Michigan-delegaatio isännöi biologiafoorumin arvostetussa Ruotsin Karoliinisessa instituutissa

16 elo, 2006, 03:26 BST Kohteesta Oakland County Michigan Planning and Economic Development

PONTIAC, Michigan, August 16 /PRNewswire/ --

Detroitin esikaupunkialueen hallituksen ylimmät virkamiehet ja maailmanlaajuisesti tunnetun Beaumont Research Instituten lääketieteellinen johtaja isännöivät biologiafoorumin ruotsalaisille yrityksille 24.8. Foorumi, jonka nimi on "Life Sciences Industry in Michigan: Trends and Opportunities", on suunniteltu alkamaan 24.8. klo 9 Tukholman Karoliinisessa instituutissa, Ruotsissa. Se on osa Oaklandin piirikunnan, Michiganin piirikunnan johtajan L. Brooks Pattersonin ja hänen Emerging Sectors(R) -liiketoiminnan houkuttelu- ja kehitysryhmänsä viikon pituista kauppavierailua Ruotsissa. Oaklandin piirikunta ja Beaumont Research Institute ovat muodostaneet kumppanuuden Karoliinisen instituutin kanssa ja jakavat kummassakin maassa tapahtuvan biologiatutkimuksen ideoita ja trendejä. Oaklandin piirikunnan ryhmä tapaa biotekniikan ja lääketieteellisten laitteiden valmistajia, jotka haluavat astua Yhdysvaltain markkinoille tai laajentaa markkinoitaan. Oaklandin piirikunnan ryhmä voi nopeuttaa ruotsalaisten yritysten toimiston tai tutkimus- ja kehitystilojen perustamista Michiganissa.

Tri David Felten, Beaumont Research Instituten tutkimuspäällikkö ja lääketieteellinen johtaja, keskittyy esityksessään tekniikoihin, joita instituutti ja siihen liittyvät Beaumont-sairaalat etsivät. Ruotsalaiset biotekniikan ja lääketieteellisten laitteiden valmistajat voivat oppia suoraan, mitä tuotteita ja yhteistyötä yksi Yhdysvaltain suurimmista sairaaloista etsii. Herra Patterson, joka on Oaklandin piirikunnan ylin virkamies, kuvailee ilmaisia palveluita ja resursseja, joita hallitus tarjoaa auttamaan ruotsalaisia biologiayrityksiä laajentumaan Yhdysvaltoihin tehokkaasti ja edullisesti.

"Teemme yhteistyötä ulkomaisten biotekniikka- ja lääkeyritysten kanssa, jotka ovat kiinnostuneita laajentamaan toimintaansa Yhdysvaltoihin ja Oaklandin piirikuntaan", kertoo Patterson. "Vaikka Toronton ja Chicagon puolivälissä sijaitseva 1,2 miljoonan asukkaan Oaklandin piirikunta on Yhdysvaltain neljänneksi rikkain piirikunta - ja tarjoaa ilmaisen langattoman Internet-yhteyden jokaiselle piirikuntalaiselle - yritysten kulut ovat alhaisempia kuin itä- tai länsirannikolla. Uskomme, että elämänlaadun ja yritysystävällisen ilmapiirin ansiosta Oaklandin piirikunta on oikea paikka perustaa ja kasvattaa liiketoimintaa."

Biologiayritykset, jotka haluavat osallistua tapahtumaan elokuun 24. päivänä, voivat ottaa yhteyttä seuraavaan henkilöön:

Irene Spanos
    Puh. +1-248-858-9099
    Sähköposti: spanose@co.oakland.mi.us

Paikkoja on rajoitetusti.

Tietoja Oaklandin piirikunnan Emerging Sectors(R) -ohjelmasta

Emerging Sectors(R) -ohjelman avulla Oaklandin piirikunnan yritykset ja yritykset, jotka haluavat laajentaa toimintaansa Pohjois-Amerikkaan, voivat tehdä yhteistyötä ja luoda kumppanuussuhteita. Sen avulla yritykset voivat tunnistaa ja mainostaa tekniikalleen uusia sovelluksia kansainvälisillä markkinoilla, ja se yhdistää yliopistojen tutkimus- ja kehityshankkeita kokeneiden yrittäjien kanssa näiden tekniikoiden markkinoille tuomista varten. Ohjelma jatkaa riskipääomalähteiden tunnistamista ja lisäämistä. Lisätietoja ohjelmasta on osoitteessa http://www.emergingsectors.org.

Tietoja Beaumont-sairaaloista

Beaumont-sairaaloilla on yli 2 400 yksityislääkäriä, kaksi sairaalaa, joissa on seitsemän lääketieteellistä toimistorakennusta, kuntoutus- ja terveyskeskus, perus- ja erikoishoitoklinikoita, neljä pitkäaikaishoitokeskusta, tutkimuslaitos, kotihoito ja saattokoti. Beaumontin 1 061-paikkainen sairaala Michiganin Royal Oakissa on suuri opetus- ja lähetesairaala, jolla on korkeimman tason traumaluokitus. Sen potilasmäärä on Yhdysvaltain suurin, ja se on neljäntenä tehtyjen leikkausten määrässä. Beaumontin 254-paikkainen akuutin hoidon tila Michiganin Troyssa on yksi Yhdysvaltain johtavista yhteisösairaaloista. Sen kokoistensa sairaaloiden potilasmäärä on yhdeksänneksi suurin Yhdysvalloissa, ja leikkausten määrässä se on ensimmäisenä.

Web-sivusto: http://www.oakgov.com

LÄHDE Oakland County Michigan Planning and Economic Development