Infosysin asiakas, Det Norske Veritas, voitti CRM Excellence Award -palkinnon Gartner Customer Relationship Summit 2010 –tapahtuman Enterprise-Wide-kategoriassa

19 touko, 2010, 10:00 BST Kohteesta Infosys Technologies Ltd

LONTOO, May 19, 2010 /PRNewswire/ -- Infosys Technologies Ltd (NASDAQ: INFY) ilmoitti tänään, että riskienhallintaan erikoistunut Det Norske Veritas (DNV) on voittanut ConCert-ohjelmallaan Gartner Customer Relationship Management (CRM) Summit 2010 -tapahtumassa Excellence Award -palkinnon Enterprise-Wide-kategoriassa. ConCert on DNV:n yrityksenlaajuinen sovellus Oraclen Siebel CRM -asiakkuudenhallintajärjestelmästä.

Asiakkuudenhallintajärjestelmä suunniteltiin ja otettiin käyttöön yhteistyössä Infosysin kanssa, ja järjestelmän avulla DNV:n ja sen asiakkaiden välinen yhteydenpito yhtenäistyy ja virtaviivaistuu. DNV valitsi vuonna 2005 Infosysin hoitamaan yrityksenlaajuista asiakkuudenhallintaohjelmaansa, joka otettiin käyttöön 42 maassa ja joka tukee yli 25 kieltä. Siebel CRM -ohjelman avulla DNV voi lisäksi taata palveluidensa korkean tason maailmanlaajuiselle asiakaskannalleen ja tarjota samalla tehokasta lokalisoitua palvelua luomalla 17 paikalliskielistä portaalia. Ohjelma tuo DNV:n käyttöön noin 2 500 viestimallia ja 400 raporttia, joiden avulla asiakkaita voidaan analysoida ja ymmärtää paremmin.

Infosys koordinoi Siebel CRM -ohjelman käyttöönottoa ja loi yhtenäisen järjestelmän, jonka avulla DNV pystyy yhdenmukaistamaan yrityksen sisäisiä prosesseja, sekä ottamaan ne käyttöön nopeasti yrityksen kaikissa yksiköissä ympäri maailmaa ja valvomaan niitä keskitetysti. CRM-järjestelmän avulla DNV voi noudattaa erilaisia säännöksiä vaivatta, koska tietoa on helpommin saatavilla tilintarkastusta ja muita toimintoja varten.

"Tämä on ensimmäinen DNV:n käyttöönottama kansainvälinen CRM-ohjelma, joten oli välttämätöntä onnistua tehtävässä. Yhteistyö Infosysin kanssa mahdollisti globaalin prosessin toteuttamisen mutta säilytti samalla mahdollisuuden alueelliseen ja prosessikohtaiseen vaihteluun. DNV ja Infosys tekivät paljon kovaa ja haastavaa työtä, mutta nyt vaivamme palkitaan", kertoi Henrik O. Madsen, DNV:n CEO & President.

Infosysin projektinhallintatiimi toimi yhteistyössä DNV:n kanssa kehittääkseen yhdistetyn liiketoiminnan tukijärjestelmän, joka vastaisi DNV Business Assurance -yksikön kasvaviin liiketoiminnan tarpeisiin. CRM-ohjelman oli lisäksi noudatettava VERIT-standardien (DNV:n sisäiset vaatimukset) mukaisia turvallisuus- ja järjestelmäohjeita.

"On hienoa nähdä, että asiakkaamme saa alan tunnustusta näin huomattavasta projektista. Olemme ylpeä osuudestamme DNV:n CRM-ohjelmassa viimeisten viiden vuoden aikana. CRM on avainasemassa minkä tahansa liikeyrityksen menestymisessä, ja DNV todella hyötyi tämän globaalin, yhtenäisen järjestelmän käyttöönotosta", sanoi Ravi Kumar S, VP & Global Head - Oracle Practice, Enterprise Solutions, Infosys Technologies.

"Olemme tyytyväisiä tämän laajan ja monimutkaisen projektin parissa DNV:n kanssa tekemämme yhteistyön tuloksista ja olemme erityisen mielissämme Gartnerilta saamastamme tunnustuksesta", sanoi Prasad Thrikutam, Senior Vice President & Head of Energy, Utilities and Services, Infosys Technologies. "ConCertin avulla luodaan avainasemassa oleville liiketoiminnan prosesseille järjestelmä, joka mahdollistaa suoritustason parantamisen ja tukee maailmanlaajuisia laajentumissuunnitelmia."

Tukijärjestelmät:

- Infosys CRM

(http://www.infosys.com/crm/pages/index.aspx )

- Infosys CRM mielipiteet

(http://www.infosys.com/crm/features-opinions/pages/index.aspx )

- Infosys CRM blogi

(http://www.infosys.com/crm/features-opinions/pages/index.aspx )

- Infosys Idea Center

(http://www.infosys.com/crm/idea-center/pages/index.aspx )

Gartner Award -palkinnon voittajan mainitseminen ei tarkoita, että Gartner tukee tiettyä myyjää, tuotetta tai palvelua.

Infosys Technologies Ltd

Infosys (NASDAQ: INFY) määrittelee, suunnittelee ja toimittaa tietoteknisiä liiketoimintaratkaisuja, jotka auttavat Global 2000 -yrityksiä voittamaan litteässä maailmassa. Nämä ratkaisut keskittyvät luomaan Infosysin asiakkaille mahdollisuuden strategiseen eriyttämiseen ja toiminnan ylivoimaisuuteen. Infosys takaa asiakkailleen läpinäkyvän liiketoimintakumppanin, huippuluokan prosessit, nopean toimeenpanon ja kyvyn venyttää tietotekniikkabudjetteja hyödyntämällä Infosysin luomaa Global Delivery Model -mallia. Infosysillä on yli 113 000 työntekijää yli 50 toimipisteessä ympäri maailmaa. Infosys kuuluu NASDAQ-100 ja Global Dow Jones -indekseihin. Lisää tietoa löytyy osoitteesta http://www.infosys.com.

Infosysin turvasatama

Tähän tiedotteeseen liittyviin lausuntoihin saattaa sisältyä Yhdysvaltain arvopaperilakien mukaisia pitkän tähtäyksen lausuntoja, jotka vastaavat Private Securities Litigation Reform Act -asetuksen mukaista "turvasatamaa". Nämä pitkän tähtäyksen lausunnot ovat alttiita riskeille ja epävarmuuksille, mukaan lukien niille, joita kuvataan osoitteesta http://www.sec.gov löytyvissä SEC-asiakirjoissa, kuten 31.3.2009 päättyvän vuoden vuosikertomuksessamme lomakkeella 20-F ja muissa uusissa asiakirjoissamme. Todelliset tulokset saattavat erota olennaisesti pitkän tähtäyksen lausuntojen ennusteista. Saatamme antaa muita kirjallisia ja suullisia pitkän tähtäyksen lausuntoja, mutta emme aio, eikä meillä ole velvollisuutta, päivittää niitä.

Tavaramerkit

Oracle ja Java ovat Oracle Corporationin ja/tai sen tytäryhtiöiden rekisteröimiä tavaramerkkejä.

Antonia Maneta
    PR EMEA Manager