18 marras, 2015, 07:30 GMT Kohteesta Handheld Group

LIDKÖPING, Ruotsi, November 18, 2015 /PRNewswire/ --

Varustettu tehokkaalla, nopealla ja pitkän akun keston omaavalla Qualcomm Snapdragon sirulla

Alan johtava lujitettujen kannettavien tietokoneiden valmistaja Handheld Group ilmoitti tänään tuovansa markkinoille uuden Android-tabletin, ALGIZ RT7:n. ALGIZ RT7 on tehokas, kevyt ja ergonominen 7 tuuman taulutietokone, joka on suunniteltu toimimaan luotettavasti ja tehokkaasti vaativissa ympäristöissä.

Siirtyäksesi multimedia uutiseen näpsäytä tästä.

Algiz RT7, jossa on Android 5.1.1 (Lollipop) -käyttöjärjestelmä, sisältää laajan valikoiman erilaisia ominaisuuksia ja tuo valtavasti lisäarvoa liikkuville työntekijöille. Se on täysin lujitettu malli, joka täyttää Yhdysvaltain armeijan MIL-STD-810G-standardien tiukat vaatimukset, jotka koskevat äärilämpötilojen, pudotuksen ja tärinän kestoa. Lisäksi sillä IP65-suojausluokitus, joten se on myös täysin suojattu hiekalta ja pölyltä. Vain 650 grammaa painavana Algiz RT7 on suunniteltu nimenomaan mukaan otettavaksi apuvälineeksi.

Algiz RT7:n valmistuksessa on käytetty alan johtavaa tekniikkaa Qualcommilta; MSM8916 (Snapdragon) -sirusarjaa, joka on suunniteltu optimoimaan 1,2 GHz:n neliydinsuorittimen laskentanopeus, erittäin nopea liitettävyys ja pitkä akun kesto. Algiz RT7:ssä on myös vakiovarusteena LTE-standardin mukaiset tieto- ja äänitoiminnot sekä 802.11 b/g/n WLAN-, BlueTooth Class 1&2 NFC ominaisuudet. Lisäksi tabletissa on kaksi kameraa (8 megapikselin taakse osoittava ja 2 megapikselin eteen osoittava) ja kaksi SIM-korttipaikkaa. Siinä on vakiovarusteena kiihtyvyysmittari, gyroskooppi, sähköinen kompassi sekä erillinen u-blox-GPS-vastaanotin navigointia varten.

Erityisesti liikkuville työntekijöille suunniteltu Algiz RT7 sisältää erittäin kirkkaan 7 tuuman ulkoympäristössä hyvin näkyvän kapasitiivisen näytön, joka soveltuu erinomaisesti vaativiinkin ulko-olosuhteisiin. Akun suorituskyky on aina keskeisessä roolissa mobiilisovelluksissa, ja Algiz RT7:ssä onkin pitkäkestoinen 3,7 V:n 6 000 mAh:n litiumioniakku.  Laitteessa on neljä ohjelmoitavaa painiketta, joilla sovellukset voidaan käynnistää ja ottaa käyttöön kenttäoloissa. Laitteeseen on tietojen tallennusta varten saatavissa valinnainen 2D imagerviivakoodilukija sekä RFID + 2D imagerviivakoodilukija.

"Uusi Algiz RT7 antaa yrityksille poikkeuksellista lisäarvoa, ja siksi loppukäyttäjämme ja kattava kumppaniverkostomme ovat erittäin kiinnostuneita siitä", kertoo Jerker Hellström, Handheld Groupin toimitusjohtaja. "Tämä erittäin lujakestoinen tablettitietokone on luokkansa suorituskykyisin ratkaisu, joka auttaa kenttätyöntekijöitä huomattavasti heidän päivittäisissä tehtävissään. Algiz RT7 on suunniteltu kestämään rankkoja olosuhteita, ja sen Android-käyttöjärjestelmä on optimoitu tarjoamaan markkinoiden vaatiman huippuluokan käyttäjäkokemuksen ja monipuoliset toiminnot."

Algiz RT7 on heti tilattavissa. Toimitukset alkavat joulukuussa, ja suurempien määrien toimitukset alkavat vuoden 2016 tammikuussa.

Hyödyllisiä linkkejä

ALGIZ RT7:n tekniset tiedot

Lehdistökuvat

Tapahtumat, joissa ALGIZ RT7 esitellään