Nokia hankkii Quickoffice(R)-lisenssin Series 60 -ohjelmistoalustaansa

10 loka, 2005, 09:00 BST Kohteesta Quickoffice, Inc.

DALLAS, October 10 /PRNewswire/ --

- Quickofficesta tulossa osa Series 60 -alustapakettia, mahdollistaa Microsoft(R) Office -ominaisuudet kaikissa Series 60 -pohjaisissa älypuhelimissa

Quickoffice, Inc., ilmoitti tänään tehneensä Nokian kanssa lisenssisopimuksen, joka tuo Quickofficen -- palkitun Series 60 toimisto-ohjelmiston -- Series 60 alustan valikoimaan. Tämä antaa Series 60 älypuhelimien käyttäjille nopean ja helpon tavan avata natiivit Microsoft(R)Word-, Excel-, ja PowerPoint-tiedostonsa.

Nokian Series 60 -alusta on maailman johtava älypuhelinalusta, jota käyttävät useat johtavat mobiilipuhelimien valmistajat kautta maailman. Series 60:n toiminnallisuuden yhdistäminen Quickoffice-ohjelmistoon tuo liike-elämän ammattilaisille kautta maailman kyvyn avata, lukea, editoida ja jopa tulostaa Office-dokumentteja, kuten sopimuksia, liiketoimintasuunnitelmia tai myyntiesitteitä suoraan omasta Series 60 -älypuhelimestaan.

"Olemme sitoutuneet tarjoamaan älypuhelinten käyttäjille parhaat saatavana olevat ohjelmisto-innovaatiot osana alustamme tarjontaa," sanoi Matti Vänskä, Nokian Mobile Software Sales and Marketing -yksikön johtaja. "Quickoffice-ohjelmistopaketti täyttää johtoasemansa ja innovaatioidensa ansiosta nämä kriteerit."

"Pitkäaikaisena Nokia Forum PRO -jäsenenä olemme olleet läheisessä liikesuhteessa ja olemme tyytyväisiä, että Nokia on nyt valinnut Quickofficen sisällytettäväksi Series 60 -alustaan," sanoi Barry Cottle, Quickoffice Incin pääjohtaja. "Mobiileille liike-elämän ammatilaisille tarkoitettuna johtavana globaalina ohjelmisto-tuotteena Quickoffice täydentää loistavasti Series 60 -alustaa kohtaamaan mobiilin liike-elämän ammattilaisen tarpeet."

Useita palkintoja voittanut Quickoffice Premier(TM) on yhtiön älypuhelin-ohjelmistotuotteiden lippulaiva. Se on johtava kannettava tietokoneratkaisu mobiililaiteiden käyttäjille ja tukee natiiveja Microsoft(R) Office -formaatin tiedostoja. Quickoffice Premierin Ainutlaatuinen natiiviteknologia mahdollistaa seuraavan sukupolven mobiilin Tuottavuuden antamalla käyttäjän lukea, editoida, tulostaa ja jopa esittää Dokumentteja suoraan älypuhelimestaan. Markkinoiden muuttuvien tarpeiden huomioimiseksi ohjelmistorakenne sisältää myös mahdollisuuden loppukäyttäjien Vastaanottaa tulevia lisäarvosovelluksia.

Symbian OS -pohjalle rakennttu Series 60 -alusta on maailman johtava älypuhelin-alusta, markkinoilla on miljoonia laitteita valmiina laadukkaiden mobiilisovellusten levittämiseen. Se on lisensoitu monille johtavista mobiilipuhelimien valmistajista, kuten Lenovo, LG Electronics, Nokia, Panasonic, Samsung, ja Siemens. Series 60 -alustan joustavuus ottaa huomioon erilaiset laitemallit ja ohjelmisto-yhdistelmät. Tämän osoittaa se suuri määrä tällä hetkellä saatavia Series 60 -pohjaisia puhelimia. Sen palkittu käyttöliittymä, laaja tuki uusille mobiilipalveluille ja innovaatio-potentiaali sovelluksille tekevät Series 60-alustasta avoimen ja skaalautuvan liiketoimintamahdollisuuden mobiilioperaattoreille ja ulkopuolisille kehittäjille. Lisätietoja Series 60:stä saatavana osoitteessa http://www.series60.com.

Quickofficesta

Quickoffice on maailman johtava mobiilien toimisto-ojelmistojen tarjoaja älypuhelimiin. Se antaa käyttäjille mahdollisuuden avata, lukea ja editoida Microsoft Office -tiedostoja säilyttäen täydellisen tiedostointegriteetin. Yhtiön lippulaivatuote, Quickoffice Premier, saa jatkuvasti palkintoja ja tunnustusta alan analyytikoilta sekä medialta ja käyttäjiltä. Quickoffice on testattu perusteellisesti johtavien mobiilipuhelimien valmistajien jyrkkien laatustandardien mukaisesti ja sitä toimittavat useat suuret toimijat kuten Vodafone(R), Orange(R), China Mobile(R), Cingular(R). Täysin 36 kielellä lokalisoitu ja maailmanlaajuisesti lukuisiin älypuhelimiin sisäänrakennettu Quickoffice on ollut eniten myyty mobiili toimisto-ohjelmisto markkinoille esittelystään lähtien. Yksityisesti omistetun Quickofficen päämaja on Dallas, Texasissa.

Lisätietoja: http://www.quickoffice.com

Quickoffice on Quickoffice Incin tavaramerkki. Kaikki muut tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

Verkkosivut: http://www.quickoffice.com

LÄHDE Quickoffice, Inc.