innovaphone vahvistaa myyntiryhmäänsä Ruotsissa

08 maalis, 2006, 22:53 GMT Kohteesta innovaphone AG

SINDELFINGEN, Saksa, March 8 /PRNewswire/ -- Sindelfingenissä toimiva IP-puhelinasiantuntija innovaphone vahvistaa myyntiryhmäänsä Ruotsissa vastatakseen pohjoismaiden markkinoiden kasvavaan kysyntään.

Ruotsalainen Mats Nilsson tukee Michael Zinsmeisteria myynnissä tästä päivästä alkaen. Nilsson työskentelee innovaphonelle omasta toimistostaan Tukholmassa. Hän on 43-vuotias, ja hänellä on vuosien kokemus myynnistä. Hän on esimerkiksi työskennellyt 15 vuotta eri myyntitehtävissä Ruotsin Canonissa ja neljä vuotta johtotehtävissä Dell Computerissa. Nilsson tuntee Ruotsin ATK-markkinat erittäin hyvin ja "siksi voi auttaa ja tukea asiakkaitamme erinomaisten taitojensa avulla" ilmoittaa Gerd Hornig, innovaphone AG:n myyntiosaston hallituksen jäsen.

Viime vuosina innovaphone on voittanut useita IP-puhelinprojekteja pohjoismaissa. Esimerkiksi ruotosalainen NAB Solutions and suomalainen Flinkenberg tekevät yhteistyötä innovaphonen kanssa. Ruotsin Power Elektro käyttää innovaphonen IP-puhelintuotteita 15 konttorissa. innovaphone AG on myös suosittu useissa pohjoismaiden paikallishallinnoissa - kuusi tanskalaista paikallishallintoa käyttää jo innovaphonen puhelinvaihdetta. Yksi innovaphonen suurimmista pohjoiseurooppalaisista asiakkaista on virolainen laivayhtiö Tallink.

Tietoja innovaphonesta

innovaphone AG toimittaa yrityksille johtavaa tekniikkaa IP-puhelinratkaisuihin. Toisin kuin perinteisten puhelinjärjestelmien valmistajat ja verkkolaitteiden toimittajat innovaphone keskittyy yksinomaan IP-puhelinratkaisujen kehittämiseen, tuottamiseen ja toimittamiseen. Se on yksi niistä harvoista toimittajista, jotka tinkimättä toteuttavat IP-puhelintekniikan. Jokainen innovaphonen IP-ratkaisu tukee riippumattomia standardeja H.323 ja SIP. Tämä varmistaa sen, että kaikki IP-puhelintekniikan edut - joustavuus, investoinnin suoja ja tehokkuus - ovat käytössä.

innovaphone on luonut teknisesti erinomaisen tuoteperheen usean vuoden kehitystyön tuloksena. Ensimmäinen IP-yhdyskäytävä (IP 400) julkaistiin vuonna 1998, vuosi yrityksen perustamisen jälkeen. Sitä seurasivat IP gateway IP 3000 tammikuussa 2000 ja IP-puhelin tiptel innovaphone 200 kaksi kuukautta myöhemmin. Tuotesarjan ytimenä on innovaphonen kehittämä IP-puhelinjärjestelmä innovaphone PBX.

ISDN-taustan omistavaa viisi edelläkävijää perustivat innovaphone AG:n vuonna 1997. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Sindelfingenissä. innovaphonella on noin 40 työntekijää Sindelfingenissä (pääkonttori), Hannoverissa (koulutuskeskus), Berliinissä, Bozenissa (Italia) ja Eskjössä (Ruotsi). Yritys kehittää liiketoimintaa koko Euroopan alueella. innovaphonen IP-ratkaisuja on mm. seuraavien yritysten käytössä: Heinrich Bauer Publishers, VW-koulutuskeskus, Ruhrin yliopisto Bochumissa, Sveitsin televisio, Fraunhofer Institut ja Sparkasse Stralsund.

Lehdistöedustaja:
    innovaphone AG