Motorola avaa Global Flagship -myymälän Punaisella torilla

04 loka, 2006, 21:16 BST Kohteesta Motorola, Inc.

MOSKOVA, October 4 /PRNewswire/ --

- 'Punaisen torin MOTO' esittelee ja juhlistaa 'syntisen viileitä' kokemuksia

Motorola, Inc. (NYSE: MOT) ilmoittaa tänään avaavansa "Punaisen torin MOTON" -- yhtiön uusimman Global Flagship -myymälän ja sen viimeisimmän iskun pyrkimyksessä keksiä uudelleen jälleenmyymälät niille kuluttajille, jotka etsivät kuumimpia innovaatioita mobiilikommunikaatiossa.

Punaisen torin kuuluisassa GUM-ostoskeskuksessa sijaitseva Motorolan uusin brändi-kohde tarjoaa tarkoituksellisen poikkeavan ostoskokemuksen. Yhtiön suunnittelijat ovat luoneet kuluttaja-keskeisen kokemuksen, joka kutsuu vierailijoita löytämään, tutkimaan, kokeilemaan ja pitämään hauskaa valitessaan mobiililaitteita, jotka parhaiten vastaavat heidän ainutlaatuisen henkilökohtaisia vaatimuksiaan.

"Punaisen torin MOTO on helmi Motorolan Venäjän retail-portfoliossa," sanoi Jeremy Dale, Motorolan jälleenmyynnin ja kanavamarkkinoinnin varajohtaja. "Muutamme tapaa, jolla kuluttajat Venäjällä ja ympäri maailmaa kokevat ja ostavat mobiilipuhelimia. Tänä päivänä se on oikea elämys ja sen ansiosta voimme näyttää, mistä Motorolassa on kysymys - syntisen viileitä (Wickedly Cool) laitteita ja saumatonta mobiilikommunikaatiota."

Punaisen torin MOTO-kokemus ilmentää Motorolan parasta ajattelua, jota edelsi kahden vuoden maailmanlaajuinen tutkimus. Viimeisen 18 kuukauden ajan ympäri maailman, yhtiö on avannut ja ryhmittänyt yli 140 itsenäistä jälleenmyyntitilaa ja -kokemusta, mukaanlukien lippulaivoiksi tuotemerkityt myymälät, store-in-storet ja myyntipisteet.

Viime viikkoina Motorola on myös avannut uuden mobiilijälleenmyynnin aikakauden Pekingissä and Shanghaissa merkkinä Kiinan strategisesta merkityksestä. Yhtiön uusi retail-kokemus Moskovassa julistaa samoin Motorolan sitoutumista investointiin ja kasvuun Venäjällä.

"Punaisen torin MOTO on ensimmäinen ja näyttävin suunnitelluista Motorola-brändin myymälöistä Venäjällä," sanoi Inga Churashova, Motorolan Venäjän toimitusjohtaja. "Olemme erittäin innoissamme Motorolan tulevaisuudesta Venäjällä, joka on kaikilla mittapuilla yksi maailman jännittävimmistä ja dynaamisimmista markkina-alueista mobiilikommunikaation kannalta."

Jokainen yksityiskohta suunniteltu kuluttajaa varten

Punaisen torin MOTO on jaettu kolmeen löytämisen tasoon, kunkin Edustaessa Moninaisia interaktiivisia kokemuksia Motorolan palkituista mobiilipuhelimista. Ehkä vieäkin tärkeämpää kuin fyysinen tila on Motorolan suunnittelema henkilökohtainen tuntuma. Myymälähenkilökunta on värvätty ja koulutettu takaamaan intohimo viiden tähden laatuun. Tuotteiden ja kokemusten asiantuntijoina henkilökunta on sitoutunut varmistamaan, että vierailijat tuntevat olonsa vapaaksi tutkimaan, esittämään kysymyksiä ja "sovittamaan" tuotteita ja kokemuksia - mobiilimusiikista ja -videoista kuvankäsittelyyn, verkkosurffaukseen, pelaamiseen ja hands-freehin Bluetooth-liitettävyyden ja lisälaitteiden avulla. Eikä Motorola tyydy vain myyntiin. Yhtiö on suunnitellut post-sale koulutuskokemuksen myymälässä auttamaan kuluttajia saamaan kaiken irti Motorola-puhelimistaan. Huippuluokan henkilöstön ja koulutuksen lisäksi Punaisen torin MOTOSSA vierailijat saavat kokea sellaisia innovaatioita, kuten interaktiiviset lattiapinnat, "MOTO-spression" -pöydät ilmaisten soittoäänien ja pelien selailua ja latausta varten, sekä kaiverrus- ja puhelin-tatuointiasema viimeisimpänä uutuutena mobiililaitteiden personointi- ja itseilmaisukeinona.

"Punaisen torin MOTON avaaminen alleviivaa innostustamme Venäjästä sekä jatkuvaa sitoutumistamme tuoda uusimmat ja parhaat innovaatiot markkinoille," sanoi Carsten Schmidt, Motorolan varapääjohtaja ja Motorolan Euroopan mobiililaite-liiketoiminnan toimitusjohtaja. "Tämä on suuri päivä Motorolalle ja läsnäolollemme Venäjällä."

Motorolasta

Motorola on tunnettu kautta maailman innovaatiostaan ja johtajuudestaan langattoman- ja laajakaistakommunikaation aloilla. Saumatonta mobiliteettia koskevan visiomme inspiroima Motorolan väki on sitoutnut auttamaan sinua saamaan yksinkertaisesti ja saumattomasti yhteyden haluamiisi ja tarvitsemiisi ihmisiin, tietoon ja viihteeseen. Teemme tämän suunnittelemalla ja toteuttamalla "must have" -tuotteita, "must do" -kokemuksia ja voimakkaita verkkoja - sekä täyden kirjon tukipalveluita. Fortune 100 -yrityksenä, jolla on globaali läsnäolo ja vaikutus, Motorolan myynti oli 36.8 miljardia dollaria vuonna 2005. Lisätietoja yhtiöstämme, ihmisistämme ja innovaatioistamme löydät verkkosivuiltamme http://www.motorola.com .

MOTOROLA ja tyylitelty M-logo on rekisteröity USA:n patentti- ja tavaramerkkivirastossa.

Verkkosivut: http://www.motorola.com

LÄHDE Motorola, Inc.