NTT käyttää Raritan Computerin ratkaisuja ympäri vuorokauden auki olevan verkkokäyttökeskuksensa hallintaan

22 maalis, 2005, 07:07 GMT Kohteesta Raritan Computer, Inc

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, Alankomaat, March 22 /PRNewswire/ --

- Häiriöilmoitusten ja etäpalvelinten näyttöjen samanaikainen toimitus IT-asiantuntijoille laitteistojen korjauksen nopeuttamisen helpottamiseksi --

Raritan Computer, Inc., IT-infrastruktuurilaitteistojen ja niillä ajettavien tehtävien kannalta kriittisten sovellusten ja palveluiden hallintaratkaisujen johtava tuottaja ilmoitti tänään, että NTT Neomeit Choguku, Nippon Telegraph and Telephone (NTT) Corporationin (NYSE: NTT) tietoliikennejärjestelmiä rakentava ja IT-toimintoja sekä kunnossapitopalveluita tarjoava liikeyksikkö, on valinnut käyttöönsä Paragon(R) II KVM (näppäimistö, video, hiiri) -kytkimen.

NTT Neomeit Choguku hankki Raritanin Paragon 1664 KVM -kytkimet ja IP-Reach(R) KVM-over-IP -yksiköt NTT:n uusien verkonhallintapalvelukeskuksia tukevien palvelinten ja muiden IT-laitteistojen hallintaan. Keskukset huolehtivat NTT:n asiakkaiden ja NTT-ryhmän laitteistojen, muun muassa NTT-ME Tohokun verkkojen ympärivuorokautisesta valvonnasta ja ylläpidosta.

Paragonin verkkopohjaisten hallintaominaisuuksien avulla NTT:n henkilöstö pääsee palvelimiin mistä tahansa poistaakseen mahdolliset ongelmat. Paragon antaa mahdollisuuden palvelinten näppäimistöjen ja hiirten täydelliseen hallintaan kaistan ulkopuolella tapahtuvien KVM-kytkentöjen avulla ja Internetin kautta. Lisäksi useille käyttäjille voidaan antaa samanaikainen pääsy palvelimelle ongelman ratkaisemiseksi yhdessä.

Jotta häiriöihin voidaan vastata nopeammin, NTT Neomeit Choguku on kytkenyt järjestelmänhallintaohjelmistonsa Paragoniin. Tällöin häiriöhälytyksen sattuessa viallisen palvelimen näyttö ilmestyy välittömästi IT-asiantuntijoiden käyttämien Paragon-käyttöasemien näytölle. Koska ongelmalliselle palvelimelle päästään melkein välittömästi, voidaan sen toipumista ja korjausprosessin suunnittelua nopeuttaa.

"Etäpääsyllä laitteistoon on kriittinen merkitys korkean käytettävyysasteen palveluiden tarjoamisen kannalta," NTT-ME:n edustaja Katsuhiko Honda sanoi. "Ennen Paragonin kytkinten asentamista IT-henkilökuntamme oli ongelmatilanteissa aina lähdettävä valvomosta ja mentävä palvelinhuoneessa olevien päätteiden luokse, johon kului arvokasta aikaa. Paragonin etäpääsyratkaisu säästää aikaa ja vähentää välimatkoja, jolloin voimme vastata tilanteisiin nopeammin ja tarjota parempaa palvelua asiakkaillemme."

Hondan mukaan toinen tärkeä etu on, että laitteistopohjainen Paragon-ratkaisu on helppo ottaa käyttöön, sillä mitään ohjelmistoa ei tarvitse asentaa verkonhallintakeskuksen laitteistoon tai etäpalvelimiin. Turvallisuus paranee myös, sillä laitteisto voidaan sijoittaa lukittuihin, "pimeisiin" palvelinhuoneisiin siten, että valtuutetut henkilöt voivat edelleen päästä niihin KVM-verkon kautta.

"Olemme iloisia, että huipputeknologiaa ja maailman parhaimpiin kuuluvia verkkoja käyttävä NTT Neomeit Choguku on valinnut Raritanin ratkaisut verkonhallintakeskuksensa tueksi," sanoi Sev Onyshkevych, Raritanin markkinoinnista vastaava varatoimitusjohtaja. "Tuotteidemme avulla yritykset voivat hallita tuhansia datakeskuksissaan ja muualla olevia palvelimia ja IT-laitteita erittäin tehokkaasti."

Paragon on moduuleista koostuva KVM-järjestelmä, joka antaa useille samanaikaisille käyttäjille suojatun, kaistan ulkopuolella tapahtuvan pääsyn datakeskusten palvelimiin ja laitteisiin sekä mahdollisuuden niiden hallintaan. Paragonin palkittu suunnittelu täyttää vaativimmat palvelimen hallintaan liittyvät vaatimukset: se vastaa tila-, etäisyys- ja kapasiteettitarpeita, poistaa yksittäiset häiriölähteet, tarjoaa useamman turvatason, tukee jatkuvaa kasvua ja vähentää datakeskuksen omistukseen liittyviä kokonaiskuluja.

