Norja käy terveyspalvelun odotusaikojen kimppuun brittiläisellä ohjelmistolla

23 heinä , 2007, 09:30 BST Kohteesta Clinical Solutions

BASINGSTOKE, Englanti, July 23 /PRNewswire/ -- Ison-Britannian kohtava terveydenhuoltmarkkinoidne ohjelmistoratkaisujen tarjoaja Clinical Solutions on valittu toimittamaan ohjelmisto Norjan Norsk Helse Telefon 24 (NHT24) -palvelulle.

Kliinisen päätöksen tuki- ja puhelinkeskuksen hallintaohjelmiston avulla NHT24:n henkilöstö voi tarjota asiakkaille ympärivuorokautisen luokittelupalvelun maailmanlaajuisesti ja tarjota tietoja akuutteihin oireisiin liittyviä tietoja.

NHT24 on yksityinen yritys, joka on perustettu tarjoamaan maanlaajuinen puhelinpalvelu, joka tarjoaa terveydenhuolto-ohjeita tilaajilleen kaikissa Skandinavian maissa. Uusi palvelu otettiin käyttään 19.6.2007.

NHT24:n toimitusjohtaja Jan Einer Vaage selittää: "Palvelu tarjoaa jäsenillemme uuden ja arvokkaan resurssin tarjoamalla ympärivuorokautisen terveudenhuoltoavun ja -neuvonnan sijainnista riippumatta. Valitsimme Clinical Solutionsin, koska se on menestynyt Isossa-Britanniassa, tuntee tarpeemme ja ajattelee tulevaisuutta."

Clinical Solutionsin myynnin ja markkinoinnin päällikkö Richard Craven lisää: "Laajennamme mielellämme asiakaskuntaamme Skandinaviaan ja sen yksityiseen terveydenhuoltoon. Näemme tämän ihannesuhteena johtavan tekniikan tarjoajan ja NHT24:n välillä. NHT24 on edistyksellinen tarjotessaan huippuluokan terveyspalveluita Norjassa ja Skandinaviassa."

Tietoja Clinical Solutionsista

Clinical Solutions on terveydenhuoltoteollisuuden joustavan päätöksenteon tuen ja kliinisten ohjelmistoratkaisujen johtava tarjoaja, jonka avulla terveydenhuollon ammattilaiset voivat turvallisesti ja yhdenmukaisesti arvioidan potilaan oireita ja ohjata hänet oikeaan hoitoluokkaan. Tämä johtaa resurssien tehokkaaseen hallintaan ja pienentää ensisijaisen terveydenhuolloon ja ensiavun painetta. Ohjelmisto on suunniteltu käytettäväksi sekä puhelinkeskusympäristössä että potilaiden henkiläkohtaisessa tapaamisessa.

yritys tarjoaa myös tietojenhallinta- ja potilastietojen hallintaratkaisuja, joita käytetään pitkäaikaisten sairauksien hallinnassa. Clinical Solutions tarjoaa kullekin asiakkaalleen projektinhallintaa, tietoteknistä konsultointia ja mukautusta, koulutusta sekä ympärivuorokautista tukea. Clinical Solutionsilla on toimistoja Isossa-Britanniassa, Yhdysvalloissa ja Australiassa. Sen asiakkaita ovat NHS Direct (Englanti ja Wales), NHS 24 (Skotlanti) ja monet terveyskeskukset Englannissa sekä asiakkaat Portugalissa, Norjassa, Australiassa ja Uudessa-Seelannissa.

Lisätietoja on osoitteessa www.csdss.com

Yhteyshenkilöt lisätietoja varten: