Motorola avaa maailmanlaajuiset lippulaivaliikkeet ensimmäiseksi Shanghaissa

13 heinä , 2006, 17:04 BST Kohteesta Motorola

SHANGHAI, Kiina, July 13 /PRNewswire/ --

- Kiinan liike on ensimmäinen vaihe maailmanlaajuisessa tavoitteessa auttaa kuluttajia tehokkaasti hyödyntämään tuotteitaan

Maailmanlaajuinen johtava langattoman viestinnän yritys Motorola, Inc. (NYSE: MOT) julkaisi tänään maailmanlaajuisen kampanjan avata Motorola-liikkeet päämarkkinoilla avaamalla ensimmäisen maailmanlaajuisen lippulaivaliikkeensä Shanghain keskustan vilkkaalla ostosalueella.

Toteuttamalla samaa innovatiivista suunnittelua, joka erottaa Motorolan palkitut matkaviestimet, Motorolan lippulaivaliikkeissä on ainutlaatuinen vuorovaikutteinen asettelu, hyvin koulutettu henkilöstö, puhelinten mukauttaminen ja kokemuspakkaukset. Näiden kaikkien tarkoituksena on luoda hyvin kokeellinen ympäristö, joka sisältää kaikki Motorolan tuotteet ja esittää Motorolan saumattoman liikkuvuuden vision - milloin ja missä tahansa.

"Motorolan lippulaivaliikkeet on suunniteltu auttamaan kuluttajia hyödyntämään Motorola-tuotteita entistä paremmin, parantuneesta hankintakokemuksesta alkaen koko sen ajan, kun heillä on yhteys- ja tietoliikennetyökalut käytössään", sanoo Motorolan jälleenmyyntijohtaja Jeremy Dale. "Uskomme, että mukautettu palvelu, innovatiivinen ja mukaansatempaava jälleenmyyntiympäristö ja näiden liikkeiden kattava esiintyminen markkinoilla tarjoavat saumattoman kuluttajakokemuksen, mikä parantaa koko Motorola-tuoteperheen myyntiä."

Motorola on viimeiset kaksi vuotta tutkinut ja kehittänyt maailmanlaajuisesti uutta jälleenmyyntikäsitettä, ja sen tuloksena on syntynyt lähestymistapa, joka keskittyy kuluttajaan.

Hauskuus on liikkeiden pääelementti. Käyttäjillä on tilaisuus mukauttaa puhelimensa laserkaiverruksin ja mukautetuin puhelintatuoinnein. Liikkeessä on myös koulutusohjelmia ja tehtaan valtuuttamia teknikoita, jotka voivat vastata kysymyksiin ja auttaa huollossa.

Motorola aikoo hyödyntää lippulaivaliikkeiden modulaarista suunnittelua ja julkaista liikkeiden sisäisiä liikkeitä ja muita kuin lippulaivaliikkeitä.

"Motorolan lippulaivaliikkeiden tärkeimmät osat ovat modulaarisia, skaalattavia ja joustavia, joten meidän oman merkkiliikkeemme eri esiintymiä alkaa näkyä liikkeissä maailmanlaajuisesti", sanoo Dale. "Motorola perustaa lippulaivaliikkeitä, liikkeitä tai liikkeiden sisäisiä liikkeitä vain, jos siitä on etua asiakkaillemme ja kumppaneillemme, jotka avaavat ja johtavat liikkeitä."

Motorolan Shanghain lippulaivaliike on ensimmäinen neljästä Kiinaan suunnitellusta liikkeestä. Sitä seuraavat muut merkittävät sijainnit Aasiassa ja muualla maailmassa. "Kiinalaiset kuluttajat ovat yhtä sivistyneitä kuin muutkin maailman kuluttajat", sanoo Michael Tatelman, Motorola-yhtiön Pohjois-Aasian matkaviestinosaston pääjohtaja. "Lippulaivaliikkeiden perustaminen Kiinaan antaa meille tilaisuuden olla kiinalaisten sivistyneiden kuluttajien suosikkimerkki ja ainutlaatuisen mahdollisuuden hioa jälleenmyyntikäsitettä maailmanlaajuisia markkinoita ajatellen."

"Motorolan tavoite lippulaivaliikkeiden osalta on niinkin huikea kuin matkaviestinten jälleenmyyntikulttuurin uudelleenmuotoilu ja kuluttajakokemuksen muuntaminen. Tehtävänämme on aina ollut auttaa ihmisiä saavuttamaan potentiaalinsa tekniikan avulla", sanoo Tatelman. "Lippulaivaliikkeet ovat erinomainen tilaisuus herättää saumattoman matkakäytön visiomme henkiin kuluttajille uudella, inhimillisellä ja hauskalla tavalla."

Tietoja Motorolasta

Motorola tunnetaan kaikkialla maailmassa innovaation ja langattomasti ja laajakaistan kautta tapahtuvan tietoliikenteen johtajana. Saumattoman matkakäytön vision innoittamana Motorolan henkilöstö pyrkii auttamaan käyttäjää muodostamaan yhteyden ja pysymään yhteydessä haluamiinsa ja tarvitsemiinsa ihmisiin, tietoihin ja viihteeseen. Teemme tämän suunnittelemalla ja toimittamalla "must"-tuotteita, "must"-kokemuksia ja tehokkaita verkkoja -- sekä kattavat tukipalvelut. Maailmanlaajuisesti esillä olevan Fortune 100 -yrityksen, Motorolan, myynti vuonna 2005 oli 36,8 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Saat lisätietoja yrityksestä, sen työntekijöistä ja keksinnöistä osoitteessa http://www.motorola.com.

Web-sivusto: http://www.motorola.com

LÄHDE Motorola