MCI allekirjoittaa ABN AMROn kanssa maailmanlaajuisesti hallittuja verkkopalveluja koskevan viiden vuoden sopimuksen, joka on arvoltaan 500 miljoonaa euroa

14 joulu, 2005, 21:52 GMT Kohteesta MCI, Inc.

AMSTERDAM, Alankomaat ja ASHBURN, Virginia, December 14 /PRNewswire/ --

- Sopimus tukee pankin tietoliikenne- ja verkkostrategiaa

MCI (Nasdaq: MCIP) ilmoitti tänään, että se on allekirjoittanut ABN AMROn kanssa viiden vuoden sopimuksen maailmanlaajuisesta verkkojen integroinnista, jotta se voi hallita tämän maailmanlaajuista verkko- ja palomuuriympäristöä. Viiden vuoden sopimuksen arvo on 500 miljoonaa euroa (noin 550 miljoonaa dollaria).

Sopimus käsittää suuralueverkon, lähiverkon ja suojauspalveluja, jotka yhdistävät yli 6 000 ABN AMROn toimipaikkaa 25 maassa sekä yli 200 alueellista verkkopalvelujen tarjoajaa. Sopimuksen ehtojen mukaan MCI ottaa kokonaisvastuun ABN AMROn maailmanlaajuisten verkkopalvelujen hallinnasta ja toimituksesta.

"ABN AMRO -sopimus toimii malliesimerkkinä MCI:n johtavasta asemasta maailmanlaajuisten verkkojen integroinnissa", sanoi MCI:n myynti- ja palvelujohtaja Wayne Huyard. "ABN AMROn kohdalla toimitamme parhaan maailmanlaajuisen verkkojen ja suojauksen hallinnan, ammatillisen palvelun ja hallitun verkon siirron maailmanlaajuiseen IP-verkkotekniikkaan. On kunnia olla ABN AMROa tukeva strateginen kumppani ja IP-verkkotekniikkaan muunnon kautta sitoudumme toimittamaan IP-verkkotekniikkaa tukevia tuottavuuden parannuksia ja merkittäviä käyttökustannussäästöjä."

MCI hyödyntää maailmanlaajuisten palvelutoimintojensa ryhmää kaikkien ABN AMROn palvelu- ja toimitusketjun näkökohtien hallintaan ja hallittujen verkko- ja suojauspalvelujen toimittamiseen. Hallittujen palvelujen ytimenä toimii MCI:n palkittu verkkojen hallintaympäristö IMPACT.

"Tämä on tärkeä merkkipaalu ABN AMROn maailmanlaajuisten tietoliikenne- ja verkkopalvelujen strategian kehityksessä. Tällä sopimuksella ABN AMROn maailmanlaajuinen infrastruktuuri muunnetaan hallituksi end-to-end-palveluksi , joka perustuu ytimen MPLS-tekniikkoihin", sanoi ABN AMROn tietoliikenne- ja verkkopalvelujen maailmanlaajuinen johtaja Peter Josse. "Siirtämällä maailmanlaajuisten verkkopalvelujen toiminnallisen vastuun MCI:lle parannamme merkittävästi palvelua ja laatua samalla kun mahdollistamme suuren kustannustehokkuuden."

MCI on toiminut laajasti maailmanlaajuisena verkkopalvelujen integroijana ja hallittujen verkkopalvelujen tarjoajana. Tällä hetkellä yritys hallitsee yli 3 100 asiakkaan verkkoja 149 maassa, joihin sisältyy myös yli 60 muun verkontarjoajan 22 000 ei-MCI-yhteyden valvonta maailmanlaajuisesti. MCI:n pitkälle kehitetty local-to-global-IP-runkoverkko kattaa yli 100 000 mailia (160 000 kilometriä) 150 maassa ja kuudella mantereella, ja sitä tukee 5 000 teknistä asiantuntijaa, jotka toimivat eri puolilla maailmaa.

MCI, Inc.

MCI (Nasdaq: MCIP) on johtava maailmanlaajuisen tietoliikenteen tarjoaja, joka toimittaa innovatiivisia, kustannustehokkaita ja pitkälle kehitettyjä tietoliikenneyhteyksiä yrityksille, valtioille ja kuluttajille. MCI, jolla on yksi ekspansiivisimmista maailmanlaajuisista IP-runkoverkoista ja täysin omistetuista tietoverkoista, kehittää lähekkäisiä tietoliikennetuotteita ja palveluja, jotka ovat kaupan ja viestinnän perusta nykyisillä markkinoilla. Lisätietoja on osoitteessa http://www.mci.com .

Web-sivusto: http://www.mci.com

LÄHDE MCI, Inc.