MOTOKRZR(TM): maailmanlaajuinen debyytti Hongkongissa

19 syys, 2006, 22:15 BST Kohteesta Motorola, Inc.

LIBERTYVILLE, Illinois, September 19 /PRNewswire/ --

- Suuresti odotettu ohut ja kapea multimediamatkapuhelin tulee pian maailmanlaajuisille markkinoille

Motorola, Inc. (NYSE: MOT), ilmoitti tänään, että sen innolla odotettu matkapuhelin MOTOKRZR on nyt kuluttajien saatavilla Hongkongissa. Uusi matkapuhelin asettaa jälleen kerran matkapuhelinmuotoilulle uuden standardin hämmästyttämällä asiakkaita ainutlaatuisella kovalasisella etukannella, täydellä multimediapalveluvalikoimalla, upealla käsityöllä, huolitellulla yksityiskohtaisuudella ja tyylikkäällä viimeistelyllä.

Viime hetken suunnittelua edustava matkapuhelin on myös saatavilla koko Kiinassa, Taiwan mukaan lukien. Tulevina viikkoina miljoonat kuluttajat ympäri maailmaa voivat odottaa operaattoreiden ja palveluntarjoajien ilmoituksia MOTOKRZR:n saatavuudesta.

"MOTOKRZR ilmentää Motorolan sitoutumista omaperäisyyteen ja innovaatioon. Olemme ylpeitä voidessamme asettaa eri puolilla maailmaa olevien kuluttajien käsiin hienostuneen matkapuhelimen, jossa on laaja valikoima ääni- ja multimediatoimintoja", sanoi Mobile Devices Businessin toimitusjohtaja Ron Garriques. "MOTOKRZR on ehdoton matkapuhelin henkilöille, jotka arvostavat viime hetken muotoilua ja kiehtovaa käyttökokemusta."

Kuuluisan MOTORAZRin(TM) jalanjälkiä seuraava MOTOKRZR on tehty tyylikkäistä ja kestävistä materiaaleista. MOTOKRZR, joka on malliesimerkki moniulotteisen ja metallisen viimeistelyn visuaalisesta syvyydestä, säteilee hienostunutta eleganssia magnesiumillaan, hiotulla kromillaan ja kovalasillaan. Etukannen kestävä lasi - joka on tekninen läpimurto ja ensimmäistä kertaa näin suurella volyymilla tuotetussa käsipuhelimessa - saa aikaan erityisen hohteen, joka tasapainottaa takakannen pehmeää samettimaista viimeistelyä.

Motorola

Motorola tunnetaan eri puolilla maailmaa innovaatiostaan ja johtajuudestaan langattomien ja laajakaistaa käyttävien yhteyksien alalla. Saumattoman liikkuvuuden vision innoittamina Motorolan työntekijät ovat omistautuneet sille, että käyttäjä saisi ja säilyttäisi yhteyden haluamiinsa ja tarvitsemiinsa henkilöihin, tietoihin ja viihteen eri elementteihin helposti ja saumattomasti. Motorola tekee tämän suunnittelemalla ja toimittamalla vastustamattomia tuotteita ja kokemuksia sekä tehokkaita verkkoja - joiden mukana tulee täysi valikoima tukipalveluja. Motorolalla, jonka Fortune-lehti on luokitellut 100 maailmanlaajuisesti merkittävimmän ja vaikutusvaltaisimman yrityksen joukkoon, oli Yhdysvalloissa 35,3 miljardin dollarin liikevaihto vuonna 2005. Lisätietoja Motorolasta sekä sen työntekijöistä ja innovaatioista on osoitteessa http://www.motorola.com .

MOTOROLA ja tyylitelty M Logo ovat Yhdysvaltain patentti- ja tavaramerkkitoimiston rekisteröimiä. Muut tuotteiden ja palvelujen nimet ovat niiden omistajien omaisuutta. Motorola, Inc. 2006. Kaikki oikeudet pidätetään.

Web-sivusto: http://www.motorola.com

LÄHDE Motorola, Inc.