Näe Barcelona ja Real Madrid livenä Expekt.comissa

26 elo, 2009, 15:52 BST Kohteesta Expekt.com

GZIRA, Malta, August 26 /PRNewswire/ -- Online-rahapeliyhtiö Expekt.com tarjoaa La Liga kauden 2009/2010 live streamina. Sarjan avausviikonloppuna Expekt.com tarjoaa Barcelonan ja Real Madridin ottelut live streamina.

- Expekt.comin live stream tarjonta on nyt todella kattava - tarjoamme useita huippusarjoja kuten La Liga, Serie A, Euroopan liiga, MM-karsinnat, Carling Cup, Championship sekä ATP tennisturnauksia mukaan lukien Wimbledon ja Australian Open, toteaa Per Widerström, Expekt.comin CEO.

- Tällä paketilla olemme alan johtava yhtiö live streamingissa ja pystymme tarjoamaan asiakkaillemme vedonlyönnin huipputapahtumia kellon ympäri, jatkaa Widerström.

Tulevana viikonloppuna, Expekt.com tarjoaa live streamina La Ligan ottelut Real Madrid - Deportivo La Coruna, Barcelona - Sporting Gijon sekä Valencia - Sevilla.

Live streamin katsominen on ilmaista ja edellyttää ainoastaan asiakastilin Expekt.comissa.

La Liga 1. kierros Expekt.comissa:

Lauantai 20.00 CET: Real Madrid - Deportivo
    Sunnuntai 22.00 CET: Valencia - Sevilla
    Maanantai 22.00 CET: Barcelona - Sporting Gijon

Expekt.com tarjoaa seuraavat tapahtumat live streamina:

Jalkapallo

MM-karsinnat
    La Liga
    Serie A
    Italian Cup
    Tanskan Liiga
    Englanti Championship, D1 & D2