Tietoa NTT Neomeit Chugoku Corp. -yhtiöstä

NTT Neomeit Chugoku Corp. on NTT:n liikeyksikkö, joka tarjoaa IT-toimintaa ja kunnossapitopalveluita. NTT Neomeit Choguku tarjoaa asiakkailleen korkealuokkaisia IT-palveluita, joiden taustalla on 2 300 IT-asiantuntijaa sekä NTT Westin runkotietoverkon käytön ja kunnossapidon myötä hankittu teknologia ja tietous. NTT Neomeit Choguku on laajentanut laajakaista-, ISP-, VoIP- ja iDC-palveluita sisältävän IT-verkkopalvelutoimintansa myös ratkaisuja tarjoavan liiketoiminnan alueelle, jolla se tukee asiakkaidensa IT-ympäristöjä ongelmien ratkaisuun suunnitellun palveluverkostonsa avulla ympäri vuorokauden seitsemänä päivänä viikossa. (Neomeit - Network of Experts on Operation, Maintenance and Engineering ensures Information Technology services.)

Maailman suurimpiin tietoliikenneyrityksiin kuuluva NTT tarjoaa korkealuokkaisia ja teknologialtaan edistyksellisiä verkonhallinta-, turvallisuus- ja ratkaisupalveluita kuluttajille, yrityksille ja hallituksille ympäri maailmaa, keskittyen erityisesti Aasian ja Tyynenmeren alueelle. Sen maailman parhaimpiin kuuluvan runkoverkon ja siihen liittyvien, ympäri maailmaa toimivien yhteistyöyritysten verkkojen kautta saadaan yhteys yli 200 maahan. NTT:llä on 34 yhtiötä Aasian ja Tyynenmeren alueella, Euroopassa sekä Pohjois- ja Etelä-Amerikassa. Yhtiön huipputeknologiat, erinomaiset saavutukset ja asiakaspalvelu on tunnustettu usealla palkinnolla, joihin kuuluu muun muassa "Best Global Carrier - 2004." Lisätietoja saat sivustolta http://www.ntt.com.

Tietoa KVM-kytkimistä

KVM-kytkimet kehitettiin alun perin useiden pöytätietokoneiden hallintaan yhdellä näppäimistöllä, hiirellä ja näytöllä (A/B-kirjoitinkytkinten tapaan), mutta tänä päivänä IT-työntekijät voivat niiden avulla tarkkailla tuhansien datakeskuspalvelinten toimintaa sekä paikallistaa ja poistaa ongelmat, tarvittaessa myös käynnistää palvelimet uudelleen, aivan kuin he olisivat palvelinhyllyn luona. Raritan Computer esitteli yli kolme vuotta sitten alallaan ensimmäisenä suuryrityksille tarkoitetun yritysluokan Cat5-pohjaisen KVM-kytkimen, jonka avulla IT-tukihenkilöt voivat hallita useita hyllyllisiä palvelimia ja muita laitteita jopa noin 1 000 jalan päästä. Raritan antoi mahdollisuuden pääsyyn mistä tahansa ja milloin tahansa lisäämällä KVM-kytkimiin Raritanin IP-liitettävyyden.

Tietoa Raritan Computerista

Somersetissa, New Jerseyn osavaltiossa sijaitseva Raritan Computer Inc. on IT-infrastruktuurilaitteistojen, kuten palvelinten ja verkkolaitteistojen, sekä niillä ajettavien tehtävien kannalta kriittisten sovellusten ja palveluiden hallintaratkaisujen johtava tuottaja. Raritanin erittäin luotettavien ja komentoihin vastaavien, KVM (näppäimistö, video, hiiri) -kytkimiin, sarjakonsolipalvelimiin, etäyhteystuotteisiin ja hallintaohjelmistoihin perustuvien IT-hallintaratkaisujen avulla yritykset voivat löytää ongelmat nopeasti sekä päästä käsiksi vikoihin ja korjata ne mistä tahansa ja milloin tahansa. Tällä voidaan yksinkertaistaa ja nopeuttaa datakeskusten työprosesseja, kuten tapaus-, ongelma- ja muutoshallintaa ja siten parantaa palvelunopeutta ja henkilökunnan tuottavuutta. Raritanin ratkaisuja käytetään yli 50 000 datakeskuksen ja muun IT-kohteen hallintaan kaikkialla maailmassa. Raritanin Peppercon OEM-osasto kehittää, valmistaa ja markkinoi kehittyneitä, laitteistopohjaisia etähallintatuotteita, jotka perustuvat digitaaliseen KVM-over-IP- ja IPMI-teknologioihin. Vuonna 1985 perustettu Raritan viettää teknisen innovaation ja tuottavan kasvun 20-vuotisjuhlaa. Raritanilla on 32 erillistä toimipistettä ja sen tuotteita on myynnissä 76 maassa. Lisätietoja saat sivustolta www.raritan.info.

Kaikkien tekstissä esiintyvien tavaramerkkien oikeudet kuuluvat niiden omistajille.

LÄHDE Raritan Computer, Inc