Luca Pozzoli liittyy PartyLiteen sen matkalla Euroopan yhteisöostokokemusten ykköseksi

22 loka, 2013, 12:32 BST Kohteesta PartyLite Trading SA

GRANGES-PASCOT, Sveitsi, October 22, 2013 /PRNewswire/ --

Luca Pozzoli aloittaa PartyLite Europessa Sveitsin ja kehittyvien markkinoiden yhtymäjohtajana ja markkinoiden kehittämisestä vastaavana apulaisjohtajana 21. lokakuuta 2013. Uudessa tehtävässään hän on etupäässä vastuussa PartyLite Europen markkina-alueiden kasvamisesta ja laajenemisesta. Pozzolilla on yli 20 vuoden johtotason kokemus suoramyyntialalta.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131017/647605 )

"Elämme suoramyyntialalla jännittävää aikaa, kun suoramyynti yhdistyy online-maailmaan", sanoo Martin Köhler, PartyLite Europen toimitusjohtaja, "ja olen ylpeä PartyLiten sitoutumisesta tarjoamaan jopa entistä parempia liiketoimintamahdollisuuksia konsulteillemme verkkomyynnin ja digitaalisen verkostoitumisen välityksellä. Tämä todella innostaa minua. Luca Pozzolissa saamme PartyLite-perheeseen kokeneen suoramyynnin asiantuntijan, joka jakaa visiomme ja tuo mukanaan juuri oikeaa osaamista ja tietotaitoa, jota tarvitsemme nopeuttaaksemme kasvuamme Euroopassa."

Tehtävässään Luca Pozzoli on vastuussa Sveitsistä, joka on yksi PartyLiten tärkeimmistä markkina-alueista, sekä kehittyvistä markkinoista Tšekin tasavallassa, Slovakiassa, Italiassa ja Puolassa.  Hänen toimenkuvaansa kuuluvat myös strategiset projektit, jotka tukevat PartyLiten tulevia strategioita, erityisesti mitä tulee palkitsemisiinn.

Luca Pozzoli aloitti uransa vuonna 1990 markkinointiharjoittelijana Tupperwarella. Viimeisten 20 vuoden aikana hän on ollut useissa johtotason tehtävissä Tupperware Brands-yhtiössä ja viimeksi Itä-Euroopan aluejohtajana. "Odotan innolla, että pääsen tukemaan PartyLite Europen jatkuvaa menestystä ja kasvattamaan sen toimintaa entisestään," sanoo tämä 48-vuotias italialaisjohtaja. "Olen seurannut PartyLiten liiketoimintaa tiiviisti aina urani alusta alkaen, ja olen ylpeä siitä, että kuulun nyt menestyvään PartyLite-perheeseen." Pozzoli on myös toiminut alan johtavien italialaisyritysten yhdistyksen puheenjohtajana.

PartyLite Trading S.A.

PartyLite on suoramyyntialan globaali johtaja, joka tuottaa ja myy korkealaatuisia elämäntyylituotteita, kuten kynttilöitä, kodin tuoksutuotteita ja somisteita. PartyLite on 31. sijalla maailman sadan tuottavimman suoramyyntiyrityksen listalla. Yhdysvaltojen, Kanadan, Meksikon ja Australian ohella näitä ainutlaatuisia tuotteita on tarjolla myös 13:ssa Euroopan maassa. PartyLite luo mahdollisuuksia päivittäin intohimolla, innovaatiolla ja maailman markkinajohtajana.

Lisätietoja:
Satu Kankaansyrjä