Hullua ja epätavallista: Yö iglussa, lentokoneen sviitissä tai vankilassa -hotel.info esittelee poikkeuksellisimmat hotellit

01 elo, 2011, 08:00 BST Kohteesta hotel.info

NUREMBERG, Germany, July 28, 2011 /PRNewswire/ --

Kiinnostaisiko sinua kokea yö vankisellissä joutumatta kuitenkaan sitä ennen kahnauksiin lain kanssa? Vai haluaisitko yöpyä matkustajakoneessa ja nukkua hyvin lentopelosta huolimatta?

hotel.info [ www.hotel.info ], maksuton online-hotellivarauspalvelu, joka tarjoaa yli 210 000 hotellia ympäri maailmaa, esittelee nyt poikkeuksellisimmat hotellit. Olitpa sitten huipputeknisessä hotellissa, pakkasessa iglussa tai kaltereiden takana, voit silti nauttia miellyttävästä yöunesta - sen ei aina tarvitse olla kahden tai yhden hengen perushuone.

Kerromme tässä muutamia merkillisimpiä esimerkkejä paikoista, joissa yöpyminen on kokemus.

Kuumuus ei ole ongelma edes ilman ilmastointilaitteita

Hikoilua ja rikkoutuneita ilmastointilaitteita? Niistä ei tarvitse olla huolissaan Ice Hotel Canada -hotellissa Sainte Catherine de la Jacquesin kaupungissa Kanadassa. Kuten hotellin nimikin jo kertoo, se on rakennettu suurimmaksi osaksi jäästä ja lumesta. Yhteensä lunta on käytetty jopa 15 000 tonnia ja jäädytettyä vettä 500 tonnia. Valittavanasi on 36 viileää huonetta ja teemasviittiä. Myös jäähotellin sisustus, kuten patsaat, baari ja huoneiden varustus on tehty jäästä ja lumesta. Hotellin omassa jääkappelissa jopa vihitään vuosittain useita pareja. Jotta yöpyminen ei olisi liian jäätävä kokemus, huoneisiin on varattu riittävästi peitteitä.

Nouse lentoon ilman lentäjän lupakirjaa

Lentäminen ei ole jokaisen juttu. Lukuisille matkailijoille jo pelkkä ajatus kiinteän maan puuttumisesta jalkojen alta aiheuttaa ikävän tunteen. Arlandan lentokentällä, Tukholmassa Jumbo Stay -hotellissa voivat myös lentopelkoiset rentoutua. Hotellina toimivassa vuonna 1976 rakennetussa, entisessä Boeing 747-212B -koneessa on yhteensä 27 huonetta, joiden joukosta löytyy jopa yksi luksussviitti ohjaamosta upeine näkymineen. Hotellivieraat, jotka tämän kokemuksen jälkeen eivät enää pelkää lentämistä, voivat nousta ilmaan heti oleskelunsa jälkeen: Jumbo-hotelli sijaitsee Tukholman Arlandan lentokentän läheisyydessä ja kuljettaa (lento-)vieraansa  sukkulakuljetuksella ajallaan lähtöselvitykseen.

Täydellinen ilmoitus löytyy tästä:

Lehdistön yhteyshenkilö:

Aleksander Szumilas