metsätalouteen, julkiseen liikenteeseen, rakennusteollisuuteen, puolustusvoimasektorille ja turvallisuussektorille. Handheld Group'lla on toimipisteet Ruotsissa, Suomessa, Hollannissa, Italiassa ja USA'ssa. Lisätietoja Handheld Group'sta löytyy osoitteesta http://www.handheldgroup.com

LÄHDE Handheld Group