HI MascotCapsule(R) integroitiin ASUSTeK Computerin käsipuhelimeen

27 kesä , 2007, 10:38 BST Kohteesta HI Corporation

TOKIO, June 27 /PRNewswire/ --

HI CORPORATION (Jasdaq: 3846) (Pääkonttori: Meguro-ku, Tokio; Hallituksen puheenjohtaja ja pääjohtaja: Kazuo Kawabata; jäljempänä " HI ") ilmoitti tänään solmineensa maailmanlaajuisen lisenssisopimuksen ASUSTeK Computer Inc:n kanssa(Pääkonttori: Taipei, Taiwan; Pääjohtaja: Johnny Shih, jäljempänä " ASUS ") HI:n MascotCapsule 3D-grafiikkamoottorin käyttämisestä ASUS-käsipuhelimissa.

Malli J502, jonka ASUS julkaisi Taiwanin markkinoille 12. kesäkuuta, on ensimmäinen sopimuksen mukainen käsipuhelin, johon MascotCapsule on integroitu. Laitteen 3D-käyttöliittymä on toteutettu suureen 2,4" QVGA-näyttöön. ASUS MascotCapsule -käsipuhelimet tulevat markkinoille ensin Aasiassa, sitten Amerikassa ja Euroopassa.

Monet sisällöntuottajat, myös kansainvälisesti merkittävät toimijat, ovat jo kehittäneet korkeatasoista 3D-sisältöä MascotCapsulelle. HI ja ASUS odottavat tämän sopimuksen kasvattavan ASUS-käsipuhelimien markkinaosuutta ja MascotCapsule-pohjaisten sovellusten markkinoita.

-- Mascot Capsule on HI CORPORATIONIN rekisteröimä tavaramerkki.
    -- Tässä artikkelissa mainitut tuotteiden ja yritysten nimet voivat olla
       omistajiensa tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä.

ASUS

ASUS (ASUSTeK Computer Inc.) johtava 3C-tuotteiden (Computing, Communications, and Consumer electronics) valmistaja. Yhtiö työllistää yli 100 000 henkeä eri puolilla maailmaa, sen R&D-suunnitteluosasto kuuluu maailman johtaviin ja sen liikevaihto vuonna 2006 oli 17,4 miljardia USD.

ASUS on rankattu jo 9 vuonna peräkkäin Business Week InfoTechin 100:n johtavan yrityksen joukkoon ja nyt myös ensimmäiseksi Wall Street Journalin " best quality products in Taiwan " -listalla.

Lisätietoa osoitteessa http://www.asus.com/index.aspx .

MascotCapsule

MascotCapsule on saatavilla versioina V1 - V4 erilaisille laitteisto- ja CPU-konfiguraatioille. Se soveltuu käytettäväksi sekä peruslaitteissa että high-end-tuotteissa. MascotCapsulea käytetään myös muissa laitteissa, kuten kannettavissa pelikonsoleissa, PDA- ja AV-laitteissa, digitaalikameroissa ja autonavigointijärjestelmissä. Riippumatta käytettävästä alustasta MascotCapsule tarjoaa vakaan, nopean ja helppokäyttöisen 3D-kehitysalustan.

HI CORPORATION
    http://www.hicorp.co.jp/english/index.html .