Liberty Alliance ilmoittaa uusimmat SAML 2.0 Interoperability testauksen läpäisseet yritykset

25 syys, 2008, 09:27 BST Kohteesta Liberty Alliance

NEW YORK, September 25 /PRNewswire/ --

- Libertyn Interoperable tapahtuman piirteitä ovat täysmatriisi ja eGovernment Profiilitestaus globaalina vaatimuksena Interoperable identiteettiratkaisuille jatkaa kasvuaan

Liberty Alliance, globaali identiteettiyhteisö työskentelee luotettavamman Internetin luomiseksi liike-elämälle, hallituksille ja ihmisille ympäri maailmaa, ilmoitti tänään, että seuraavien yritysten tuotteet ovat läpäisseet Liberty Alliance SAML 2.0 testauksen: CA, NTT Software, Ping Identity, RSA, EMC:n turvajaosto ja Ubisecure. Nämä myyjät osallistuivat toiseen Liberty Interoperable(TM) tapahtumaan, tarjotakseen täysmatriisi ja eGovernment profiilitestausta, jota hallinnoi Drummond Group Inc. Liberty Alliance ja Drummond Group pitävät julkisen webcastin. Tässä webcastissä yritykset esittävät täysmatriisitestauksen edut globaalille identiteettiteollisuudelle klo 8.00 US PT (17.00 CET) tiistaina 14.10.2008.

"Liberty Interoperable täysmatriisi SAML 2.0 testausohjelma edustaa uuttaa aikakautta osoittamalla miten turvalliset ja yksityisyyttä kunnioittavat yritys- ja käyttäjäkeskeiset identiteetin mahdollistavat sovellukset voivat toimia yhdessä laitteiden, verkkojen ja alueiden kautta", sanoi Brett McDowell, toimitusjohtaja, Liberty Alliance. "Identiteettituotteet, jotka läpäisevät Libertyn Interoperable SAML 2.0 täysmatriisitestauksen, antavat organisaatioille merkittävää arvoa, koska ne todistetusti pystyvät toimimaan yhdessä erittäin vaihtelevissa reaalimaailman käyttöskenaarioissa."

Liberty Alliance lanseerasi Liberty Interoperable ohjelman vuonna 2003 ja siitä lähtien lähes 85 eri myyjien identiteettituotetta ympäri maailmaa on läpäissyt Liberty Alliance testauksen. Vuoden 2007 viimeisen neljänneksen aikana, ohjelmaa laajennettiin sisältämään SAML 2.0 sähkötunnistusprofiilin testauksen, jolla tuetaan US General Services Administration (GSA) mandaattia, että myyjien on läpäistävä Liberty Alliance SAML 2.0 testaus edellytyksenä osallistumiselle US E-Authentication Identity Federation -yhteisöön. Vuoden 2008 tapahtuma tarjosi tähän mennessä laajimman testausalan ja sisälsi päivitetyn eGovernment profiilin, uudet palveluntarjoajan (SP) ja identiteetintarjoajan (IdP) vaatimukset ja uuden useamman palveluntarjoajan uloskirjoittautumisskenaarion.

Yhteistyössä Drummond Group Inc:n kanssa Liberty Alliance laajentaa Interoperable ohjelmaa lisäämällä web-pohjaisen täysmatriisitestauksen täyttämään kasvavaa globaalia vaatimusta yhteistoimivista, varmoista ja yksityisyyttä kunnioittavista identiteetin mahdollistavista SAML 2.0 sovelluksista ja palveluista. Web-pohjainen täysmatriisitestaus antaa myyjille mahdollisuuden osallistua mistä päin maailmaa tahansa yhdessä Aasiassa, Euroopassa, Pohjois-Amerikassa toteutettujen 2008 tapahtumien osanottajien kanssa. Web-pohjainen lähestymistapa mahdollistaa myös tiukemmat prosessit taaten, että tuotteet täyttävät SAML 2.0 ja SAML 2.0 eGovernment profiilin yhteistoimivuusvaatimukset.

Testijakson aikana 22.-29.8.2008 seuraavat tuotteet ja palvelut näyttivät yhteistoimivuutensa, joka perustui lukuisiin SAML 2.0 yhdenmukaisuusmoodeihin. Yksityiskohtainen luettelo eri myyjien läpäisemistä kohdista löytyy osoitteesta iop.projectliberty.org.

CA - CA SiteMinder Federation Security Services r12.1 laajentaa CA SiteMinder Web Access Manager tarjoamaa Webin kertakirjautumiskokemusta, muihin sekä sisäisiin liiketoimintayksiköiden tarjoamiin sovelluksiin ja portaaleihin että ulkoisesti Internetissä yhteistyökumppanien tai sovelluksien ulkoistajien tarjoamiin sovelluksiin ja portaaleihin. Tämä antaa mahdollisuuden CA SiteMinder WAM-suojellulle sivustolle toimia identiteetintarjoajana, palveluntarjoajana tai molempina ja tarjoaa laajan federaatiostandardien tuen kuten SAML ja WS-Federation ja luo skaalautuvuutta, luotettavuutta ja CA SiteMinder WAMin ominaisuuksien hallittavuutta.

NTT Software - TrustBind Federation Manager (1.1) toimittaa täydellisen, korkeasuoritteisen, carrier-grade SAML 2.0 ratkaisun Javan komponenttimoduulin muodossa. Useiden käyttöjärjestelmien ja Middleware-alustojen tuella, TrustBind mahdollistaa nopean ja halvan käytön.

