Johnson Controls esittelee uuden brandinsa, joka tukee yhtiön panostuksia mukavamman, turvallisemman ja kestävämmän maailman puolesta

01 loka, 2007, 01:00 BST Kohteesta Johnson Controls, Inc.

MILWAUKEE, October 1 /PRNewswire/ --

- Yhtiön uusi pääjohtaja Stephen A. Roell kertoo uuden tiedonvälitysjärjestelmän palvelualustan ja uusitun yritysimagon heijastavan paremmin yrityksen nykyistä strategista suuntaa.

Johnson Controls, Inc. (NYSE: JCI), globaalisti toimiva, maailman johtaviin moniteollisuusyrityksiin kuuluva yhtiö on tänään esitellyt uuden brandinsa mukaisen tiedonvälitysjärjestelmän palvelualustan ja uusitun yritysimagonsa. Yhtiö, joka on maailmanlaajuinen markkinajohtaja kaikilla kolmella toimialallaan - automotive experience, building efficiency ja power solutions - julkaisee nyt uuden logonsa ja tunnuslauseensa. Mainoskampanjansa tuodaan yhtiön visio kirkkaammin esiin, ja siinä sen imago ja markkinointiponnistelut yhdistyvät tiiviimmin yhtiön uuteen strategiseen suuntaan.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20070930/AQSU001LOGO )

"Jatkamme edelleen teollisena monialayrityksenä, joka keskittyy edistämään mukavuutta, turvallisuutta ja kestävää kehitystä innovatiivisilla tuotteillaan ja palveluillaan siellä, missä ihmiset asuvat, työskentelevät ja matkustavat", kertoo virallisesti tänään yhtiön pääjohtajan tehtävät vastaan ottava Stephen A. Roell. " Johnson Controls panostaa asiakkaiden menestykseen panostamalla asiakastyytyväisyyteen, teknologiaan ja globaaliin joustavuuteen. Edessämme ovat merkittävät kasvunäkymät kaikkialla maailmassa. Pyrimme erityisesti vahvistamaan johtoasemaamme nousevilla markkinoilla kansainvälisten ja paikallisten asiakkaidemme tuella", hän lisää.

Pääjohtaja Roellin mukaan strategia toi mukanaan Johnson Controlsin uuden vision mukavammasta, turvallisemmasta ja kestävämmästä maailmasta, joka kertoo entistä tarkemmin yhtiön monista mahdollisuuksista markkinoilla. "Tämä visio korostaa sitä seikkaa, että keskitymme tuomaan asiakkaillemme lisäarvoa kuluttajan jokapäiväisessä elämässä", pääjohtaja Roell selittää. "Jokainen liiketoiminta-alueemme on erittäin tärkeässä asemassa, kun puhutaan asioiden parantamisesta ja helpottamisesta siellä, missä ihmiset viettävät suurimman osan ajastaan. Olivat sitten kyseessä mukavat ja turvalliset auton sisätilat, energiatehokkuutta sekä rakennusten tehokkuutta ja turvallisuutta edistävät järjestelmät tai ympäristöä säästävät auton akkujen valmistusmenetelmät, Johnson Controls pystyy tarjoamaan asiakkailleen nokkelia ympäristöjä eli nerokkaita ratkaisuja, joita markkinat haluavat".

Strategioiden, sijoittajasuhteiden ja -viestinnän varapääjohtajan Denise Zutzin mukaan uusi brandi luo paremmat edellytykset esitellä ajatusta nokkelista ympäristöistä. "Nykyiset asiakkaamme ja ne, ketä haluaisimme palvella tulevaisuudessa, tietävät tarkasti, mitä tahtovat", hän selittää. "He haluavat olla liikesuhteissa sellaisten yritysten kanssa, jotka voivat tuoda lisäarvoa ja ratkaista ongelmia proaktiivisesti. Uusi tunnuslauseemme - Ingenuity Welcome - kätkee sisäänsä kaksi merkitystä: ensinnäkin sen, että me tiedostamme ihmisten haluavat innovaatiota tuotteisiin ja palveluihin, ja toiseksi sen, että me yhtiönä etsimme koko ajan ihmisiä, joilla on hienoja ideoita."

"Rekrytointihenkinen tunnuslause ei ole sattumaa", sanoo pääjohtaja Roell. "Jotta voimme edelleen palvella asiakkaitamme hyvin, tarvitsemme tehokasta kasvua, erityisesti nousevilla markkinoilla", hän kommentoi. "Houkuttelevana työnantajana voimme auttaa asiakkaitamme tarjoamalla oikeat kyvyt juuri heidän tarpeisiinsa näillä alueilla". Yhtiössä uskotaan, että brandin rakentaminen auttaa kilpailemaan parhaista kyvyistä kaikkialla maantieteellisillä markkinoilla samalla, kun se tukee Johnson Controlsin jatkuvaa kasvua.

Yhtiö julkistaa uuden tunnuslauseensa ja uuden yritysimagonsa, jota se kutsuu "avoimeksi maapalloksi", 125 maassa ja noin 1300 toimipisteessä. Johnson Controls aloittaa keväällä 2008 mainoskampanjan, jolla esitellään sen ainutlaatuisia mahdollisuuksia markkinoilla.

Johnson Controlsin logo on tällä hetkellä esillä ensisijaisesti yhtiön rakennusautomaatio- ja säädintuotteissa. Johtaja Zutz kertoo osana kampanjaa olevan yhtiön visuaalisen näkyvyyden voimistaminen useiden sen parhaiten tunnettujen tuotebrandien yhteydessä, kuten HomeLink, York, Optima, Varta, Heliar ja LTH. Johnson Controlsin nimen ja logon voimakkaampi esille tuominen liittää nämä tuotteet kiinteämmin osaksi yhtiön yhteistä brandia. HomeLink tarjoaa kuluttajille ratkaisuja, joilla autoallin ovia, portteja ja kodin laitteita voi ohjata ajoneuvon sisältä. York keskittyy lämmitys- ja ilmastointiratkaisuihin sekä kuluttaja- että ammattikäyttöön. Optima on akkumerkki, jonka käyttämässä ainutlaatuisessa teknologiassa akkuneste imeytetään lasikuitukankaaseen (AGM-teknologia). Varta, Heliar ja LTH ovat tehokkaita, kaikkialla maailmassa tunnettuja akkumerkkejä.

Johnson Controls (NYSE: JCI), maailmanlaajuinen markkinajohtaja, tuo kekseliäitä ratkaisuja sinne, missä ihmiset asuvat, tekevät työtä ja matkustavat. Integroimme teknologiat, tuotteet ja palvelut yhteen älykkäämmän ympäristön puolesta. Näin ihmisen suhde ympäristöönsä määritellään kokonaan uudelleen. Kaikki 140 000 työntekijäämme luovat parempia, turvallisempia ja kestävämpiä tuotteita ja palveluja yli 200 miljoonaan autoon, 12 miljoonaan kotiin ja yli miljoonaan liikerakennukseen. Sitoutumisemme kestävään kehitykseen näkyy ympäristövastuuna, hyvänä yrityskulttuurina työpaikoilla ja työyhteisössä sekä asiakkaille tekemissämme tuotteissa ja palveluissa. Lisätietoja saatte osoitteesta http://www.johnsoncontrols.com.

Web site: http://www.johnsoncontrols.com

LÄHDE Johnson Controls, Inc.