IT:n luvatun arvon toteuttaminen: ITGI Forum Oslossa keskustelemaan IT-sijoittamisesta

10 touko, 2005, 11:00 BST Kohteesta IT Governance Institute

ROLLING MEADOWS, Illinois, May 10 /PRNewswire/ -- Äskettäisen Garner-tutkimuksen osoittaessa, että joka vuosi 20 prosenttia kaikista sijoituksista informaatioteknologiaan (IT) menee hukkaan, IT-alan arvon varmistaminen on elintärkeää. Auttaakseen yritysjohtajia maksimoimaan IT-sijoitustensa arvon, IT Governance Institute (ITGI) järjestää puolipäiväisen IT Value: Delivering on the Promise -forumin 22. kesäkuuta 2005 Radisson SAS Scandinavia -hotellissa Oslossa, Norjassa.

Tapahtumaa johtaa Paul Williams, Information Systems Audit and Control Association -järjestön (ISACA) entinen johtaja. Forum tulee keskustelemaan ITGI:n The CEO's Guide to IT Value @ Risk -oppaasta ja pyrkii vastaamaan seuraaviin kysymyksiin:

-- Tuottavatko IT-alaan sijoitetut varat odotetun tuloksen?
    -- Auttavatko IT-sijoitukset yritystä saavuttamaan sen strategiset ja
       liiketaloudelliset tavoitteet?
    -- Onko IT-alan riskejä käsitelty ja lievennetty riittävästi?

Lisäksi John Spangenberg, ING:n yritysportfolio-tiedustelu SeaQuationin perustaja ja puheenjohtaja, paljastaa ING:n IT-arvon toteutumisen arvioimiseen käytetyt metodit ja mittarit. John Thorp, Thorp Network Incin johtaja and Fujitsun and DMR: päätutkija, tulee kertomaan IT-arvon toteutumisen, voiton realisoinnin ja ohjelmaportfolion hallinnoimisen best practices -ratkaisuista.

Rekisteröityminen on ilmaista pääjohtajille (CEO), tiedotuspäälliköille (CIO) ja muille johtajille, joiden vastuulla on tuottaa liikearvoa IT-alan avulla. Lisätiedot ja rekisteröityminen sivulla http://www.isaca.org/international . The CEO's Guide to IT Value at Risk on ladattavissa ilmaiseksi sivulta http://www.itgi.org.

ITGI:stä

IT Governance Institute(R) (ITGI) ( http://www.itgi.org ) perustettiin 1998 edistämään kansainvälistä ideointia ja standardeja liikeyrityksen informaatioteknologian johtamiseen ja valvomiseen. Tehokas IT-alan hallinta auttaa varmistamaan, että IT tukee yrityksen tavoitteita, optimoi yrityksen sijoituksen IT-alaan ja hallinnoi asianmukaisesti IT-alaan liittyviä riskejä ja mahdollisuuksia. IT Governance Institute tarjoaa symposiumeja sekä alkuperäis- ja casetutkimuksia auttamaan yritysjohtajia ja hallintoneuvostoja heidän tehtävissään IT-alan hallinoimisessa.

ITGI
     3701 Algonquin Road, Suite 1010