Ping identiteetti - PingFederate tarjoaa organisaation käyttäjille turvallisen pääsyn Internet sovelluksiin ilman, että on suoritettava toistuvia sisäänkirjoittautumisia. Yhdistetyn identiteetin käyttö, joka saattoi viedä 6 kk tai enemmän vie nyt vain päiviä PingFederaten helppokäyttöisen ohjelmiston ansiosta. Yli 12 integrointivarustesarjaa sallii PingFederatin linkittyä jo olemassa olevaan identiteettiin ja sovelluksen infrastruktuuriin. PingFederate 5.2 sisältää automaattisen varaamisen ja kehittyneen käyttäjän sisäänpääsyn tukien kattavaa Salesforce ja GoogleApps(TM) SSO:ta.

RSA, EMC turvajaosto - RSA (R) Federated Identity Manager v4.1 on suunniteltu antamaan yrityksille mahdollisuuden turvallisesti ja luottamuksellisesti jakaa luotettavia käyttäjäidentiteettejä erilaisten sisäisten liikeyksiköiden, asiakkaiden ja/tai yhteistyökumppaneiden kesken. Se on suunniteltu yksinkertaistamaan hallintoa ja nopeuttamaan käyttöaikatauluja. RSA Federated Identity Manager v4.1 tukee OASIS SAML 1.1 ja SAML 2.0, OASIS Web Services Federation v1.0 (WSFED) ja yhteistoimivuutta Microsoft Active Directory(R) Federation Services v1.0 (ADFS) kanssa. Ratkaisu sisältää yhteistoimivuuden lukuisten tunnuksien varmentajien kanssa mukaan lukien Oracle(R) BEA WebLogic(R), IBM(R) WebSphere(R), Microsoft(R) Integrated Windows(R) Authentication (IWA) ja Microsoft .NET(TM) teknologia. Partnerin konfiguraation hallintaa auttaa konfiguraationäyttö ja automaattinen metadatan vaihto.

Ubisecure - Ubilogin SSO 5.0 on helppokäyttöinen kertakirjautuminen, sisäänpääsyn kontrolli ja yhdistetyn identiteetin ratkaisu tarjoten laajan varmistuksen ja tunnistuksen Intranetille, Extranetille, Web-palveluille ja mobiilisovelluksille. Se tarjoaa tehokkuutta ja kuluja säästävää identiteetin hallintaa ja integraatiota yhdessä innovatiivisen Identity Broker Engine (IBE) teknologian kanssa. Tunnistus perustuu yli 20 mekanismiin kuten Mobile-PKI tunnistukseen, eri Skandinaavisten pankkien tunnistuspalveluihin, tekstiviesteillä toimitettaviin kertasalasanoihin ja moniin muihin. Integraatioratkaisuja on saatavana lukuisten alustojen ja sovellusten mukana kuten SAML SPt Oracle WebLogic:lle, Microsoft ASP.NET ja Microsoft Sharepoint. Standardeihin perustuva integraatio perustuu SAML, Liberty ID-WSF ja WS-Federation. Ubilogin SSO on käytössä useilla eri palveluntarjoajilla, verkko-operaattoreilla, e-government- ja yritysympäristöissä. Ubilogin SSO vähentää sovelluksen kehityskuluja, vähentää käyttökuluja ja parantaa käytettävyyttä.

Tietoja 14.10.2008 tapahtuvasta täysmatriisi webcast-tapahtumasta

Jonka järjestävät Liberty Alliance ja Drummond Group, Inc. Julkinen webcast painottaa täysmatriisi yhteistoimivuus testauksen etuja, joita se antaa organisaatioille ja henkilöille. Osanottajat oppivat miten jakaa tuotteita, jotka ovat läpäisseet Liberty Interoperable täysmatriisi testauksen ottamalla helpommin käyttöön menestyksekkään SAML 2.0 pohjaisen digitaalisen identiteetin hallintaratkaisut. Lisätietoja ja rekisteröityminen tunnin tapahtumasta löytyy osoitteesta http://tinyurl.com/5yz9oo

Tietoja Libertyn Interoperable (TM) ohjelmasta

Liike-elämä, hallitukset ja organisaatiot ympäri maailmaa käyttävät SAML 2.0 pohjaista identiteetin mahdollistavia sovelluksia suojatakseen identiteettitietoja, toimittaakseen varmoja liike-elämän palveluksia, vastatakseen säätövaatimuksiin ja antaakseen ihmisille paremman suojan petoksia ja identiteettivarkauksia vastaan. Liberty Interoperable ohjelman jatkuva menestys näkyy Libertyn käytön mahdollistavien tuotteiden laajamittaisessa käytössä ja yhä lisääntyvässä määrässä yrityksiä ja organisaatioita, jotka vaativat myyjiltä Liberty Alliance testauksen läpäisemistä. Luettelo myyjien tuotteista, jotka ovat läpäisseet Liberty Alliance testauksen löytyy osoitteesta http://projectliberty.org/liberty/liberty_interoperable/implementations

YHTEYSTIEDOT:
    Russ DeVeau
    +1-508-487-6102 - toimisto
    +1-908-251-1549 - matkapuhelin
    russdATprojectliberty dot org - ilman välilyöntejä

IBM ja WebSphere ovat IBM:n tavaramerkkejä tai rekisteröityjä tavaramerkkejä. Microsoft ja .NET ovat joko Microsoft Corporationin rekisteröityjä tavaramerkkejä tai tavaramerkkejä USA:ssa ja/tai muissa maissa. Oracle on Oraclen Corporationin ja /tai tytäryhtiöiden rekisteröity tavaramerkki. RSA on RSA Security, Inc. rekisteröity tavaramerkki tai tavaramerkki USA:ssa ja/tai muissa maissa. EMC on EMC Corporationin rekisteröity tavaramerkki. Kaikki muut brändit, tuotenimet, yritysnimet, tavaramerkit ja palvelumerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

Webbisivu: http://www.projectliberty.org

LÄHDE Liberty Alliance