Kruse Energy and Equipment Auctioneers järjestää 3 historiallista huutokauppaa, joissa on yli 125 öljylähteen huolto- ja porausalustaa Oklahoma Cityssä, Denverissä ja Odessassa

01 syys, 2010, 08:30 BST Kohteesta Kruse Energy and Equipment Auctioneers, LLC

ODESSA, Texas, September 1, 2010 /PRNewswire/ --

Yhdysvaltain öljy- ja kaasualan suurin huutokauppayritys järjestää ennen kokemattoman huutokauppasarjan kolmessa kaupungissa 15 päivän aikana. Huutokaupassa on yli 125 öljylähteen huolto- ja porausalustaa, joista kolmisenkymmentä on uuden mallin poria.

Kruse Energy and Equipment Auctioneers, LLC aloittaa suurella kolmipäiväisellä huutokaupalla Oklahoma Cityssä 21., 22. ja 23. syyskuuta. Huutokaupattavana on 61 öljylähteen huoltoalustaa ja kahdeksan öljyporaa, kuorma-autoja ja laitteistoa. Tätä seuraa yli 40 siirrettävän pora-/käsittelyalustan ja osien myynti Koloradon Denverissä 29. syyskuuta. Lopuksi Teksasin Odessassa on 5. ja 6. lokakuuta myynnissä valikoima öljylähteen huoltoalustoja, poran osia, kuorma-autoja ja rekkoja. Yksi tämän myynnin kohokohdista on, kun Kruse Energy myy Oklahoma Cityssä käyttämättömän 3000 hevosvoiman sähköpumpun ja 1000 tonnin lohkon ja koukut.

"Tämä on ennennäkemätön uuden mallin poraus- ja öljylähteen huoltoalustan myynti", sanoi yksi Kruse Energy and Equipment Auctioneers, LLC:n perustajista David Long. "Yritykset päivittävät kalustoaan energian voimakkaan tarpeen ja alan vahvuuden vuoksi. Yritykset tekevät sen nyt huutokauppojen avulla, jotta ne saavat parhaan rahan sijoituksestaan."

Kruse Energy myy yli 40 alustaa, jotka ovat vuosimalleja 2006, 2007, 2008 ja 2009.

"Tämä palvelee Yhdysvaltain öljy- ja kaasualaa", sanoi Kruse Energyn päämeklari Jim Richie. "Nämä myynnit tarkoittavat sitä, että yritykset päivittävät kalustoaan ja energian voimakkaan kysynnän ansiosta yhä useampi porausalusta on toiminnassa Yhdysvalloissa."

"Tämä on eritäin jännittävä tapahtuma ja tuo paikalle huutajia eri puolelta maailmaa", lisäsi Richie. "Tämä on historiallinen tarjous."

Kruse Energy, joka on järjestänyt 90 prosenttia alan huutokaupoista viimeisen 25 vuoden aikana, toimii Yhdysvaltain kaikissa 50 osavaltiossa, Kanadassa ja 31 muussa maassa. Sillä on toimistot Teksasin Odessassa, Oklahoman Tulsassa, Teksasin San Antoniossa, Oklahoman Oklahoma Cityssä ja Teksasin Tylerissa.

Lisätietoja on osoitteessa http://www.kruseenergy.com.

MEDIAN YHTEYSHENKILÖ: Steve Braley, puh. +1-561-310-2555, sähköposti: sbraley@kruse.com

LÄHDE Kruse Energy and Equipment Auctioneers, LLC