Motorola ja K&K Active Oy solmivat langattomien Canopy(R)-laajakaistatuotteiden jakelusopimuksen

17 touko, 2006, 08:00 BST Kohteesta Motorola

HELSINKI, Finland, May 17 /PRNewswire/ --

Motorola Inc. ja suomalainen tiedonsiirtolaitteiden maahantuoja K&K Active ovat sopineet Motorolan Canopy(R)-laajakaistatuotteiden jakelusta Suomessa.

Canopy-tuotteet kuuluvat Motorolan langattomien laajakaistatuotteiden ja -palveluiden MOTOwi4-tuoteperheeseen. MOTOwi4(TM)-tuoteperhe kattaa myös mm. Mesh-, Broadband over Powerline-, WiMAX- ja Point-to-Point -ratkaisut yksityisiin ja julkisiin verkkoihin.

"Jakelusopimuksen myötä pääsemme tarjoamaan asiakkaillemme Motorolan korkealaatuisia langattomia tietoliikennetuotteita. Motorola kuuluu alan johtaviin ratkaisutoimittajiin, ja sopimus antaa meille selkeitä kasvumahdollisuuksia. Täydentyvän valikoimamme myötä voimme vastata asiakkaidemme tarpeisiin entistä paremmin ja kustannustehokkaammin", sanoo johtaja Tapio Venäläinen K&K Active Oy:stä.

"K&K Active tunnetaan yrityksenä, joka ymmärtää asiakkaidensa tarpeet ja mahdollisuudet. Sopimuksen ansiosta K&K voi laajentaa tuotevalikoimaansa kustannustehokkaalla Canopy-tuoteperheellä", sanoo Sal LoSchiavo, Motorola Canopy -tuotteiden kanavamyynnistä maailmanlaajuisesti vastaava johtaja.

Motorola kuuluu maailman johtaviin viestintätekniikan yrityksiin. Yhtiö tarjoaa tuotteita langattomaan viestintään, laajakaista- ja verkkoratkaisuihin sekä sulautettuihin järjestelmiin. Yhtiön Seamless mobility -visio yhdistää ihmiset ja viestintävälineet saumattomasti ja mahdollistaa entistä älykkäämmän, nopeamman, edullisemman ja joustavamman kommunikoinnin. Motorolan liikevaihto vuonna 2005 oli 30,2 miljardia euroa. www.motorola.com

K&K Active Oy tuo maahan tiedonsiirto- ja tilaajaverkon aktiivilaitteita, kuten Gigabit- ja 10Gigabit Ethernet -kytkimiä, VoIP-yhdyskäytäviä ja päätelaitteita, xDSL- ja radiolinkkijärjestelmiä sekä xWDM-järjestelmiä. Asiakkaina ovat kaikki merkittävät suomalaiset tele- ja tietoliikenneyritykset. Tärkeänä osana K&K Active Oy:n tarjontaa ovat myös koulutus, tuotetuki ja ylläpito. K&K Sales Oy keskittyy puolestaan kupari- ja valokuitukaapeleihin ja kuituhitsauslaitteisiin. www.kandk.fi

MOTOROLA and the stylized M Logo are registered in the US Patent & Trademark Office. All other product or service names are the property of their respective owners. (c) Motorola, Inc. 2006

LÄHDE Motorola