Jamballa matkapuhelin soimaan stereona!

11 tammi, 2005, 11:45 GMT Kohteesta Jamba AG

BERLIINI, January 11 /PRNewswire/ --

- Stereosoittoäänet - uusin trendi.

Mobiiliportaali Jamba! tarjoaa ensimmäisenä soittoääniä stereona. Stereoääni on lähempänä todellista Hifiä kuin perinteistä matkapuhelimen soittoääntä. Jamba! pitää tätä tärkeänä merkkipaaluna aitojen soittoäänien kehityksessä, koska ääntä on lähes mahdotonta erottaa CD-tasoisesta äänestä. Tämä uuden sukupolven soittoääni on kuunneltavissa osoitteessa www.jamba.fi Aidot Soittoäänet -osiossa.

Jamba! tarjoaa jo nyt yli 80 soittoääntä tällä parannetulla stereoäänellä. Tämän vuoden loppuun mennessä tarjolla olevien soittoäänten määrä kasvaa 2000:teen. Aidon soittoäänen lataaminen matkapuhelimeen maksaa vain 2 EUR kappale.

Parhaan tuloksen saavuttamiseksi tarvitaan UMTS-matkapuhelin stereo-toiminnolla, esimerkiksi Motorola E1000. Stereoääni saa varmasti päät kääntymään puhelimen soidessa. Tällä äänenlaadulla kaikki haluavat tutustua uuteen puhelimeen.

Jamba! AG (Web: <http://www.jamba.fi>; Mobiili: <http://wap.jamba.fi>; PDA: <http://pda.jamba.fi>) Jamba! on Euroopan johtava mobiiliviihteen portaali, joka on laajentumassa Amerikan ja Aasian markkinoille. Jamba! tarjoaa viihdettä ja tietoa sekä mahdollisuuden tehdä ostoksia riippumatta ajasta tai paikasta. Saksan, Sveitsin ja Hollannin johtavana mobiiliportaalina Jamba! on asettanut tavoitteekseen tuoda mobiili-internetin kaikkien matkapuhelinasiakkaiden saataville. Jamba! on ensimmäinen mobiiliportaali Saksassa, joka on mahdollistanut Java-pelien lataamisen matkapuhelimeen sekä sisältöpalveluiden maksamisen puhelinlaskussa. Jamba! tuottaa sisältöä ja palveluita uuden sukupolven tiedonsiirtotekniikoille (GPRS, MMS ja UMTS). Jamba! on osa VeriSign Inc:iä (Nasdaq: VRSN), joka on maailman johtava älykkäiden infrastruktuuripalveluiden tuottaja Internetissä ja tietoverkoissa.

Jamba! Suomi,
    Asiakaspalvelu: +358-(0)203-44244,