Para'Kito(TM), kuluttajapalkinnon saanut ranskalainen luonnollinen hyttyskarkote, vastaa kysyntään laajentumalla Internetiin

21 heinä , 2009, 08:00 BST Kohteesta Evergreen Land Ltd.

PARIISI, July 21 /PRNewswire/ --

Ranskassa viime vuonna tapahtuneen Para'Kiton(TM), luonnollisen erittäin pitkäkestoisen ja tyylikkään hyttyskarkoterannekkeen, julkaisun jälkeen Evergreen Land Ltd. julkisti tänään uuden online-kaupan ( http://boutique.parakito.com/ ) julkaisemisen, jolloin Para'Kito(TM) on ensimmäistä kertaa saatavilla maailmanlaajuisesti. Vuonna 2008 Para'Kito(TM) sai kunniamaininnan itsenäiseltä ranskalaiselta kuluttajatutkimusyritykseltä IPSOSilta maan suosituimpana luonnollisena hyttyskarkoitteena.

(Valokuva: http://www.prnasia.com/sa/2009/07/16/200907160854.html )

Kasvavan maailmanlaajuisen kysynnän tyydyttämiseksi sivuston odotetaan olevan merkittävässä roolissa Para'Kiton(TM) tulevassa myynnissä. Yksi Evergreen Land Ltd:n kolmesta perustajajäsenestä, Oliver Partrat, nimeää nopean markkinavasteen elämäntapaelementtien (värikkäät ja tyylikkäät rannekkeet) liittymiseen huippuluokan patentoituun tekniikkaan. Herra Partrat sanoi: "Sen lisäksi, että ne ovat luonnonmukaisia, pitkäikäisiä ja tehokkaita, suunnittelimme hyttyskarkoterannekkeet olemaan käytännöllisiä ja hauskoja pitää. Halusimme varmistaa, että ne ovat yhtä lailla aikuisten kuin lastenkin käytettävissä kaikissa tilanteissa, kuten matkoilla, urheilussa, ulkoilussa ja vesiliikunnassa kaikissa ilmastoissa ja kaikissa olosuhteissa. Olemme käyttäneet samaa käsitettä online-kaupassamme -- boutique.parakito.com on yksinkertainen, värikäs ja tietoja sisältävä ympäristö."

Hyttyset häiritsevät ihmisiä eri puolilla maailmaa. Koska ne ovat olleet olemassa yli 30 miljoonaa vuotta, niillä on ollut riittävästi aikaa hioa taitojaan ja niiden arvioidaan tartuttavan tauteja yli 700 miljoonaan ihmiseen vuosittain. Yksi tärkeimmistä kiinnostuksen aiheuttajista ihmisten osalta on haju. Para'Kito(TM)-tekniikka käyttää kahta erillistä patentoitua tekniikkaa häiritsemään tätä kiinnostusta. Ensinnäkin usean luonnollisen hajusteellisen öljyn käyttäminen yhdessä niiden vakautta parantavien ruokamolekyylien kanssa ja toiseksi näiden öljyjen imeyttäminen polymeeripelletin sisään. Kukin aktiivinen pelletti torjuu hyttysiä yli kaksi viikkoa. Tässä tekniikassa on myös ekologinen etu -- hyttyset eivät voi mutatoitua monimutkaisten hajusteöljyjen valikoimaa vastaan yhtä helposti kuin kemiallista karkotetta vastaan.

Uuden online-kaupan avulla yritys aikoo tarjota maailmanlaajuisesti asiakkaille mahdollisuuden käsitellä tätä ikuista ongelmaa hauskalla, luonnollisen tehokkaalla ja pitkäkestoisella tavalla.

Lisätietoja on osoitteessa http://parakito.com

Lehdistöedustajat:

Olivier Partrat
     Puhelin: +852-2522-3947
     Sähköposti: olivier.partrat@evergreenland.net

Nicolas Moulin
     Sähköposti: nicolas.moulin@evergreenland.net

LÄHDE Evergreen Land Ltd.