NCP engineering julkaisee VPN-asiakkaan Symbian OS -pohjaisille matkaviestimille

31 heinä , 2008, 11:50 BST Kohteesta NCP engineering GmbH

NÜRNBERG, Saksa, July 31 /PRNewswire/ -- NCP engineering GmbH, joka on johtava päätepisteiden suojaus- ja VPN-ratkaisujen toimittaja, ilmoitti tänään Secure Entry Client -asiakasohjelman julkaisusta Symbian OS -pohjaisille matkaviestimille. Uutta IPSec VPN -asiakasta voidaan käyttää matkaviestimissä, esimerkiksi Nokia Eseries -puhelimissa, jotka käyttävät Symbian OS -versioita V.9.0-S60 3rd Edition.

Pakattu tuote tarjoaa yhden ratkaisun, joka integroi tietojen salaamisen, dynaamisen oman palomuurin, turvallisen verkon tunnistamisen ja yhden kerran salasanan sekä sertifikaattituen PKI-infrastruktuurin avulla. Dynaamisen palomuurin avulla asiakkaat voivat määrittää käytäntöjä porteille, IP-osoitteille ja segmenteille sovellusten lisäksi. NCP engineeringin kehittämä turvallisen verkon tunnistaminen pakottaa verkon tunnistautumaan laitteelle ja estää tietopakettien siirron, kunne turvallinen verkko on tunnistettu. NCP Secure Entry Client -asiakkaassa on myös matkaviestimen tietokonemääritysavustaja, helppokäyttöinen graafinen käyttöliittymä matkaviestimessä ja suojattu automaattinen VPN-yhteyden määritys.

Kuten kaikki yrityksen VPN-ratkaisut NCP Secure Entry Client for Symbian voi keskustella eri valmistajien VPN-yhdyskäytävien kanssa ja soveltuu etäkäyttö-VPN-ympäristöihin. NCP tarjoaa myös Secure Enterprise Client for Symbianin, joka julkaistiin huhtikuussa 2008 ja joka tarjoaa keskitetysti hallitun päätepistekäytännön valvonnan.

30 päivän kokeiluversio, joka tarjoaa perustuotteen rajoittamattoman käytön, on ladattavissa osoitteessa: http://www.ncp-e.com/en/downloads/software.html. Ohjelmiston voi hankkia NCP:n sähköisestä kaupasta sekä yrityksen myyntikumppaneilta.

NCP Secure Entry Client for Symbianin näyttökuva on osoitteessa

Tietoja NCP:stä

NCP engineering GmbH, jonka pääkonttori on Saksan Nürnbergissä, toimittaa sovelluksia ja alaneutraalia tietoliikenneohjelmistoa erittäin suojatulle tiedonsiirrolle julkisissa verkoissa ja Internetissä. Sen pääosaamisalueet ovat etäkäytössä, IP-reitityksessä, VPN- ja palomuuritekniikassa, tunnistuksen ja käytönhallinnassa (IAM), verkonkäytön hallinnassa (NAC) sekä PKI-infrastruktuurien vahvassa varmistuksessa ja integroinnissa. Pääperiaatteenaan yritys pitää "suojattua tietoliikennettä", minkä pohjalta se kehittää tuotteita ja ratkaisuja matkatietojenkäsittelyyn, teletyöskentelyyn, sähköiseen kaupankäyntiin, online-pankkitoimintaan, tuotantotietojen hankintaan, järjestelmänhallintaa (etäylläpitoon) ja haarakonttoreiden verkonkäyttöön. NCP:n tekniikka takaa integraation ja yhteensopivuuden eri valmistajien tuotteiden kanssa. NCP panostaa yhteistyöhön tekniikkakumppaneiden ja OEM-kumppaneiden kanssa ja myyntiin jälleenmyyjien kautta sekä sertfioitujen markkinointitoimistojen käyttöön kansallisessa ja kansainvälisessä markkinoinnissa.

Lehdistöedustajat: NCP engineering GmbH, Juergen Hoenig, +49-911-99-68-151, juergen.hoenig@ncp-e.com; March Communications, Eric Seymour / Beth Brenner, +1-617-475-1564-2612, eric@marchpr.com / beth@marchpr.com

LÄHDE NCP engineering GmbH