HOYA esittelee Sensityn. Täysin uuden tummuvan linssin.

05 touko, 2014, 07:00 BST Kohteesta HOYA Vision Care Europe

UITHOORN, Alankomaat, May 5, 2014 /PRNewswire/ --

HOYA ylpenä julkistaa viimeisimmän innovaationsa tummuvien linssien kategoriassa: HOYA Sensity. Tummuvat linssit jotka tarjoavat ennennäkemätöntä suorituskykyä sekä erinomaista käyttömukavutta.

HOYA on ollut aktiivinen tummuvien linssien valmistaja vuodesta 1969 ja on pyrkinyt kehittämään parhaan mahdollisen fotokromaattisen ratkaisun kaikkiin olosuhteisiin. Sensity linsseissä korostuu Hoyan teknologinen osaaminen, joka takaa korkean laadun ja kestävyyden:

• Stabilight Technology takaa linsseille aina tasaisen suorituskyvyn kaikissa ilmasto-olosuhteissa, kaikkina vuodenaikoina
  • Erinomainen kontrasti ja vähemmän häikäisyä Sensityn syvien, luonnollisten värien ansiosta
  • Erinomainen optinen laatu ja kestävyys Photochromic Precision Technologyn ansiosta
  • Kattava FreeForm tuotevalikoima moni-, yksi- ja kaksitehoissa

Uudenlainen lähestymistapa fotokromaattisten linssien valmistukseen

HOYA Sensity linssit valmistetaan Stabilight Technologyn avulla, joka vie fotokromaattiset linssit täysin uudelle tasolle. Stabilight Technology takaa linsseille aina tasaisen suorituskyvyn kaikissa ilmasto-olosuhteissa, kaikkina vuodenaikoina, kaikissa tilanteissa.

Sensity linssit tummuvat miellyttävään aurinkolasien tummuuteen nopeammin kuin koskaan ennen, ne myös vaalenevat nopeasti takaisin täysin kirkkaiksi heti kun ympäröivä valo vähenee. Näiden nopeiden siirtymien aikana linssien UV-suoja säilyy täydellisenä. Tästä johtuen Sensity tarjoaa korkeimman käyttäjämukavuuden sekä parhaan mahdollisen suojan silmillesi.

Verratonta värien toistoa

Sensity linssit ovat täydellisesti varustettu estämään heijastumia ja häikäisyä. Ja ne tekevätkin niin heikentämättä kontrastia tai värien havaitsemista. Sensityn valikoimassa on väriasiantuntijoiden kehittämät kaksi uutta luonnollista sävyvaihtoehtoa: ruskea ja harmaa. Värisävyt ovat yhdenmukaisia aurinkolasilinssi trendien kanssa, mikä takaa modernin ilmeen.

Poikkeuksellista kestävyyttä ja suorituskykyä

Sensity linssit valmistetaan Photochromic Precision Technology:n avulla. Spin Coating menetelmän ansiosta voidaan mikroskooppisen tarkasti varmistaa optisesti laadukas käsittely koko FreeFormilla valmistetun linssin pinnalla. Tämä valmistusmenetelmä takaa tummuvalle linssille ennennäkemättömän suorituskyvyn ja kestävyyden.

Jokaisen kuluttajan tarpeisiin sopiva

Sensity on räätälöity erityisesti FreeForm valmisteisiin linsseihin ja se voidaan tarjota kaikkiin HOYAn yksi-, kaksi- ja moniteholinssidesigneihin, kuten palkittuun Hoyalux iD -tuotevalikoimaan. Luonnollisesti, Sensity voidaan yhdistää kaikkiin HOYAn ensiluokkaisiin pinnoitteisiin. HOYA Sensity tulee myyntiin Euroopassa ja Etelä-Afrikassa 1.6.2014 ja tulee näin korvaamaan HOYAn Suntech Intense tummuvan linssin.

Tietoa HOYAsta

HOYA on Japanilainen maailmanlaajuinen med-tech yritys joka toimittaa sekä valmistaa innovatiivisia ja korvaamattomia tuotteita korkean teknologian ja terveydenhuollon tarpeisiin. HOYAn kaksi tärkeintä liiketoiminnan segmenttiä ovat: LifeCare, joka valmistaa sekä toimittaa terveydenhuollon tuotteita kuten esimerkiksi silmälasilinssejä sekä jälleenmyy piilolaseja. LifeCare valmistaa myös lääketieteellisiä tuotteita, kuten kaihileikkauksissa käytettäviä intraokulaarilinssejä sekä endoskooppeja.

Informaatioteknologia (Information Technology) käsittää tuotteita sekä komponentteja elektroniikkateollisuuden tarpeisiin. Näitä tuotteita ovat mm. erilaiset puolijohtimissa ja LCD paneeleissa käytettävät komponentit (mask blank, photo masks) sekä kovalevyissä käytettävät lasiset levyt. HOYA valmistaa myös optisia linssejä, linssimoduuleita sekä mikrolinssejä digitaalisiin kameroihin. HOYA Group käsittää yli 100 tytäryhtiötä sekä lukuisia yhteistyökumppaneita sekä työllistää maailmanlaajuisesti yli 35.000 henkilöä.

For more information

LÄHDE HOYA Vision Care Europe