Jälleen yksi maailman parhaista ammattilaispokerin pelaajista liittyy UltimateBet

25 syys, 2006, 10:00 BST Kohteesta UltimateBet

LONTOO, September 25 /PRNewswire/ -- Johtava online-pokerisivusto, Ultimatebet.com, on laajentanut pokeriammattilaisten joukkuettaan solmimalla sopimuksen yhden kansainvälisen pokerimaailman kuumimman uuden nimen kanssa.

Johan Storakers, 35, on noussut kotimaansa Ruotsin räjähdysmäisestä pokerin laajenemisesta yhdeksi maailmalaajuista pokeriympäristöä muuttavan uuden ammattilaiskaartin jäseneksi. Vaatimattomista oloista Tukholman esikaupunkialueelta peräisin oleva Storakers suoritti asevelvollisuuden, ennen kuin aloitti työskentelyn telemarkkinoinnin ja jälleenmyynnin parissa. Pokerista tuli kuitenkin alati kasvava osa hänen elämäänsä, ja hän alkoi pian pelata ammattimaisesti ja saavutti erinomaisia tuloksia.

Hänen uransa ansiot ovat yli 1,37 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria, hän on saavuttanut 41 rahapalkintosijoitusta ja toistakymmentä finaalipöytäsijoitusta World Series of Poker- ja World Poker Tour - tapahtumissa. Storakers on nyt valmis ottamaan seuraavan askeleen pokeriurallaan liittymällä Team Ultimate Bet - joukkueeseen. Siellä hän pelaa samassa joukkueessa kuin kymmenkertainen World Series of Poker - rannekkeen voittaja Phil Hellmuth, Annie Duke, joka on yksi maailman parhaista naispelaajista, ja Antonio "The Magician" Esfandiari.

Johan Storakers sanoi: "Se, että minua pyydettiin pokeriammattilaisten joukkueeseen UltimateBetissä, on minulle suuri kunnia. Sellaisten legendojen kuin Phil Hellmuthin kanssa pelaaminen parantaa pelitaitojani ja auttaa minua saavuttamaan ensimmäisen World Series of Poker - rannekkeeni."

UltimateBetin markkinointitoimiston Loudvisionin toimitusjohtaja Chris Welch sanoi: "Ultimatebet.com on jo saavuttanut vankan seuraajajoukon ammattimaisissa pokerin pelaajissa erinomaisen ohjelmistonsa ja pelivalikoimansa ansiosta. Tavoitteenamme solmiessamme sopimuksen Johanin kaltaisen erinomaisen eurooppalaisen lahjakkuuden kanssa on kasvattaa Ultimatebet.comin tunnettuutta ja kiinnostavuutta harrastelijapelaajien keskuudessa. Tämä sopimus on osa suunnitelmaamme julkaista Ultimatebet.com-tuotemerkki tärkeimmille eurooppalaisille markkinoille ja laajentaa 2,5 miljoonan pelaajan joukkoamme."

Johan Storakersin liittyminen Team UltimateBetiin tapahtuu ennen 2006 UltimateBet.com Aruba Classic - kilpailua, joka käydään Karibian Arubassa 23.9.-1.10. Tämän viidettä vuotta käytävä kilpailun voittaja vie mukanaan yli miljoona dollaria.

Tietoja UltimateBetistä

UltimateBet, jonka suunnittelussa on käytetty apuna maailman parhaiden pokerin pelaajien Phil Hellmuthin, Annie Duken ja Antonio Esfandiarin apua, tarjoaa Internetin parhaimmistoon kuuluvia pokeripelejä. Pelaajat voivat ladata ilmaisen pokeriohjelmiston, pelata ilmaisissa peleissä ja turnauksissa ja saada näiltä ammattilaisilta vinkkejä, joiden avulla he voivat opetella tämän lajin tai parantaa pelistrategiaansa. UltimateBet on pokeriverkoston jäsen ja on hankkinut pokerituotteensa käyttöoikeuden Game Theory Ltd:ltä, joka on Excapsa Software Inc:n tytäryhtiö. UltimateBetillä on yli 2 miljoonaa rekisteröitynyttä pelaajaa.

LÄHDE UltimateBet