Kansainvälisessä kongressissa esitellään dermatologian ajankohtaisia aiheita: Yli 8000 asiantuntijaa tapaavat Göteborgissa

09 elo, 2010, 10:00 BST Kohteesta The European Academy of Dermatology and Venereology (EADV),

GÖTEBORG, Ruotsi ja BRYSSEL, August 9, 2010 /PRNewswire/ --

- Euroopan iho- ja sukupuolitautilääkärien EADV-järjestön (European Academy of Dermatology and Venereology) 19. kongressi, Göteborg, Ruotsi 6.-10. lokakuuta 2010

Euroopan suurin dermatologia-alan tapaaminen järjestetään ensimmäistä kertaa Ruotsissa. Euroopan iho- ja sukupuolitautilääkärien EADV-järjestön (European Academy of Dermatology and Venereology) 19. kongressi järjestetään 6.-10. lokakuuta Swedish Exhibition and Congress Center -kongressikeskuksessa Göteborgissa. Tapahtumaan odotetaan noin 8000 alan asiantuntijaa - lääkäriä, tutkijaa ja tiedemiestä - joka puolelta maailmaa.

EADV-järjestön 19. kongressi ja yli 550 johtavaa dermatologian asiantuntijaa esittelee "Dermatologian uusia tuulia", tapaamisen iskulauseen mukaisesti, 150 erilaisessa luento- ja esitelmätilaisuudessa, interaktiivisissa koulutussessioissa ja työpajoissa. Kattavassa ohjelmassa käsitellään kliinisen ja kokeellisen dermatologian ja venerologian avainaiheita sekä uusia tutkimustuloksia.

EADV järjestää kaksi tiedotustilaisuutta kongressin aikana: ruotsinkielinen 7. lokakuuta 2010 kello 14.00 ja kansainvälinen tiedotustilaisuus englanniksi 8. lokakuuta kello 10.00.

Kansainvälisesti tunnetut asiantuntijat esittelevät uusimpia löytöjä ja tutkimustuloksia, muun muassa dermatologisten leikkaustoimenpiteiden, immuunivälitteisten ihosairauksien, ihotulehduksien, dermatoskopian ja esteettisen dermatologian aloilla.

Median edustajien ennakkoilmoittautuminen Internetissä osoitteessa: http://www.EADVGothenburg2010.org/press.

Kaikki tiedot tapahtuman ohjelmasta ja lisätietoja 19. EADV-kongressista osoitteessa: http://www.EADVGothenburg2010.org.

Euroopan iho- ja sukupuolitautilääkärien EADV-järjestö on Euroopan johtava dermatologian ja venerologian alan järjestö.

Vuonna 1987 perustettu EADV on voittoa tavoittelematon järjestö, jonka tehtävänä on edistää osaamista dermatologian ja venerologian kliinisessä hoidossa, tutkimustyössä, opetuksessa ja koulutuksessa. http://www.eadv.org

Lähde: Euroopan iho- ja sukupuolitautilääkärien järjestö (EADV), Mediakontakti: PublicScience, Luisenstr. 48, D-10117 Berlin, Germany; Puh: +49-30-28099103, Fax: +49-30-28099105, S-posti: press@EADVGothenburg2010.org

LÄHDE The European Academy of Dermatology and Venereology (EADV),