Leo Pharma A/S ja Stiefel Laboratories yhdistävät voimansa Stiefelin aknen hoitoon tarkoitetun, ulkoisesti käytettävän uuden reseptituotteen markkinoimiseksi Pohjoismaissa

12 tammi, 2005, 12:28 GMT Kohteesta Stiefel Laboratories, Inc

LONTOO, January 12 /PRNewswire/ -- Maailman suurin dermatologiaan erikoistunut itsenäinen farmasia-alan yritys Stiefel Laboratories, Inc. ja LEO Pharma ovat yhdistäneet voimansa markkinoidakseen uutta aknen hoitoon tarkoitettua, ulkoisesti käytettävää reseptituotetta Pohjoismaissa. Tämä tärkeä uusi yhdistelmähoito on saamassa merkittävän markkinaosuuden maissa, joissa se on jo markkinoilla (nimellä DUAC(R), CLINDOXYL(R) tai INDOXYL(R)), kuten Yhdysvalloissa, Kanadassa, Isossa-Britanniassa, ja Meksikossa, ja LEOn odotetaan pystyvän vastaavaan menestykseen Pohjoismaissa.

Stiefelin toimitusjohtaja Charles W. Stiefel sanoo: "Osa liiketoimintastrategiaamme on muodostaa kumppanuussuhde markkinoilla jo tukevan jalansijan saaneiden yritysten kanssa. LEOlla on erittäin vahva markkinointi Pohjoismaissa, ja tällä yhteistyöllä voimme sekä varmistaa pääsyn uusille markkinoille että optimoida tämän tärkeän uuden tuotteen menestymismahdollisuudet."

LEO Pharman toimitusjohtaja Ernst Lunding toteaa: "Stiefelin loistavan tuotteen lisääminen LEO Pharman tuotevalikoimaan vahvistaa yrityksen jo entuudestaan vahvaa asemaa Pohjoismaissa. Lisäksi tuote antaa monille aknesta kärsiville pohjoismaalaisille uudenlaisen hoitomahdollisuuden, ja pyrimme Stiefelin muualla kokemaan menestykseen."

Vieraile osoitteessa www.stiefel.com

LÄHDE Stiefel Laboratories, Inc