Kiinan matkaviestin- ja TMT-markkinat menestyvät - Alliance lisää johtajan vastaamaan matkaviestin-, TMT- ja investointineuvontamenettelykasvuun

10 syys, 2008, 07:00 BST Kohteesta Alliance Development Group

PEKING, September 10 /PRNewswire/ --

- Alliance Digital muuttaa nimensä Alliance Development Groupiksi (ADG)

Alliance Digital ilmoitti tänään vaihtaneensa nimensä Alliance Development Groupiksi vastaamaan yrityksen liiketoimintaa, jolla se tarjoaa Kiina-keskeistä monikansallista markkinoiden kehitys-, strategisia kumppanuus- ja investointineuvontapalveluita johtaville maailmanlaajuisille ja kiinalaisille tekniikkayrityksille. Yritys käyttää nimiä Alliance Development Group ja ADG.

Yrityksen nimen vaihtamisen lisäksi yritys ilmoitti herra Jack Chenin nimityksestä varatoimitusjohtajaksi. Herra Chen tuo Alliance Development Groupiin tullessaan kokemuksensa tekniikasta, liiketoiminnan kehityksestä ja johdon hallinnasta Kiinan matkaviestin- ja TMT-tilassa. Hän on aiemmin työskennellyt China Unicom-Qualcomm -yhteisyrityksessä -- Uni-Brew'ssa, johtavassa Kiinan matkaviestinratkaisujen tarjoajassa Aceway Groupissa ja johtavassa Kiinan online-peliyrityksessä Lianzhong/Ourgame.comissa muiden muassa.

"TMT-, matkaviestin- ja tekniikkayritykset etsivät tehokkaita menetelmiä, joilla tulla Kiinan markkinoille ja laajentaa markkinaosuutta siellä. Näitä ovat tehokkaat liittoumat ja kumppanuudet sekä strategiset investoinnit ja sulautumiset, joita tuemme", sanoi toimitusjohtaja David Sullivan.

Kun matkaviestintilaajia on yli 600 miljoonaa, Internet-käyttäjiä 250 miljoonaa ja laajakaistatilaajia 215 miljoonaa, Kiinan TMT:n, matkaviestinten ja digitaalisen median tilaisuudet yritykselle ja sen ulkomaisille ja kiinalaisille asiakkaille ovat merkittäviä ja kasvavat koko ajan.

Tietoja Alliance Development Groupista (ADG:sta)

Alliance Development Group tarjoaa Kiina-keskeistä kansainvälisten markkinoiden kehitystä, strategisia kumppanuuksia ja investointineuvontapalveluita maailmanlaajuisille ja kiinalaisille tekniikkayrityksille, jotka haluavat laajentua nopeasti ja muodostaa uusia liiketoimintayhdistelmiä. Alliance Development Group auttaa asiakkaitaan tarjoamalla innovatiivista markkinoille tulemista, strategisia kumppanuussuhteita, sulautumista ja pääoman keruuratkaisuja sekä tukea, jotka takaavat menestyksen pitkällä tähtäimellä. Lisätietoja on osoitteessa: http://www.alliance-dg.com, sähköposti: info@alliance-dg.com.

Yhteyshenkilöt lisätietoja varten:

Arisa Xia