Optoderma(R) psoriaattisen ihon hoitotuotteiden menestys arabi maissa

21 marras, 2006, 09:00 GMT Kohteesta Optoderma

BUDAPEST, Unkari, November 21 /PRNewswire/ -- Erittäin lupaava Optoderma ihonhoitotuotesarja psoriaattisten iho-oireiden hoitoon on matkalla arabi maiden markkinoille. Marraskuun lopusta lähtien tuotteet ovat saatavilla 21 maassa arabinkielisellä alueella CURE Medical Supplies:in (Arabi Emiraatit) kanssa solmitun yhteistyösopimuksen mukaisesti. Suurten arabimarkkinoiden avautuminen on tärkeä askel Optoderma tuotteiden maailmanjaaluiselle hyväksymiselle. Seuraten U.S. FDA rekisteröintiä OTC lääkkeeksi (reseptivapaa lääke) Optoderma ihonhoitotuotteiden jakelu alkaa samanaikaisesti myös Pohjois-Amerikassa. Keväällä 2007 suoramarkkinoinnin ja jakelun mahdollisuuksia luodaan sekä Skandinaviaan että Espanjaan.

Optoderma ihonhoitotuotteet, jotka on todettu erittäin tehokkaiksi (yli 70 % PASI:iin perustuvista tapauksista) psoriaattisten iho-oireiden hoidossa kliinisissä testeissä Sveitsissä ja Unkarissa, kuten myös useissa kansainvälisissä lääketieteellisissä ja farmaseuttisissa arvioinneissa, ovat tällä hetkellä saatavilla apteekeissa ja kosmetiikkamyymälöissä Saksassa, Belgiassa, Ranskassa, Sveitsissä ja Unkarissa. Saksassa Optoderman liikevaihto viisinkertaistui tammi-elokuussa 2006.

Optoderma tuotteet ovat saatavilla myös Internetin välityksellä Euroopassa ja tulevat saataville ennen marraskuun 2006 loppua kyseisen median kautta myös useimmissa Pohjois-Amerikan maissa (USA, Kanada ja Meksiko). Optoderman kotisivu (www.optoderma.com) on luettavissa seitsemällä kielellä: englanti, saksa, ranska, espanja, hollanti, suomi ja ruotsi. Huhtikuun 2006 jälkeen, jolloin yhtiön kotisivut julkistettiin suomeksi ja ruotsiksi, internet myynti Skandinaviassa on tasaisesti kohonnut uudelleentilausten ollessa 50 %.

Jatkosuunnitelmat parantaa Optoderma ihonhoitotuotteiden tehokkuutta keskittyvät nanoteknologian käyttöön psoriaattisten oireiden lievityksessä. Radikaalisesti uudet ja parannetut nanoteknologiaan perustuvat tuotteet käyvät tällä hetkellä läpi testejä kansainvälisesti tunnustetuissa laboratorioissa ja sairaaloissa. Testien tarkoituksena on tuottaa uusi erittäin tehokas voiteiden ja tablettien tuotesarja, joka mahdollistaa muiden autoimmuuniperustaisten iho-ongelmien kuten neuro-dermatitis ja kosketus ekseema hoidon. Ensimmäiset testitulokset ovat odotettavissa tämän vuoden loppuun mennessä.

LÄHDE Optoderma