HI:n 3D-renderöintijärjestelmää MascotCapsulea(R) toimitetaan yli 200 miljoonaan matkaviestimeen maailmanlaajuisesti

30 maalis, 2007, 21:43 BST Kohteesta HI Corporation

TOKIO, March 30 /PRNewswire/ --

- Ulkomaisten operaattoreiden ja valmistajien toimitukset ovat myös yli 100 miljoonaa kappaletta

HI CORPORATION (Pääkonttori: Meguro-ku, Tokio; Hallituksen puheenjohtaja ja pääjohtaja: Kazuo Kawabata myöhemmin "HI") ilmoitti tänään, että sen 3D-renderöintijärjestelmää MascotCapsulea(R) on toimitettu 230 miljoonaa kappaletta matkaviestimiin maailmanlaajuisesti vuoden 2006 neljänneksen (lokakuu-joulukuu) loppuun mennessä.

MascotCapsule(R) on otettu käyttöön maailmanlaajuisesti upotettuna neljän ulkomaisen päävalmistajan laitteisiin. Järjestelmä toimitettiin yli 100 miljoonassa laitteessa neljänneksen loppuun mennessä. (Japanissa toimituksia oli yli 100 miljoonaa kappaletta vuoden 2006 kolmanteen neljännekseen (heinäkuu-syyskuu) mennessä).

MascotCapsule(R) toimitettiin ennätykselliseen määrään matkaviestimiä, jotka eivät ole matkapuhelimia, neljännen neljänneksen loppuun mennessä, ja laitteita on 2 miljoonaa.

"Olemme erittäin innoissamme sitä, että lippulaivatuotteemme MascotCapsule(R) on toimitettu yli 200 miljoonaan matkaviestimeen. Uskomme, että 3D-grafiikalle on suuri kysyntä matkapuhelimissa maailmanlaajuisesti. Pyrimme täyttämään markkinat ja päivittämään tuotteitamme vastaamaan markkinoiden kysyntää. Jatkamme toimiamme ja kehitämme "entistä mukavampia ja hauskempia" tietokonerajapintaratkaisuja ja -palveluita erilaisille matkaviestimille ja markkinoimme edelleen MascotCapsulea(R), jotta käyttäjät voivat nauttia viimeisimmän tekniikan mukanaan tuomista uusista toiminnoista tarvitsematta murehtia niiden käytön opettelemisesta", sanoi HI:n hallituksen puheenjohtaja ja pääjohtaja Kazuo Kawabata.

- MascotCapsule(R) on HI Corporationin rekisteröity tavaramerkki.
    - Tässä artikkelissa mainitut tuotteiden ja yritysten nimet voivat olla
      omistajiensa tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä.

HI CORPORATION

Vuonna 1989 perustettu HI on upotettujen laitteiden ohjelmiston johtava kehittäjä ja toimittaja. Yrityksen lippulaivatuote "MascotCapsule(R)" on reaaliaikainen 3D-renderöintijärjestelmä, joka on käytössä neljällä Japanin operaattorilla sekä operaattoreilla Yhdysvalloissa, Koreassa ja Kiinassa. Suuret japanilaiset ja ulkomaiset laitevalmistajat ovat hankkineet maailmanlaajuisen lisenssin HI:ltä.

Sen julkaisun jälkeen on julkaistu sadoittain pelikonsolitasoisia 3D-sisältöä ja -käyttöliittymiä, jotka käyttävät MascotCapsulea(R), useissa langattomissa verkoissa. Lisätietoja on osoitteessa http://www.hicorp.co.jp

HI CORPORATION
    Marketing Division: Mitsutaka Monma